Wat denken jullie over deze stam The Ultimate Cause (~TUC~)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
4
Triple post gespot!

Une behandelt iedereen gelijk.
ik krijg voor 1 offtopic gelijk een berisping en dit word over het hoofd gezien door hem/haar/het.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik kreeg een berisping omdat ik het woord noob zei (het was in die context ook nog op een sarcastische wijze over mezelf)
 
Reactiescore
4
Ik kreeg een berisping omdat ik het woord noob zei (het was in die context ook nog op een sarcastische wijze over mezelf)

Ahjoh ik ben vanavond rond 21 gebanned waarschijnlijk dan is het er weer...
 

DeletedUser69389

Guest
Starter van dit post please kap met jezelf leider noemen. Ik durf nu al te garanderen dat je stam een flop wordt/is. Niet dat ik daarmee wil insinueren dat ik een topleider ben, verre van zelfs want ook ik kan nog veel leren, echter leiders die hun stam zo achterlaten zijn geen leiders zoals TLD ook al mooi verwoorde.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt een vraag gesteld en hij geeft zijn eerlijke mening, is dat dan niet de bedoeling?
Of mag er niemand op dit topic antwoorden??
 

Deleted User - 487776907

Guest
Starter van dit post please kap met jezelf leider noemen. Ik durf nu al te garanderen dat je stam een flop wordt/is. Niet dat ik daarmee wil insinueren dat ik een topleider ben, verre van zelfs want ook ik kan nog veel leren, echter leiders die hun stam zo achterlaten zijn geen leiders zoals TLD ook al mooi verwoorde.

Starter van dit post. :eek:

Ik vind het best kunnen om zo'n topic te starten, alleen was het beter geweest om gewoon in "top/flopstammen" te posten. Persoonlijk denk ik dat topics gemaakt mogen worden om een reden. Als we ons vast moesten houden aan de standaard topics, werden die wel van tevoren door de mods aangemaakt en konden wij zelf geen topics starten. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan