Wat denken jullie over deze stam The Ultimate Cause (~TUC~)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74610

Guest
Is eerste keer dat ik nu de moeite of tijd heb om op het forum te komen maar wat denken jullie van The Ultimate Cause (~TUC~)
Gewoon benieuwd wat de indruk is van de stam.
We staan niet eerst maar zijn dan ook geen massastam.
Ben dus vrij benieuwd hoe we er op dit moment voorstaan in jullie ogen.

Ikzelf ben de leider en heb er ervaring in maar heb vele werelden topstam geleid maar ikzelf moest telkens door privé problemen stoppen waardoor co alleen kwam te staan.
Met als gevolg verlies van m'n account en uiteindelijk de stam die fuseert of uiteenviel.
Wel met de meeste spelers nog goed contact uit die stammen.
Dus ik hoop dit keer zonder problemen met m'n stam te kunnen doorzetten tot het einde van de wereld en dan ook als nr 1stam te eindigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34772

Guest
deze stam is zo slecht dat hij wel een eigen topic waardig is
 

DeletedUser74610

Guest
Jij heft je stam op wanneer je zelf niet meer de kans hebt er te zijn??? Noem jezelf aub nooit meer een leider bvd.

Tuurlijk niet.
Maar hoe de stam verder loopt kan ik geen krediet voor nemen.
De stam laat ik maar is nog nooit wat van gekomen verder en valt uiteindelijk uit elkaar.

En meestal is de stam al overlegd dan wat er gebeurt of zorg ik op laatste dagen voor mijn afwezigheid voor een fusie waar leden terecht kunnen.
Dus was misschien wel verkeerde woordkeuze.

deze stam is zo slecht dat hij wel een eigen topic waardig is

Het is niet omdat de stamnaam een nieuwe naam is dat dat betekent dat de stam slecht is.
Iedere stam heeft zich ooit moeten bewijzen.
Net zoals wij dat hier gaan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is niet omdat de stamnaam een nieuwe naam is dat dat betekent dat de stam slecht is.
Iedere stam heeft zich ooit moeten bewijzen.
Net zoals wij dat hier gaan doen.

Het gaat niet om de stamnaam, alle stammen zijn bijna nieuw op W43 omdat veel topspelers anoniem willen gaan spelen zodat ze geen/minder tegenstand krijgen.
 

DeletedUser74610

Guest
Ja dat klopt wel.
Hoewel ik er buiten de stam ook een paar oud bekenden van m'n oude account tegenkwam op w43.
Die normaal gestopt waren met tw.
Is eerste maal hier op het forum dus ken hier niet zoveel van op forum.
Hoe verplaats ik dit topic naar top/flopstammen?of gewoon verwijderen.
 
Reactiescore
4
Tuc ? Klinkt als die Tuc Bites, je neemt een hap en ze zijn weg.
Is dat bij deze Tuc ook het geval ?
 

DeletedUser74610

Guest
Haha tuurlijk niet.
Komen we snel genoeg achter natuurlijk.
Maar we doen dit keer mee voor de lange termijn
 
Reactiescore
4
Haha tuurlijk niet.
Komen we snel genoeg achter natuurlijk.
Maar we doen dit keer mee voor de lange termijn ������

Dat zeggen noobs tegenwoordig al snel :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Ach laat hem toch in zn waarde remco :p We zien vanzelf wel waar hij en zn stam stranden :p
 
Reactiescore
4

DeletedUser71125

Guest
raider x ik weet niet of jij in VF speelt, zo niet dan hoor je alsnog bij deze post
aan de VF leden die hier meteen mensen beginnen af te kraken, wat zijn jullie ontzettend triest zeg. Wens die kerel en zijn stam gewoon succes ipv te lopen janken.
Maarja dat zal wss te lastig zijn voor jullie aangezien jullie weinig anders kunnen :rolleyes:
stam VF wordt uit elkaar getrokken door spelers die wel iets kunnen, dus gaan ze andere maar af kraken :D:D

Sun Quan, succes met je stam, ik heb iig meer vertrouwen in jou stam dan in dat zooitje VF bij elkaar :)
 

DeletedUser63354

Guest
Raider x zit niet in VF.
Verder moet je niet iedereen over één kam scheren, want ik heb hem bijvoorbeeld ook gewoon succes gewenst :)
 

DeletedUser71125

Guest
Raider x zit niet in VF.
Verder moet je niet iedereen over één kam scheren, want ik heb hem bijvoorbeeld ook gewoon succes gewenst :)


raider x ik weet niet of jij in VF speelt, zo niet dan hoor je alsnog bij deze post
aan de VF leden die hier meteen mensen beginnen af te kraken, wat zijn jullie ontzettend triest zeg. Wens die kerel en zijn stam gewoon succes ipv te lopen janken.

Ik scheer niemand over een kam?
 

DeletedUser

Guest
Ik wens mijn vijanden meestal wel succes. Ze hebben het meer nodig dan ik.
 

DeletedUser73803

Guest
Tuurlijk niet.
Maar hoe de stam verder loopt kan ik geen krediet voor nemen.
De stam laat ik maar is nog nooit wat van gekomen verder en valt uiteindelijk uit elkaar.

En meestal is de stam al overlegd dan wat er gebeurt of zorg ik op laatste dagen voor mijn afwezigheid voor een fusie waar leden terecht kunnen.
Dus was misschien wel verkeerde woordkeuze.

Het is niet omdat de stamnaam een nieuwe naam is dat dat betekent dat de stam slecht is.
Iedere stam heeft zich ooit moeten bewijzen.
Net zoals wij dat hier gaan doen.

Triple post gespot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan