Wat denken jongens over meisjes & omgekeerd?

  • Topicstarter Impressive.Action
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ohwel, bij sommigten vonden ze het eens leuk om dit topic eens te openen, dus zal ik deze maar eens openen.

Over het laatst bij het topic "Wat durf je niet hardop te vertellen?" word er op het laatst vooral over meisjes gepraat.

Deze kan je hier even vertellen hoe wij, de jongens, over de meisjes denken, en hoe dat de meisjes over de jongens denkt.

Voor mijn part zijn meisjes creatief, intelligent en kieskeurig (en dat is nogal een lastige part voor de jongens). Ook wel angstig dat ze op de verkeerde jongens verliefd worden, waardoor ik de meisjes soms moeilijk kan begrijpen aanzien ze nooit de kans geven om de jongen eens te leren kennen.

(Of past dit niet beter bij het "serieus forum" ^^) oeps.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ze f*kking moeilijk doen en nu een keer moeten zeggen wat ze willen somige dan.
 

DeletedUser16256

Guest
Ik vind ze wel leeuk maar ze moette eens proberen van me af te blijven :^$
 

DeletedUser22681

Guest
Waarom doen jongens het ene moment alsof ze supergek van je zijn en de volgende dag bijvoorbeeld weer gaan ze stom tegen je doen en je negeren een beetje en al hun aandacht geven aan andere meisjes :( Alsof andere meisjes belangrijker zijn dan ik...

ze willen niet afgaang tegenover hun vrienden?
 

DeletedUser16256

Guest

sad.png


Ik kan err toch niks aan doen dat iedereen mij mee wil nemen naar een exotisch land :^$
 

DeletedUser13801

Guest
sad.png


Ik kan err toch niks aan doen dat iedereen mij mee wil nemen naar een exotisch land :^$

De hele maand met je mond open hangen, je haren niet doen geen schone kleren aantrekken, amper douchen. :D
 

DeletedUser

Guest
oef, meisjes beschrijven...

Je hebt zo veel verschillende soorten meisjes... Nouja mijn vriendenkring dan maar:

Meisjes zijn over het geheel genomen aardig, ze luisteren werkelijk naar je als je ergens mee zit. Meisjes kunnen vaak kunst en dingen als musea beter waarderen dan de meeste mannen en over het geheel genomen kunnen ze beter schilderen tekenen e.d. Meisjes kunnen vaak hele lange gesprekken voeren over een verschrikkelijk klein onderwerp, waardoor een gesprek met meisjes (vind ik dan) vaak leuker is dat met jongens.

ik denk dat de verschillen tussen jongens en meisjes eigenlijk vrij klein zijn, maar toch groot genoeg om het verschillen te noemen. Ik vind dit gewoonweg een heel moeilijk onderwerp :p.
 

DeletedUser16501

Guest
Ook wel angstig dat ze op de verkeerde jongens verliefd worden, waardoor ik de meisjes soms moeilijk kan begrijpen aanzien ze nooit de kans geven om de jongen eens te leren kennen.

Grappig. Dat hoorde ik juist de meiden vaak zeggen over de jongens.

(Of past dit niet beter bij het "serieus forum" ^^) oeps.

Denk ik ook ^^

Edit: zal ook ff mijn kant laten horen.
Mannen zijn in omgang relaxer dan de meiden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13801

Guest
In mijn oude klas is mij opgevallen dat meisjes iets erger opvatten dan jongens, als ik een bal tegen mijn kop aan krijg en iemand anders zegt voor de gein hard voor je dan vat ik dat op als een geintje, ik heb daar geen problemen mee. Zeg je dat tegen een meisje dan is dat zo van 'houd je bek' en de rest van het jaar is ze een ontzettende trut tegen je. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Waarom doen jongens het ene moment alsof ze supergek van je zijn en de volgende dag bijvoorbeeld weer gaan ze stom tegen je doen en je negeren een beetje en al hun aandacht geven aan andere meisjes :( Alsof andere meisjes belangrijker zijn dan ik...


haha, volgens mij wil mijn beste vriendin dat ik eindelijk is stop verliefd te zijn op haar :p. Jammer dat je zoiets niet af kan dwingen :(. Zou zelf ook wel willen dat het over ging eigenlijk, doet me vaak genoeg een hoop pijn :(.

Over die jongens waar jij het over hebt, die willen gewoon stoer doen tegenover hun vrienden. Kans is groot dat ze je wel echt leuk vinden, maar dat ze denken dat hun vrienden jou 'te min' vinden of zo.
Andere mogelijkheid is gewoon dat ze het alleen maar leuk vinden om meisjes te versieren en eigenlijk nooit echt wat voor je gevoelt hebben (zien het als een spelletje.
Derde mogelijkheid is dat hun vrienden ze uitdaagden om met je te flirten of wat dan ook. Om te kijken of die jongens het zouden durven.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind ze wel leeuk maar ze moette eens proberen van me af te blijven :^$

Damn, Sonneke weet het dus al dat zij de enigste niet is in je leven :D, héhéhé.

Waarom doen jongens het ene moment alsof ze supergek van je zijn en de volgende dag bijvoorbeeld weer gaan ze stom tegen je doen en je negeren een beetje en al hun aandacht geven aan andere meisjes :( Alsof andere meisjes belangrijker zijn dan ik...

Meisjes zijn net hetzelfde hoor :). De ene dag zijn ze zo actief tot en met, de andere dag zijn ze zo down, en de andere momenten zijn ze humeurig.

Jongens hebben graag aandacht van meisjes, typische hormonen ^^.

Grappig. Dat hoorde ik juist de meiden vaak zeggen over de jongens.

Jongens kunnen verlegen zijn, als ik tussen een bende meisjes zit, zie je mij niet gemakkelijk praten :eek:.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ken een vrouw.

Die wil altijd met mij zingen op skype en ik zing dan mee, maar ik weet stiekum vindt ze me leuk. Maar ik weet niet tot in hoeverre. Maar ze zingt het liefst romantische duetten in allerlei talen, vooral spaans. Ook al kan ik geen spaans, het is toch een romantische taal.

Een nadeel is dat ze iets ouder is dan ik. Wat moet ik doen, ze is zo verwarrend en niet altijd even duidelijk.

Waarom is ze zo ingewikkeld? Speelt ze: ''Hard to get''? Of zit er meer achter en is ze complex?

Ik weet het niet, toch zegt ze graag allemaal lieve woordjes en stuurt ze hugs en kusjes, maar spreekt het nooit uit.

Waarom niet gewoon straight en simpel, maar zo complex :s
 

DeletedUser16501

Guest
Ik ken een vrouw.

Die wil altijd met mij zingen op skype en ik zing dan mee, maar ik weet stiekum vindt ze me leuk. Maar ik weet niet tot in hoeverre. Maar ze zingt het liefst romantische duetten in allerlei talen, vooral spaans. Ook al kan ik geen spaans, het is toch een romantische taal.

Een nadeel is dat ze iets ouder is dan ik. Wat moet ik doen, ze is zo verwarrend en niet altijd even duidelijk.

Waarom is ze zo ingewikkeld? Speelt ze: ''Hard to get''? Of zit er meer achter en is ze complex?

Ik weet het niet, toch zegt ze graag allemaal lieve woordjes en stuurt ze hugs en kusjes, maar spreekt het nooit uit.

Waarom niet gewoon straight en simpel, maar zo complex :s

Ik leef met je mee...


:)D)
 

DeletedUser

Guest
Ik ken een vrouw.

Die wil altijd met mij zingen op skype en ik zing dan mee, maar ik weet stiekum vindt ze me leuk. Maar ik weet niet tot in hoeverre. Maar ze zingt het liefst romantische duetten in allerlei talen, vooral spaans. Ook al kan ik geen spaans, het is toch een romantische taal.

Een nadeel is dat ze iets ouder is dan ik. Wat moet ik doen, ze is zo verwarrend en niet altijd even duidelijk.

Waarom is ze zo ingewikkeld? Speelt ze: ''Hard to get''? Of zit er meer achter en is ze complex?

Ik weet het niet, toch zegt ze graag allemaal lieve woordjes en stuurt ze hugs en kusjes, maar spreekt het nooit uit.

Waarom niet gewoon straight en simpel, maar zo complex :s

Verliefdheid zit raar in elkaar, maar sommige dingen ik lees kunnen ook bedrog zijn, en dat is het harde partij: Is dit serieus of niet?

Nuja, dat was van me vroeger zo. Uiteindelijk had ik durven zeggen dat ik van een meisje hou, en zo ben ik nu aan een vaste relatie geraakt. Nu, dat verandert het feit niet dat ik de meisjes meer begrijp hoor :p.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken een vrouw.

Die wil altijd met mij zingen op skype en ik zing dan mee, maar ik weet stiekum vindt ze me leuk. Maar ik weet niet tot in hoeverre. Maar ze zingt het liefst romantische duetten in allerlei talen, vooral spaans. Ook al kan ik geen spaans, het is toch een romantische taal.

Een nadeel is dat ze iets ouder is dan ik. Wat moet ik doen, ze is zo verwarrend en niet altijd even duidelijk.

Waarom is ze zo ingewikkeld? Speelt ze: ''Hard to get''? Of zit er meer achter en is ze complex?

Ik weet het niet, toch zegt ze graag allemaal lieve woordjes en stuurt ze hugs en kusjes, maar spreekt het nooit uit.

Waarom niet gewoon straight en simpel, maar zo complex :s

Omdat ze bang zijn dat je niks voor haar voelt. De enige manier waarop ze daarvan zeker kunnen zijn, is denk ik dat jij jacht op haar gaat maken. Ik ben geen meisje dus zeker weten doe ik niet ;). Maar dat zou best wel is de reden kunnen zijn.

Leeftijd, dat ze ouder is maakt niet uit, ligt er alleen aan hoeveel ouder ze is. Kijk als jij 18 bent en zij 28, dan nee... ;) Maar dat een jongen ouder moet zijn dan een meisje vind ik totale onzin. Als een jongen van 28 met een meisje van 18 neemt vind ik dat ook onzin. Wat kunnen mensen van die leeftijden nou gemeen hebben?

Wat je het beste kan doen, dat kan ik je niet vertellen, als ik dat zou weten zou ik zelf ook allang een vriendin hebben ;).
Als jij ook wat voor haar voelt, kan je proberen wat vaker met haar af te spreken. Probeer het dan niet teveel op een date te laten lijken. Stel voor een keer bij jou thuis een film te gaan kijken ofzo. Desnoods met nog een vriend er bij. Hoewel je dan wel moet uitkijken dat je uit angst teveel met haar op te schieten je haar juist links laat liggen.
 

DeletedUser4045

Guest
Wil een vrouw ook even antwoord geven, want ik weet het niet meer :(
 
Bovenaan