Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

Reactiescore
57
dorp2,3... zie je opt kaartje, geen zin om alles te copy paste, jezus waarom zijn die pipo's zo gebrand op bewijzen terwijl ze weten dat het voor het rapen ligt
1667857398930.png


De reden dat wij op dit soort dingen ingaan, is omdat je leugens verspreid. Jij beweert opnieuw dat wij, MA, bb in jou cluster innemen tijdens de NAP.

Op de foto toon jij de volgende twee dorpen aan:

C0E4E822-A291-4F0D-B268-B43E9DD4DCAA.jpeg

Zoals te zien zijn deze op 27 oktober, na het opzeggen van de NAP (26 oktober), gepakt. Wellicht niet de schoonheidsprijs, maar zeker niet tijdens de NAP.
 
Reactiescore
487
Tldr
 
Reactiescore
9
volgens mij heeft onze vriend robby het in zijn broek gedaan... zo mooi gestopt met het edelen van zijn intern zodra deze post aangemaakt was :eek:


1668016411979.png
 
Reactiescore
510
Ah hoef ik me support niet meer te versturen :(
 
Reactiescore
510
Reactiescore
1
Ik zie alleen maar gejank over Cluster Fucken

Het spel is toch meer edelen dan je tegenstanders???

Stop allemaal met janken en begin te edelen.
 
Reactiescore
490
dorp2,3... zie je opt kaartje, geen zin om alles te copy paste, jezus waarom zijn die pipo's zo gebrand op bewijzen terwijl ze weten dat het voor het rapen ligt
Bekijk bijlage 33404


De reden dat wij op dit soort dingen ingaan, is omdat je leugens verspreid. Jij beweert opnieuw dat wij, MA, bb in jou cluster innemen tijdens de NAP.

Op de foto toon jij de volgende twee dorpen aan:

Bekijk bijlage 33403

Zoals te zien zijn deze op 27 oktober, na het opzeggen van de NAP (26 oktober), gepakt. Wellicht niet de schoonheidsprijs, maar zeker niet tijdens de NAP.
BB's in iemand zijn cluster pakken is sowieso not done?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik denk idd juist ja eens
 
Bovenaan