Wat betekent het om een nr.5 stam te zijn...

Reactiescore
9
Hoihoi,

Ik ben pas geleden teruggekomen van een heel lange break(w55 tijdje gespeeld en daarvoor was het w6) om mijn broertje tw te leren spelen.
Helaas was het spel niks voor mijn broertje, maar ikzelf werd wel weer geprikkeld door TW en besloot terug voor het echt mee te spelen.
It would be fun they said...

tldr beneden want het is een lang verhaaltje :)

Dit verhaaltje begint van het moment dat onze stam in contact kwam met M.A. ikzelf ben niet onze stamleider, maar prprj is dat en met een goede reden.
Ik ben niet diplomatisch, voor mij is het zwart/wit ofwel ben je vijand ofwel ben je bondgenoot dus mijn verhaal zal ook wat getint zijn met die opstelling.

M.A. was een groeiende stam die bijna vanaf het begin tegen de nr.1 stam ligt -V-. Toen de stam Chucky, deze grensde aan ons, uiteenviel zijn er een aantal spelers naar M.A. overgestapt logischerwijs hebben wij ook wat geprofiteerd van deze uitval door interessante spelers bij ons in de stam te nemen. Uiteraard hebben we als stam meerdere keren geprobeerd met deze stammen diplomatische banden te leggen. Dit hebben we dus ook met M.A. geprobeerd, maar het enige dat zij wilde was een N.A.P. met ons waarbij ze niet aan edellijnen wilde meewerken buiten dan diegene die zij al hadden in hun hoofd. Dat betekende dus dat ze het recht wilde behouden om onze clusters te verpesten door willekeurig dorpen in te nemen en om de rim vol te edelen achter onze stamcluster.

Zoals het een goede leider betaamt heeft Prprj geprobeerd het diplomatisch op te lossen, voor mij was het al heel duidelijk. Ze weigerden een BG en om eerlijke afspraken te maken dus het enige dat ze wilde was een veilige zone achter een stam die hun niet zou aanvallen maar waar ze ook geen rekening mee moeten houden.

Terwijl de N.A.P. nog van kracht was begon M.A. in mijn cluster bb dorpen van 100punten op te edelen, waarom? Geen flauw idee, te bang om met een stam het gevecht aan te gaan? Dit kon ik niet dulden en ik heb binnen enkele dagen dit N.A.P. stopgezet na een stemming in de stam. Er was 1 specifieke speler die het lef had om los in mn cluster een heel groep bb dorpjes te edelen. Oldskoolkid, het was niet de eerste keer dat ik een aanvaring kreeg met hem, 2weken daarvoor heb ik een dorp van hem onder zijn neus gepikt waarbij hij 2volle clears verloor en een treintje. Op dat moment had hij 14dorpen en ik had er maar 5. Zijn reactie op deze eerlijke diefstal was NIKS geen counter, geen berichtje,... sinds het verlies van dat dorpje is hij begonnen aan een wedstrijd tegen zichzelf volgens mij om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk bb dorpen in te nemen.

2022-11-07_12h47_12.png


Zodra dit gebeurde wist ik wat voor een speler dit is, geen speler die mij een goed gevecht kon geven.
Wat er dus als volgt gebeurde is dat ik mij klaarmaakte om deze speler van de kaart te halen.
Dit deed ik zodra M.A. oldskoolkid in hun stam nam, ze wilde duidelijk de punten hebben want deze speler had geen 1 cijfer om zichzelf te kunnen bewijzen als een aanwinst.
Zodra ik klaar was met opbouwen ben ik begonnen met een massa tegen Oldskoolkid, heel nacht door gedaan tot 10u in de ochtend was ik wakker. Het was een succes want ik heb een hele hoop dorpen kunnen innemen van Oldskoolkid. Ik had hier plezier in... de dag erna stond het account onder vv van M.A. De speler was gestopt en de stam nam het over, zo dachten wij.
1667822748519.png
1667821996671.png

We gingen rustig verder in ons offensief en al snel was het account een 20 tal dorpen kwijt.

Zoals iedereen zou doen heeft de stam een aanvraag gedaan om het account te mogen internen, deze was afgewezen naar horen zeggen. Wat ook logisch is want het account was gebroken en gecleard het enige eerlijke zou zijn is dat het op bb gaat of dat de vv wordt weggedaan.

Helaas is M.A. niet zo heel eerlijk, ze kickte de speler uit de stam(dezelfde dag nog dat hij stopte) en begonnen actief op dat accout treintjes te snipen, clears te blocken.
1667822616651.png
Tot zover kon ik nog wel mee in de redenering dat ze de dorpen gewoon beschermen voor mocht oldskoolkid toch terugkomen. Maar daar stopte hun misbruik niet van het account. Er werden ook clears naar ons gestuurd vanuit het account en ondertussen begon de speler Robby1691 op volle snelheid de dorpen te internen. Het begon met meerdere recaps van onze edels op oldskoolkid waarbij ze de info gebruikte om troepen te gebruiken tegen ons en dan het dorpje in te nemen voor hunzelf.

1667822429449.png

Niet alleen recappen, ze doen er ook nog stoer over terwijl ze niks gepresteerd hebben met een recap waar ik niks van kon weten en ook niet kon stoppen omdat ze inside informatie hebben van een speler die niet in hun stam zit meer.
1667822845622.png

Maar goed er was iets positiefs aan deze hele zaak, ze hadden er duidelijk genoeg van dat ik hun ex-speler, hun gratis internvoer, aan het aanvallen was want ik kreeg op de nacht van de 4e een massa aan incomings. 70+ incomings waarbij er 7 treintjes waren en een hoop clears. Gelukkig heb ik een super stam en hebben ze mij perfect geholpen met vv/OS en is er niet eens 1 dorpje in hun handen gevallen.

Dat viel ze zwaar want meteen die ochtend daarop zijn ze met volle snelheid begonnen met het opedelen van Oldskoolkid.

1667822889352.png

Het jammere is dat het niet gewoon clearen van oldskoolkid zijn dorpen zijn dat hij doet, hij krijgt ze praktisch gratis waardoor ik niet enkel op oldskoolkid troepen verlies maar ook nog eens tegen Robby. Oké tot zover denk je whatever... laat ze maar laf spelen en hun speler internen, dan pak ik toch gewoon lekker Robby aan?

Dus ben ik een actie begonnen tegen de spelers die op dat account spelen. Aangezien zij geen defence verliezen op hun aanvallen tegen deze speler wist ik dat ik niet zomaar 10 clears op hun kon gooien en de dorpen edelen. Dus heb een nachtje door gedaan om ze midden in de nacht hun dorpen in te nemen :) Dat was gelukt...

Je zou dan denken dat ze dan wel terugkomen naar mij? Nee hoor, ze hebben deze dorpen gewoon afgestaan en gedaan alsof er niks was gebeurd en zijn verder beginnen internen.
1667822908265.png

De druppel van dit hele verhaal is dat hij vandaag nog nadat ik hem constant aanval weeral een dorp zie edelen voor NIKS van oldskoolkid. Gisteren heb ik zijn dorpen nog eens bekeken... dit vond ik terug.
1667823334266.png
Vandaag deze ochtend is het dorp ingenomen door Robby. Laag moraal, veel defence en hoge muur. Dit is de dorpsakte na inname.
-24 punten!? Ze hebben letterlijk geprobeerd het boossysteem te omzeilen door schade te geven aan een dorp dat ze gratis innemen. Ze weten dus wat ze doen illegaal is en doen het toch? :)

Daar stopt het niet, vandaag zie ik ook dat hij weer 1 edel heeft aangemaakt in een dorp naast dat van oldskoolkid om nogmaals gratis een vol stacked def dorpje in te nemen met 1 edeltje en 2k bv.

Voila verhaaltje gedaan, kheb veel niet gezegd maar met al dit is het heel duidelijk wat voor spelers er in M.A. zitten. Want het is misschien Robby1691 die ik hier aan de paal nagel, maar het is heel M.A. die hier aan meedoet. Ik heb vooral in de ik-vorm gepraat hier want mijn stam zit op vele vlakken verbonden in dit verhaal maar ik wil niet uit hun naam praten. Persoonlijk beleving dus.



tldr:

M.A. neemt zwakke spelers aan voor hun punten
M.A. moedigt clusterf*cken aan bij hun eigen NAP
M.A. heeft meer bb dorpen geëdeld dan spelers? Liquid you're insane man :)
M.A. BOOST tegen de sterren op zodra ze de kans krijgen.


Dit is het soort stam waar ik elke dag mee moet vechten, als je het al zo kunt noemen.
Dit is een nr5 stam die toen ik begon met het gevecht 5x zo groot was.

ps: dit bericht is geschreven uit pure frustratie.
 

Bijlagen

  • 1667822456986.png
    1667822456986.png
    49,4 KB · Weergaven: 18
Reactiescore
234
Keurig verwoord, heb je een support aanvraag aangemaakt en daarin een vermoeden van boosten gemeld?
dat is de beste manier om dit 'veilig' aan te kaarten bij de moderators
hou er rekening mee dat de meesten van de TW mods, vrijwilligers zijn er wordt gestreven naar een zo snel mogelijk behandeling van alle zaken maar soms is er niet meteen een oordeel mogelijk. of speelt er achter de schermen meer af dan je denkt.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust, hier op het forum of in privé
Iedereen speelt zijn spel op de eigenmanier, en BB's edelen is anno 2022 dood normaal, en met de huidige moraal regels en bijkomende 'poes pas' denk ik dat het nog veel meer gaat gebeuren dat spelers alle BB's (moeten gaan) edelen zodat je niet kleine spelertjes in je cluster krijgt die je niet zomaar mag aanvallen/internen/overnemen exct. exct.
 
Reactiescore
0
Goedemiddag,

Bedankt voor je post Darkheerser, je vergeet alleen wel wat belangrijke toevoeging aan dit hele verhaal te benoemen.

Wat dark heerser vergeten is te melden:
Dat is terwijl de N.A.P nog actief was, zijn er plotseling allemaal aanvallen van jullie stam binnengekomen op Liquid. Daarnaast hebben wij meerdere keren het gesprek aangehaald over eventuele edel lijnen, hier was echter niks bespreekbaar vanuit jullie kant (Behalve dat wij een X aantal dorpen moesten opgeven en verder aan jullie eisen moesten voldoen.) Hier zijn we natuurlijk niet mee akkoord gegaan, waardoor er zonder opzegging van de N.A.P ineens aanvallen werden gepleegd vanuit jullie met katapulten op elk gebouw mogelijk. Dan valt dat zeker in het verkeerde keelgat, zoals je kan begrijpen.

Agressieve communicatie vanuit Opus
Dan heb ik het nog niet over de persoonlijke bedreigingen die meerdere leden van ons vanuit jullie speler san-der hebben gekregen, hier heb ik immers zelf niks meegedaan behalve dat ik hem ter harte aanbeveel dat een stukje vriendelijker communiceren altijd beter overkomt en een positievere stemming ten goede komt.

Het gesprek begon ooit zo, toen er nog sprake was van een N.A.P en er geen sprake was van edel richtlijnen:
1667828572332.png

Ongeacht wat je van de situatie vindt en of dat dorp nou 'wel' of 'niet' binnen zijn cluster valt, is dit voor mij persoonlijk niet de manier van communiceren. Vervolgens heb ik een onderlinge afspraak toch nog kunnen maken met san-der ondanks zijn agressieve toon, dat ik deze 2 dorpjes als jump-dorpen kon gebruiken en dat ze daarna voor hem bestemd waren. Dit was mijn manier van water bij de wijn doen, omdat ik het nut wel zag van een samenwerking met Opus.

Echter werd toen tijdens deze N.A.P Liquid aangevallen, met katapulten nog wel op verschillende gebouwen, waardoor ik deze afspraak als nietig kon beschouwen. Vervolgens ben ik verder dorpen gaan pakken in de rim, waarop ik deze reactie heb mogen ontvangen:
1667828776649.png1667828814442.png
1667828849424.png
Zoals te lezen valt, zijn er meerdere belediging geuit door san-der onderdeel van Opus.

Terugkomend op de kwestie van zijn cluster, valt er in de dorpsakte terug te zien dat ten eerste liquid veel eerder in de rim hier lag (nog voordat er überhaupt een N.A.P was). Daarnaast lag san-der een stuk noordoostelijker toen nog. Ik zelf ben ongeveer 24 uur later, in de rim gekomen over het dorp in kwestie dan san-der daar, (20 uur looptijd). Dus had toen nog niet opgemerkt dat hij er net een dorpje had gepakt, want dat bedoeld hij met in zijn cluster komen. Vandaar heb ik ook water bij de wijn gedaan, maar helaas heeft dat niet gebaat.

En daarop volgend waren kata's, kata's en kata's, opzich voor mijzelf niet een groot probleem ik vermaak me er wel weer mee. Maar dat jij nu toevallig een post maakt nadat al je clears vandaag zijn doodgelopen is ook wel weer heel toevallig te noemen.

Oldskoolkid
Wat ik heb begrepen van de voormalige speler, is dat hij is gestopt op het moment dat er aanvallen binnenstroomde over de nacht waar jij eerder naar verwees. Toen heeft hij inderdaad VV afgegeven, zodat iemand anders toch nog enigszins verder kon spelen op het account (dit was echter al wel te laat om iets aan deze incomings te doen). Wat er daarna verder allemaal afspeelde kunnen de spelers die meer betrokkenen zijn bij dit scenario beter uitleggen, maar dit is wat ik er van weet.

Tot slot
Waarom ik even reageer, is omdat er een aantal dingen stil worden gehouden bij de openingspost. Dus vandaar dat ik even een toevoeging heb geplaatst, dat zeker niet alles zo wart wit is als het lijkt. Maar zo zijn wel meer dingen op deze wereld dat niet, daar kunnen we nog uren over schrijven, maar goed ik ben niet het type persoon die anderen in een slecht dag beeld probeert te zetten, maar ik wou wel even een toevoeging doen op deze openingspost aangezien heel M.A. hierin wordt betrokken.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
JJ | ProjectOne
 
Reactiescore
0
M.A. is wel degelijk een triest stammetje hoor

Goedemiddag,

Een verwijt zonder enige argumentatie. Maar goed, bedankt voor je bijdrage.
Persoonlijk vind ik het vooral triest als een top 5 speler een hele stam gebruikt als persoonlijke N.A.P en dorpen recapt indien er treintjes op de dorpen van deze stam komen. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
 
Reactiescore
55
Goedemiddag,

Een verwijt zonder enige argumentatie. Maar goed, bedankt voor je bijdrage.
Persoonlijk vind ik het vooral triest als een top 5 speler een hele stam gebruikt als persoonlijke N.A.P en dorpen recapt indien er treintjes op de dorpen van deze stam komen. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Er is niks mis met dorpen recappen wanneer deze dorpen gigantische clusterf*cks zijn.
 
Reactiescore
140
MA staat al bekend dat ze zielig zijn.
 
Reactiescore
0
MA staat al bekend dat ze zielig zijn.

Bedankt voor deze zeer nuttige volwassen bijdrage, zonder enige onderbouwing. Is het Tri Bal Wars forum naar dit niveau gedaald? Of zijn er ook nog mensen die wel degelijk een onderbouwde mening kunnen geven? Lijkt me wel zo volwassen.
 
Reactiescore
510
Grappig dat ze mensen bans proberen aan te naaien voor boosten en het dan vervolgens zelf doen, zeer merkwaardig.
 
Reactiescore
55
Bedankt voor deze zeer nuttige volwassen bijdrage, zonder enige onderbouwing. Is het Tri Bal Wars forum naar dit niveau gedaald? Of zijn er ook nog mensen die wel degelijk een onderbouwde mening kunnen geven? Lijkt me wel zo volwassen.
Het niveau van reacties op het AF weerspiegelen meestal ook het niveau van de stam waarover het gaat. Vul de rest zelf maar aan
 
Reactiescore
0
Grappig dat ze mensen bans proberen aan te naaien voor boosten en het dan vervolgens zelf doen, zeer merkwaardig.

Grappig, waar zie je dat ik enigszins ergen heb geboost? En waar zie je dat ik enigszins ergens een support aanvraag heb ingediend om mensen te 'naaien' voor boosten?

Toch word ik nu 'zielig' gevonden, terwijl van beide claims weliswaar niks waar is. Er worden allemaal verwijten hier gegooid zonder enigszins argumentatie. Lijkt me dat we toch gewoon als volwassen mensen op een normale manier in discussie met elkaar kunnen gaan? Even goede vrienden verder, ben alleen benieuwd waar de term 'zielig' dan vandaan komt en waarop dit gebaseerd is.

Robby komt zo met een wel onderbouwde uitleg op dit forum.
 
Reactiescore
510
Grappig, waar zie je dat ik enigszins ergen heb geboost? En waar zie je dat ik enigszins ergens een support aanvraag heb ingediend om mensen te 'naaien' voor boosten?

Toch word ik nu 'zielig' gevonden, terwijl van beide claims weliswaar niks waar is. Er worden allemaal verwijten hier gegooid zonder enigszins argumentatie. Lijkt me dat we toch gewoon als volwassen mensen op een normale manier in discussie met elkaar kunnen gaan? Even goede vrienden verder, ben alleen benieuwd waar de term 'zielig' dan vandaan komt en waarop dit gebaseerd is.

Robby komt zo met een wel onderbouwde uitleg op dit forum.
Ik heb het toch niet over jou als persoon? Maar je wilt nu dan ontkennen dus dat jullie de vv van OldSkoolKid hebben en het account nu internen?

En jullie als MA hebben niet gezamenlijk een support gestuurd tegen leden van V om ze een ban voor boosten aan te naaien?


Ben wel benieuwd naar je antwoorden hierop dan.
 
Reactiescore
0
Ik heb het toch niet over jou als persoon? Maar je wilt nu dan ontkennen dus dat jullie de vv van OldSkoolKid hebben en het account nu internen?

En jullie als MA hebben niet gezamenlijk een support gestuurd tegen leden van V om ze een ban voor boosten aan te naaien?


Ben wel benieuwd naar je antwoorden hierop dan.

Over de kwestie op OldSkoolKid komt vanavond nog een uitgebreide reactie op het forum.

En over de andere kwestie ben ik wel zeer benieuwd wie zo iets beweerd?
 
Reactiescore
9
@ProjectOne Ik snap het gedeelte over Sander wel, maar hij is wel degelijk geschorst geweest voor zijn uitlatingen.
Dat je over iets begint dat jullie al hebben gereport en hij ook voor gestraft is geweest laat gewoon zien hoe je het probleem dat ik aanhaal probeer te verleggen naar iets dat niet de moeite waard is. Want eerlijk gezegd... zijn beledigingen waren eigenlijk best grappig om te lezen als je het niet tè au sérieus neemt.

Welke uitleg ook gegeven wordt, feiten zijn er gewoon. Jullie hebben een VV van een speler die gestopt is en zijn hem nu aan het opedelen tegen amper tot geen kost. Dat valt niet te ontkennen en blijft tegen de regels.
 
Reactiescore
510
Over de kwestie op OldSkoolKid komt vanavond nog een uitgebreide reactie op het forum.

En over de andere kwestie ben ik wel zeer benieuwd wie zo iets beweerd?
Nou dat jullie OldSkoolKid gebruiken om te internen hebben jullie mezelf vertelt via PM. Kan de PM wel op het AF gooien als je dat wilt, maar denk dat dat wel overduidelijk is dus niet nodig zal zijn toch?

Wat betreft support vraag tegen V omtrent boosten. Ga je je hier nou echt onwetend over doen? Ik kan namelijk ook hiervan een screentje tonen waaruit blijkt dat jij hier duidelijk van op de hoogte bent geweest, of in ieder geval een medespeler van je mocht je die hebben. Dus zeg het maar.
 
Reactiescore
57
Beste Darkheerser,

Ik zal jou bericht in stukken hakken en ze per deel beantwoorden.
M.A. was een groeiende stam die bijna vanaf het begin tegen de nr.1 stam ligt -V-. Toen de stam Chucky, deze grensde aan ons, uiteenviel zijn er een aantal spelers naar M.A. overgestapt logischerwijs hebben wij ook wat geprofiteerd van deze uitval door interessante spelers bij ons in de stam te nemen. Uiteraard hebben we als stam meerdere keren geprobeerd met deze stammen diplomatische banden te leggen. Dit hebben we dus ook met M.A. geprobeerd, maar het enige dat zij wilde was een N.A.P. met ons waarbij ze niet aan edellijnen wilde meewerken buiten dan diegene die zij al hadden in hun hoofd. Dat betekende dus dat ze het recht wilde behouden om onze clusters te verpesten door willekeurig dorpen in te nemen en om de rim vol te edelen achter onze stamcluster.

Je verwoord de ligging inderdaad mooi, na de uitval van Chucky hebben wij in verband met de ligging inderdaad spelers gevraagd onze stam te joinen. Net zoals jullie. Wij zijn op zoek gegaan naar stammen voor een NAP en BG. WIJ hebben daarin ook de stap richting jullie stamleider gezet voor een NAP, het is niet zo dat het initiatief vanuit jullie kant kwam, in jou bericht schets je dat wel zo. In de gesprekken met jullie stamleider is dan ook nadrukkelijk benoemd dat wij enkel opzoek zijn naar een NAP en geen BG. Voordat jullie akkoord gaven voor de NAP was het dus bekend dat wij geen BG wilden. Het is dan ook vreemd dat jullie achteraf hierop zeuren, terwijl je op voorhand dit wist. Had je het graag anders gezien had je dit van te voren moeten aangeven en geen akkoord geven met de NAP. Nap is immers een Niet Aanvals Pact. Waar wij ons aan gehouden hebben.
nap.png
afspraak.png

Verder benoem je hier dat er dorpen willekeurig in jullie cluster ingenomen worden tijdens de NAP? Geen idee waar je dit vandaan haalt.

Zoals het een goede leider betaamt heeft Prprj geprobeerd het diplomatisch op te lossen, voor mij was het al heel duidelijk. Ze weigerden een BG en om eerlijke afspraken te maken dus het enige dat ze wilde was een veilige zone achter een stam die hun niet zou aanvallen maar waar ze ook geen rekening mee moeten houden.

Zoals gezegd zijn er gesprekken gevoerd tijdens het afspreken van de NAP, daar hebben wij aangegeven geen heil te zien in een BG. Staat je dat niet aan moet je dat tijdens de gesprekken zeggen en de NAP niet accepteren. (zie screenshot hierboven)
Terwijl de N.A.P. nog van kracht was begon M.A. in mijn cluster bb dorpen van 100punten op te edelen, waarom? Geen flauw idee, te bang om met een stam het gevecht aan te gaan? Dit kon ik niet dulden en ik heb binnen enkele dagen dit N.A.P. stopgezet na een stemming in de stam.

Je benoemt hier geen enkele tijdspan dus hier kunnen we vrijwel niets mee. Je levert ook geen bewijs aan welke bb er dan in jou cluster gepakt zijn? Ben namelijk wel benieuwd naar de dorpen die jij bedoelt.

Je geeft hier verder aan dat JIJ de NAP tussen Opus en M.A. heb opgezegd, dit is volstrekt gelogen. Wij hebben namelijk de NAP opgeheven in verband met het gedrag van jullie stamlid Sander. (zie printscreen)

1667839206072.png

Er was 1 specifieke speler die het lef had om los in mn cluster een heel groep bb dorpjes te edelen. Oldskoolkid, het was niet de eerste keer dat ik een aanvaring kreeg met hem, 2weken daarvoor heb ik een dorp van hem onder zijn neus gepikt waarbij hij 2volle clears verloor en een treintje. Op dat moment had hij 14dorpen en ik had er maar 5. Zijn reactie op deze eerlijke diefstal was NIKS geen counter, geen berichtje,... sinds het verlies van dat dorpje is hij begonnen aan een wedstrijd tegen zichzelf volgens mij om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk bb dorpen in te nemen.


Je benoemd hier dat Oldskool een bups bb dorpen edelt, voor zover ik weet is dit niet verboden en heeft hij dit in de RIM gedaan waar op dat punt nog niemand lag. Jij kan niet voor andere bepalen of zij een dorp dat gepakt wordt terug moeten veroveren of wel?


Zodra dit gebeurde wist ik wat voor een speler dit is, geen speler die mij een goed gevecht kon geven.
Wat er dus als volgt gebeurde is dat ik mij klaarmaakte om deze speler van de kaart te halen.
Dit deed ik zodra M.A. oldskoolkid in hun stam nam, ze wilde duidelijk de punten hebben want deze speler had geen 1 cijfer om zichzelf te kunnen bewijzen als een aanwinst.

Ik vind wel dat je veel aannames doet in jouw verhaal. Wij hebben Oldskoolkid, na de val van Chucky, inderdaad gerekruteerd. Dit is op basis van zijn ligging gedaan en het contact wat er was met Oldskool. Met jouw bericht suggereer jij dat enkel goede spelers recht hebben om in een stam te komen met een wat hoger aantal punten? Als ik mij niet vergis, voor de vergelijking, hebben jullie ook speler gerekruteerd van Chucky. Zo ook Itdarky. No offence richting Itdarky, maar zodra ik het woord Opus achter zijn naam zie staan zie ik enkel bb met een enkele uitzondering nagelaten. Waaruit is deze rekruut dan gebleken?
1667833112321.png


Zodra ik klaar was met opbouwen ben ik begonnen met een massa tegen Oldskoolkid, heel nacht door gedaan tot 10u in de ochtend was ik wakker. Het was een succes want ik heb een hele hoop dorpen kunnen innemen van Oldskoolkid. Ik had hier plezier in... de dag erna stond het account onder vv van M.A. De speler was gestopt en de stam nam het over, zo dachten wij.

De massa is zeker goed uitgevoerd, daarvoor onze complimenten. Oldskool is inderdaad direct gestopt na het zien van deze aanvallen in verband met drukte in de privésferen. Voor ons uitermate teleurstellend. Het klopt inderdaad dat de VV in de stam is gekomen, nadat het kwaad al geschied was. Dus jou beredenering klopt en "zo dachten wij' is dus ook gewoon het geval geweest.

Zoals iedereen zou doen heeft de stam een aanvraag gedaan om het account te mogen internen, deze was afgewezen naar horen zeggen. Wat ook logisch is want het account was gebroken en gecleard het enige eerlijke zou zijn is dat het op bb gaat of dat de vv wordt weggedaan.

Ik ben toch wel benieuwd naar de bron van deze informatie. Deze bron is niet geloofwaardig en deze support is dan ook niet ingediend. Deze support is destijds wel voor de 10 dorpen van Virose ingediend. Deze is inderdaad afgewezen en hier moesten wij 5 dagen mee wachten. Dit is ook netjes gebeurd.
Helaas is M.A. niet zo heel eerlijk, ze kickte de speler uit de stam(dezelfde dag nog dat hij stopte) en begonnen actief op dat accout treintjes te snipen, clears te blocken.

Als dit verboden zou zijn, dan had TW vv buiten de stam moeten blokkeren. De regels zijn nou eenmaal dat je vv buiten de stam kan hebben, dus ik zie hier geen problematiek. Dat je baalt dat je de rest van de dorpen niet zo makkelijk kon pakken als in jouw wave 1 aanval, snap ik dan ook wel. Maar zoals gezegd, VV buiten de stam is niet verboden.
Tot zover kon ik nog wel mee in de redenering dat ze de dorpen gewoon beschermen voor mocht oldskoolkid toch terugkomen. Maar daar stopte hun misbruik niet van het account. Er werden ook clears naar ons gestuurd vanuit het account en ondertussen begon de speler Robby1691 op volle snelheid de dorpen te internen. Het begon met meerdere recaps van onze edels op oldskoolkid waarbij ze de info gebruikte om troepen te gebruiken tegen ons en dan het dorpje in te nemen voor hunzelf.


Dus omdat er vv op het account zit, mag het account geen aanvallen sturen? Help mij even dit volg ik slecht.

Robby gaat op VOLLE SNELHEID dorpen internen nadat Oldskool de stam uit is? Op 30 oktober verlaat Oldskool de stam en op 4 november pakt Robby het eerste dorp van oldskool. Dat is 5 dagen later. Zoals ik al eerder heb aangegeven vertel je niets met een tijdspan en geen enkele screenshot toont aan wat wanneer gebeurt is. Zo kan ik ook een mooi verhaal vormen met wat losse screens die ik in mijn voordeel indeel qua volgorde.
Niet alleen recappen, ze doen er ook nog stoer over terwijl ze niks gepresteerd hebben met een recap waar ik niks van kon weten en ook niet kon stoppen omdat ze inside informatie hebben van een speler die niet in hun stam zit meer.

Recappen? Dat is meervoud. Robby heeft inderdaad één recap gezet achter een dorp waar jij op liep. Deze informatie hebben wij vergaard omdat de VV in onze stam lag. Zoals gezegd: "VV buiten de stam mag, dus hier is niets vreemds aan." Al wordt deze techniek vaker toegepast op deze wereld, niet enkel door Robby.

Het jammere is dat het niet gewoon clearen van oldskoolkid zijn dorpen zijn dat hij doet, hij krijgt ze praktisch gratis waardoor ik niet enkel op oldskoolkid troepen verlies maar ook nog eens tegen Robby. Oké tot zover denk je whatever... laat ze maar laf spelen en hun speler internen, dan pak ik toch gewoon lekker Robby aan?

Opnieuw ben je bezig met aannames die gebaseerd op helemaal niets. Je toont dan ook geen enkel bewijs van deze beschuldiging. Zoals je eerder al hebt aangegeven heb jij een massa op Oldskool gegooid, hierbij heb je denk ik, let op aanname, zo goed als al zijn troepen vernietigd. Gezien Robby hier weet van had, is het logisch dat zij hier ook op anticiperen. Ik zal een paar screens toevoegen waarbij te zien is dat er gewoon clears voor de edels van Robby uitliepen op de troepen die aanwezig zijn in de dorpen van Oldskool te vernietigen. Zoals te zien zijn er uiteraard, door de massa van Dark, een x aantal dorpen die leeg staan en daardoor 'gratis' te pakken zijn. Had Dark zelf het initiatief genomen om extra clears/ verkenners te sturen dan had hij dit zelfde gezien en net als Robby deze dorpen kunnen pakken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat, wanneer Dark niet doorgaat met aanvallen/edelen niemand die dorpen mag pakken of moet iedereen maar wachten totdat Dark weer verder gaat met de aanvallen? Lijkt mij niet.


C.pngB.pngf.pngd.png


Dus ben ik een actie begonnen tegen de spelers die op dat account spelen. Aangezien zij geen defence verliezen op hun aanvallen tegen deze speler wist ik dat ik niet zomaar 10 clears op hun kon gooien en de dorpen edelen. Dus heb een nachtje door gedaan om ze midden in de nacht hun dorpen in te nemen :) Dat was gelukt...

Wij vallen over het algemeen aan met offence troepen, dus wij verliezen dan ook geen deffence op onze aanvallen. Met jouw nachtelijke bezoek heb je Robby inderdaad verrast. Hiervoor opnieuw chapeau.

Je zou dan denken dat ze dan wel terugkomen naar mij? Nee hoor, ze hebben deze dorpen gewoon afgestaan en gedaan alsof er niks was gebeurd en zijn verder beginnen internen.

Als je naar de ligging kijkt van de dorpen die jij gepakt hebt en het tijdstip in de nachtbonus. Is het totaal niet rendabel om die dorpen proberen terug te veroveren. De dorpen zijn op 02.30 en 05.15 (om en nabij) overgenomen. Voordat de eerste clears en edels om 09.00 uur zijn aangekomen stonden deze dorpen alleen stacked, let op weer een aanname. Gezien de massa van M.A. die op jouw account mislukt is, is het niet zomaar 1,2,3 een dorpje recappen. Soms verlies je veldslag, maar dat betekend niet dat je de oorlog ook verliest en wederom kan jij niet voor andere accounts bepalen wat zij wel en niet doen.

De druppel van dit hele verhaal is dat hij vandaag nog nadat ik hem constant aanval weeral een dorp zie edelen voor NIKS van oldskoolkid. Gisteren heb ik zijn dorpen nog eens bekeken... dit vond ik terug.

Wederom een verhaal met screen zonder dag, datum, tijdstip. Daar kan je toch helemaal niets mee? Wie zegt dat deze screenshot recent is of wellicht van 2 weken geleden. Als je met bewijzen komt, zorg dan dat ze sterk zijn en duidelijk.
Even voor de goede orde, omdat jij iemand aanvalt, kan die speler niet iemand anders aanvallen? Heel gek, ik volg je beredenering opnieuw niet. Wat ik wel uit betrouwbare bronnen vernomen heb is dat jij veel off hebt doodgelopen op Robby vandaag en heb ik lichtelijk het idee dat daar ook een hoop frustratie zit.

Vandaag deze ochtend is het dorp ingenomen door Robby. Laag moraal, veel defence en hoge muur. Dit is de dorpsakte na inname.
-24 punten!? Ze hebben letterlijk geprobeerd het boossysteem te omzeilen door schade te geven aan een dorp dat ze gratis innemen. Ze weten dus wat ze doen illegaal is en doen het toch? :)


Wat wil je precies met deze dorpsakte aantonen? Weer 0 bewijs wat je aanlevert en een losse flodder.

Daar stopt het niet, vandaag zie ik ook dat hij weer 1 edel heeft aangemaakt in een dorp naast dat van oldskoolkid om nogmaals gratis een vol stacked def dorpje in te nemen met 1 edeltje en 2k bv.

Voor zover ik weet, is Robby king of Robby en niet Darkheerser, derhalve bepaal jij dus niet waar iemand zijn edels bouwt en al helemaal niet wat hij daarmee doet. Wellicht vergeet je het aspect dat jij meerdere clears op dat dorp had lopen en dat Robby geen zin had om die clear + edel te verliezen. Dus zijn off troepen dodged en met zijn deff graag al jou clears molesteert. Wederom schreeuwen zonder nadenken.

Voila verhaaltje gedaan, kheb veel niet gezegd maar met al dit is het heel duidelijk wat voor spelers er in M.A. zitten. Want het is misschien Robby1691 die ik hier aan de paal nagel, maar het is heel M.A. die hier aan meedoet. Ik heb vooral in de ik-vorm gepraat hier want mijn stam zit op vele vlakken verbonden in dit verhaal maar ik wil niet uit hun naam praten. Persoonlijk beleving dus.

Ik denk dat jouw leider heel blij is dat jij dit hele verhaal in de IK-vorm hebt geschreven. Hierdoor beschadig je enkel jezelf en niet jouw hele stam. Met dit verhaal gebaseerd op vrijwel geen feiten zet je jezelf toch wel een beetje voor paal en laat dat nou net de paal zijn waar je Robby aan probeert te nagelen. Ik vind het dan ook vrij bijzonder dat je aan het einde zegt dat je niet veel gezegd hebt. Dus je begint een tirrade, maar verteld niet het hele verhaal. Je verteld dus alleen de punten die jij belangrijk vind om zo de lezers op jouw hand te krijgen en dan klagen over viesspel spelen.

Ik zou je adviseren om een volgende keer je bewijzen hard te maken en niet enkel losse flodders in een willekeurige volgorde te zetten.

Ik hoop dat ik op alles antwoord heb kunnen geven. Mocht ik iets vergeten zijn in mijn reactie hoor ik het graag.

Toch wil ik je bedanken voor je betoog en je poging om ons zwart te maken. Laten we dit soort dingen gewoon lekker in het spel uitvechten en niet op het AF. Wij hebben nu een inkijk gegeven vanuit onze kant. Daar laten we het bij en nu kan de lezer zelf een keuze maken wat ze ervan vinden.

Een prettige avond allen en wie weet tot horens!
 

Bijlagen

  • 1667832333967.png
    1667832333967.png
    34,5 KB · Weergaven: 10
  • e.png
    e.png
    278 KB · Weergaven: 8
Reactiescore
0
Wat betreft support vraag tegen V omtrent boosten. Ga je je hier nou echt onwetend over doen? Ik kan namelijk ook hiervan een screentje tonen waaruit blijkt dat jij hier duidelijk van op de hoogte bent geweest, of in ieder geval een medespeler van je mocht je die hebben. Dus zeg het maar.

Het ging niet om -V- maar om het account waar jij onder andere op speelt, namelijk La Kouchov Obarkarchov. Ik weet inderdaad dat er een support aanvraag is ingediend hierover door iemand uit mijn stam, dat heb je zeker goed. Echter kan ik daarom nog wel benieuwd zijn naar wie zo iets beweerd ;)

De Support is hiervoor ook bedoeld, om een support-aanvraag in te kunnen dienen, zodat er objectief naar een bepaalde kwestie gekeken kan worden, lijkt je niet?

Echter, zoals al eerder aangegeven was ik alleen benieuwd waar de opmerkingen vanuit jullie account op het forum vandaan kwamen, maar dat komt dus blijkbaar doordat jullie weten van een support aanvraag van een stamgenoot. Als jullie onze stam daarom zielig vinden, dat is jullie goed recht om dat te vinden, maar volgens mij mag een speler altijd een support aanvraag indienen, en als jullie niks te vrezen hebben wat is dan het probleem hiervan?
 
Bovenaan