Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.018
En vanaf nu Warre's posts nakijken, kijken wie het eerst 20 spelfouten in 1 post vindt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Goed idee. Dan kunnen de mensen die daar goed in zijn eindelijk ook eens uitblinken in een onderdeel van Tw.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat is raar. Meow leden verbeteren mij nogtans nooit. Dus dan heb ik een perfecte schrijfstijl, dank je voor het compliment.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik betwijfel of het deze keer met opzet is gedaan, of toch niet :p
Maar inderdaad, men zou niet zo moeten zaniken over spelfouten.. zolang het leesbaar is..
 

DeletedUser65921

Guest
Misschien zouden we minder moeten zaniken en meer on-topic gaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
all right ! Wat als... dat onderhoud van het AF daarstraks ook eens echt dingen gefixt had ?
 

DeletedUser71618

Guest
Zou wat zijn als Warre ons ineens wel kRondor noemt ipv Kondor.. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Haha lau toch. Wrm zo zuur ?

Ik ben totaal niet zuur Warre. Ik profileer me hier niet anders als op een W37, enkel zit jij nu bij de vijand en zie jij het uit een ander oogpunt. Als ik zuur ben, dan is 95% op dit spel zuurder dan ik ben. :D
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Kan dr iemand 1 leuke wat als vraag bedenken? Ik niet namelijk.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik ben totaal niet zuur Warre. Ik profileer me hier niet anders als op een W37, enkel zit jij nu bij de vijand en zie jij het uit een ander oogpunt. Als ik zuur ben, dan is 95% op dit spel zuurder dan ik ben. :D

Als ik geweten had dat jij zo een zuurpruim was toen ik Mental speelde had ik beter men best gedaan en je van de wereld geknalt ze :eek: :D
 
Reactiescore
973
Wat als SOTR geen nap was aangegaan met Noire?

Had alsnog niks veranderd gezien het in die huidige situatie (Noire vs Psycho en SOTR vs TBR) vrij onlogisch was om elkaar te gaan aanvallen, nap of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan