Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58227

Guest
Wat een faalland ook, nu begrijp ik waarom jij ook zo`n grote flop bent.
 

DeletedUser

Guest
wij ook niet want wij zijn pro vs de zee, waarom denk je anders dat de halve wereld Nederland vraagt om dijken en etc tegen het water te bouwen:p
 

DeletedUser58227

Guest
Omfg, ik ken Nederland echt wel beter als jou en ga jij nu maar terug naar je aardrijkskunde les en daar een potje zitten janken.
 

DeletedUser

Guest
Jaspeeeer, je kan nooit 100% alles doen in belgië hun geval zal dat niet hoger zijn als 40% maarja daar zullen we maar niet over beginnen;)
 

DeletedUser

Guest
Omfg, ik ken Nederland echt wel beter als jou en ga jij nu maar terug naar je aardrijkskunde les en daar een potje zitten janken.

Blijkbaar niet . Hebben jullie nou al een koning die wil regeren over een volk zoals jullie?

Jaspeeeer, je kan nooit 100% alles doen in belgië hun geval zal dat niet hoger zijn als 40% maarja daar zullen we maar niet over beginnen;)

:rolleyes: Vertel me dan wat belgië ooit fout heeft gedaan :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wij doen daar niet aan, wij hebben een regering die er iig geen 1.5 jaar over doet om een kabinet te vormen:)

België doet ongeveer alles fout, begin maar met de wegen daar:rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
[video=youtube;oyHGqXxcikk]http://www.youtube.com/watch?v=oyHGqXxcikk[/video]

Speciaal voor jou een filmpje erbij aangezien je het anders niet begrijpt.
 

DeletedUser

Guest
Wij doen daar niet aan, wij hebben een regering die er iig geen 1.5 jaar over doet om een kabinet te vormen:)

België doet ongeveer alles fout, begin maar met de wegen daar:rolleyes:

Liever 1.5 jaar en een goede regering ,dan die van jullie :eek: En het heet geen kabinet bij ons .

[video=youtube;oyHGqXxcikk]http://www.youtube.com/watch?v=oyHGqXxcikk[/video]

Speciaal voor jou een filmpje erbij aangezien je het anders niet begrijpt.

Zijn nederlanders die dat filmpje hebben gemaakt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Liever 1.5 jaar en een goede regering ,dan die van jullie :eek: En het heet geen kabinet bij ons .



Zijn nederlanders die dat filmpje hebben gemaakt :eek:

Ik verdiep me niet in jullie faal regering, wij hebben PVV altijd lachen met wilders:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan