Wat als?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Polen was btw een bg van Duitsland dus die mag je schrappen :eek:

Poolse soldaten maakten een substantieel deel uit van het geallieerde leger aan het westelijk front. Zij hebben o.a. een belangrijke rol gespeeld in de slag om Arnhem. In de onderstaande link staat in het kort beschreven hoe de Poolse soldaten na de Duits-Russische invasie van Polen in 1939 in Engeland kwamen om zo te kunnen vechten tegen de Duitsers.

http://historianet.nl/vraag-het-historici/hoe-ontsnapte-het-poolse-leger-uit-polen

Er zijn zelfs militaire begraafplaatsen voor Poolse geallieerde soldaten in Lommel (België) en Breda (Nederland).
 

DeletedUser64848

Guest
Dat was geen heel andere oorlog, Japan werd door Groot-Brittanië in de oorlog betrokken.

Japan begon met de aanvallen op Pearl harbor. Zij vielen uit zichzelf aan bij mijn weten. Toen heeft ook Amerika beslist om op 2 verschillende continenten oorlog te gaan voeren. 1 tegen Hitler en Mussolini en 2 tegen het japanse keizerrijk. (voor de mensen die meer willen weten over oorlog, Band of brothers en The pacific zijn zeer goede series ;p)

En ik wist niet dat het niveau zo laag kon zakken. Natuurlijk ga je als belg jouw eigen land verdedigen en NL hun land. Maar als ik Ash zo hoor, dat NL nog altijd een stuk hoger staat als belgië is bs..
 

DeletedUser

Guest
Het spijt me Ash, dat onze voorvaders zo'n stoute dingen hebben gedaan. Ze zullen het nooit meer doen.
 

DeletedUser58227

Guest
Ash, je bent 15 ofzo, hoe stamp jij dat allemaal uit je bol?:p
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft geschiedenis en aardrijkskunde neem ik aan want dat heb ik ook zitten leren ^^
 

DeletedUser58227

Guest
Ik vind jou nou niet echt een type dat veel zal lezen, maar zal wel aan mij liggen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan