Wat als?

DeletedUser

Guest
Die scripts zijn legaal, als je op een server wil spelen waar dit niet zo is ga je maar naar .co.uk:rolleyes:
nog wel jep dit kan je lezen als je de planner aan zet
en in het stukje wat tuam er over melde was de rede dus dat ze het niet kunnen zien :)
dus kan altijd nog komen dat het weg gehaald wordt
en van mijn mag het dus
en dat jij het meld zegt genoeg dat jullie in ctrl niet meer zonder kunnen en dus eigenlijk zelf niet meer kunnen spelen maar de comp het werk laten doen
;)
er komt een tijd dat de jeugd zelf voor het huiswerk van school een script hebben en whala je ben zo afgestudeerd
en op je wat je zegt dat ik op ander land moet gaan spelen omdat het daar geen scripts zijn
kan ik ook zeggen tegen onze regering jullie willen meer blauw op straat ga dan in het smurfen dorp wonen dat is totaal blauw daar ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.042
en in het stukje wat tuam er over melde was de rede dus dat ze het niet kunnen zien :)
en van mijn mag het dus
Hoe hard ik ook mijn best doe, ik begrijp hier alleen uit dat je zinsbouw even goed is als die van iemand die te veel gezopen heeft en dat de iga van jou weg mag?
en dat jij het meld zegt genoeg dat jullie in ctrl niet meer zonder kunnen en dus eigenlijk zelf niet meer kunnen spelen maar de comp het werk laten doen
;)
Euhm... Nee hoor, ik meld niet dat we niet zonder kunnen volgens mij, maareuh, vraagje... Heb jij wel is handmatig 3000 clears zitten versturen en berekenen hoe laat je welke moet versturen of heb je nog nooit meer dan 100 clears hoeven versturen:rolleyes:? Daarbij moet je met de iga nog steeds zelf sturen:rolleyes:
er komt een tijd dat de jeugd zelf voor het huiswerk van school een script hebben en whala je ben zo afgestudeerd
Haha sure, want op het hbo krijg je puur cijfers op je huiswerk:rolleyes:
Aangezien die niet onder de laatste quote wil schrijven, het komt neer op als je geen scripts wil ga dan ergens anders spelen, de regels is nu een toevallig discussie over in het desbetreffende forum dus ik zou zeggen grijp je kans;)
ekte rebel zei:
en op je wat je zegt dat ik op ander land moet gaan spelen omdat het daar geen scripts zijn
kan ik ook zeggen tegen onze regering jullie willen meer blauw op straat ga dan in het smurfen dorp wonen dat is totaal blauw daar ;)

Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hoe hard ik ook mijn best doe, ik begrijp hier alleen uit dat je zinsbouw even goed is als die van iemand die te veel gezopen heeft en dat de iga van jou weg mag?

Euhm... Nee hoor, ik meld niet dat we niet zonder kunnen volgens mij, maareuh, vraagje... Heb jij wel is handmatig 3000 clears zitten versturen en berekenen hoe laat je welke moet versturen of heb je nog nooit meer dan 100 clears hoeven versturen:rolleyes:? Daarbij moet je met de iga nog steeds zelf sturen:rolleyes:

Haha sure, want op het hbo krijg je puur cijfers op je huiswerk:rolleyes:
Aangezien die niet onder de laatste quote wil schrijven, het komt neer op als je geen scripts wil ga dan ergens anders spelen, de regels is nu een toevallig discussie over in het desbetreffende forum dus ik zou zeggen grijp je kans;)

Jep iga mag weg.
toen ik met tw starten wisten we niet eens wat het was en toen vielen we elkaar ook gewoon aan ;)
En toen ik trupenfilter aka iga tegen kwam en er tegen in ging melde ze me dat het niet gebruikt werdt en dat ze dus uit het polsje verstuurt zouden worden lees maar op forum ;)
Het zou normaal zijn dat ze 160 aanvallen per min. Konden starten en waarom kunnen jullie dat ineens niet meer :p
In ctrl zitten toch de pro's
Op w4 deed ik een acc van 15 mil zonder pa bij houden zo moeilijk is dat niet :)

DeletedUser

Guest
Boeie dit gelul over de IGA....

Of je gebruikt of je gebruikt hem niet.

DeletedUser

Guest
Boeie dit gelul over de IGA....

Of je gebruikt of je gebruikt hem niet.

Nee zo werkt het niet lammegek
Je ben pro of je ben geen pro :)
Een pro heeft iga niet nodig !!!!!
de ctrl leden kunnen niet zonder dus die falen gewoon om pro te zijn :p
Dat is wel duidelijk nu

Reactiescore
1.042
Juist want van de clears die ik verstuur zijn er wel een stuk of 100 totaal op W19 met de iga geweest:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Juist want van de clears die ik verstuur zijn er wel een stuk of 100 totaal op W19 met de iga geweest:rolleyes:

Ja je zit niet voor niets op svannes je faalt gewoon :p
Ctrl faalt gewoon bijna totaal enige die pro is bij jullie is mas
En die is naar ctrl gegaan omdat alles wat om hem heen ging vluchten naar ctrl
Ik zie de woorden zelfs van mea nog voor me halen ik kan niet anders dan naar ctrl anders vegen ze me leeg
Pipi melde hetzelfde toen ze ctrl had betreden
Echte pro zegt dat dat vlucht gedrag is ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja je zit niet voor niets op svannes je faalt gewoon :p
Ctrl faalt gewoon bijna totaal enige die pro is bij jullie is mas
En die is naar ctrl gegaan omdat alles wat om hem heen ging vluchten naar ctrl
Ik zie de woorden zelfs van mea nog voor me halen ik kan niet anders dan naar ctrl anders vegen ze me leeg
Pipi melde hetzelfde toen ze ctrl had betreden
Echte pro zegt dat dat vlucht gedrag is ;)

Give this men a medal!!!
En natuurlijk gaan die miezerige lafbekken van Ctrl. dit niet toegeven.
Maar het zijn een stel dikke noobs, vooral die Mika die nu denkt dat hij heel wat is op w36.

DeletedUser

Guest
Natuurlijk gebruikt brull geen IGA, ze doen immers nooit massa's. Bb's en interns hoef je namelijk geen moeite voor te doen.

Brul zegt nergens dat ze pro zijn ;)
Erger wij geven zelfs toe noobs te zijn ;)
Dat maakt ctrl juist nog meer dat ze falen en eigenlijk is falen nog zacht uitgedrukt :)
Jij helemaal trouwens al speel je niet eens meer op je gekregen acc
Naabje je naam zei al genoef faalos :p

Reactiescore
2.039
Hmm jammer genoeg voor jou heb ik nooit gebruik gemaakt van de iga, en heb ik in totaal zo'n 10 nog steeds bestaande topaccounts opgericht.
Jou acc bestaat niet meer dus rust zacht schat and better luck next time xxx

DeletedUser

Guest
Hmm jammer genoeg voor jou heb ik nooit gebruik gemaakt van de iga, en heb ik in totaal zo'n 10 nog steeds bestaande topaccounts opgericht.
Jou acc bestaat niet meer dus rust zacht schat and better luck next time xxx

WereldRangSpelerPuntenDorpenStamDutchgangster speelt op het moment geen werelden.

Previous worlds

WereldSpelerOvernamesLaatst gezienNL9dutchgangster32009-10-12 00:55:25NL12dutchgangster2012010-10-07 19:02:44NL13dutchgangster262009-10-24 04:06:10NL14dutchgangster22009-08-31 22:00:02NL15dutchgangster222010-09-21 14:07:45NL16dutchgangster02010-03-06 01:00:02NL18dutchgangster02010-09-09 21:09:00NL19dutchgangster2672012-01-30 04:14:56NL22dutchgangster32011-07-17 19:23:21NL23dutchgangster02011-10-12 12:39:20NL24dutchgangster02011-11-28 20:12:52NL25dutchgangster02012-01-07 17:09:042013-12-17 08:40:15 CET

Geen fabels aub

DeletedUser

Guest
Wat als tw team eindelijk de ingame aanvalsplanner als illegaal zou beschouwen :)
zou ctrl dan nog zo aktief zijn :)
en wat als tw team de scripts is af zou zweren zou de gene die zeggen dat ze het spel zo goed spelen dan werkelijk nog zo grote mond hebben :p vrees het niet

jammer he dat je tegen een scriptmod speelt :eek:

en van mijn mag het dus
;)

je bent weer eens jezelf hilarisch belachelijk aan het maken, thanks for the good laugh

Nee zo werkt het niet lammegek
Je ben pro of je ben geen pro :)
Een pro heeft iga niet nodig !!!!!
de ctrl leden kunnen niet zonder dus die falen gewoon om pro te zijn :p
Dat is wel duidelijk nu

tuurlijk joh, daarom wordt -Brul- zeker ook weggespeeld :eek: ga jij je defwerk nou maar eens doen, want ik ben je langzaam aan het wegedelen :eek:

Geen fabels aub

jij weet duidelijk niet hoe dit spelletje werkt :eek:

DeletedUser

Guest
Oh wat fijn, oh wat fijn,
dat ik van tribalwars
niet zo'n saaie piet hoef te zijn. :)

ik snap niet hoe zulke spelers als rebbelin het spel uberhaupt nog kunnen spelen. hij beweert het spel al jaren te spelen en toch snapt hij er niets van :eek:

DeletedUser

Guest
dan nog herkennen we hem door zijn idiote beredeneringen op het AF en slechte speelstyle IG

DeletedUser29801

Guest
ik snap niet hoe zulke spelers als rebbelin het spel uberhaupt nog kunnen spelen. hij beweert het spel al jaren te spelen en toch snapt hij er niets van :eek:

Of jij verstaat niet waar het spel om draait... ook al verliezen wij nu dorpen... we zijn nog steeds een groep vrienden die elkaar nooit de rug toe keren... geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om naar een andere stam over te stappen... op geen enkele wereld. Maar dat verstaan een paar stervers niet... alle middelen zijn goed om een speler het spel te verzieken...door ondermaatse PM te sturen en door een P&P te voeren dat ze toch zo goed zijn met een ander zijn account...

DeletedUser

Guest
Dus leden van Ctrl stappen zo eens in de maand over naar een andere stam of zulkiets....

Bovenaan