wat als verzamelplaats vernietigd wordt?

DeletedUser

Guest
als ik mijn troepen een dorp laat aanvallen om zo de eerste aanval van een reeks van 4 te ontwijken en in deze eerste aanval vernietigd mijn aanvaller de verzamelplaats, komen mijn troepen dan vanzelf terug?

En als ze al op de terugweg zijn op het moment dat hij mijn verzamelplaats vernietigd, komen ze dan nog terug?
 

DeletedUser

Guest
als je verzamelplaats vernietigd is, en je hebt je legers juist weggestuurd, kan je ze niet meer terughalen maar als ze al aant terugkomen zijn, komen ze ook terug

maar als je de eerste aanval van 4 (of meer) wil ontwijken, trek je je troepen terug voor de eerste aanval maar je zorgt dat ze pas na de eerste aanval terugkomen en dan maakt het niks uit of je nog een verzamelplaats hebt of niet
 

DeletedUser

Guest
En je ziet geen aankomende troepen/tijdstippen meer. Gelukkig is je verzamelplaats heel goedkoop en heel vlug terug gebouwd.
 

DeletedUser

Guest
om even hier op terug te komen, als de verzamelplaats is vernietigd, kan er dan door andere dorpen nog wel OS in dat dorp worden gezet, of kan er echt helemaal geen troepenbeweging plaatsvinden, behalve datgene wat al in gang was gebracht?
 

DeletedUser8730

Guest
Als je troepen uit je dorp zijn terugkoment of aanvallend.
Ze komen niet terug.
De verzamelplaats bestuur je alleen je troepen mee.
Als de verzamelplaats kapot is kan je de troepen buiten je dorp niet meer besturen.
Je manschappen lopen door velden.
Een veld heeft verschillende coördinaten.
Die moeten worden doorgegeven via de verzamelplaats.

Maar verzamelplaats kapot is alle troepen buiten het dorp kwijt!
 

DeletedUser8730

Guest
om even hier op terug te komen, als de verzamelplaats is vernietigd, kan er dan door andere dorpen nog wel OS in dat dorp worden gezet, of kan er echt helemaal geen troepenbeweging plaatsvinden, behalve datgene wat al in gang was gebracht?

Er kan OS aankomen uit andere dorpen maar je manschappen in je dorp die buiten het dorp zijn zijn zal ik maar zeggen de weg kwijt.
 
Bovenaan