Wat als je niet kan spelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser50540

Guest
Wanneer je nu bij bvb stal lvl 15 en kazerne lvl 15 begint aan je AH ipv beginnen aan AH bij stal lvl 20 en kazerne lvl 25, dan heb je AH vooraleer je boer 30 hebt en heb je geen overvolle opslagplaatsen.

lets agree to disagree.. deze discussie gaat telang duren :p
 

DeletedUser

Guest
50 NL spelers in /Weed? (Pi) en ik stak er met hals boven kop uit moet genoeg zeggen over efficiëntie

Dat neemt nog steeds niet weg dat wanneer je een volle opslag van level 30 hebt je gewoon keihard failt en dat het gewoon uiterst inefficiënt is.
 

DeletedUser46055

Guest
Het is idd waar wat je over die roestjbaan zegt, heb het zelf ook al een 5tal keren meegemaakt.

Nou ja, ik snap hem wel een beetje.
 

DeletedUser50540

Guest
Nouja, er komt een clear op een dorp 5 uur later dat wil dus betekenen dat hij ruim de tijd heeft
gehad om te stacken en aangezien er geen lv muur vanaf is gegaan wil dat dus zeggen dat hij meerdere defence dorpen heeft kunnen stacken in dat geval snap ik hem niet.
Ik laat liever 5000 eenheden meer doodgaan dan 500 pa of meer te betalen om een aantal eenheden te besparen.

 

DeletedUser53396

Guest
Nouja, er komt een clear op een dorp 5 uur later dat wil dus betekenen dat hij ruim de tijd heeft
gehad om te stacken en aangezien er geen lv muur vanaf is gegaan wil dat dus zeggen dat hij meerdere defence dorpen heeft kunnen stacken in dat geval snap ik hem niet.
Ik laat liever 5000 eenheden meer doodgaan dan 500 pa of meer te betalen om een aantal eenheden te besparen.


Of je dodge gewoon en snipt de edels :cool:
 

DeletedUser51938

Guest
50 NL spelers in /Weed? (Pi) en ik stak er met hals boven kop uit moet genoeg zeggen over efficiëntie

Nou zaten daar nu niet de meest briljante spelers tussen om eerlijk te zijn .. en er hebben er maar een paar de eerste edelronde in hun regio overleefd.
 

DeletedUser50540

Guest
Of je dodge gewoon en snipt de edels :cool:

Uhu dat sowieso, maar dit gaat over een dorp dat net overgenomen was dus toestemming 25
dan zou je dus wel kunnen snipen maar dan alleen de clear en edel of een eventueel 2de edel.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je punt d.o.a., maar dit topic gaat dicht.
Je kan niet voor elk van dit soort voorvallen een topic openen, het hoort in de praathoek. ;)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan