Wat als je niet kan spelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
57
De vv-ers van Karel Zeven zijn hier ook heel goed in -.-
 

DeletedUser20081

Guest
... dan koop je je dorpen toch gewoon ? PA inzetten is ook een skill tegenwoordig :rolleyes:

Ziek is die kerel ... echt ziek ..
---
--

Update zoveel: bouwtijden halveren alleen met toestemming 100 ... nu vechten z'n euro's ipv z'n troepen ;)

dat is het voordeel van de beter bedeelden. Zo ging het vroeger ook :p en tjah nu ook nog xD
 

DeletedUser55122

Guest
Ik snap het probleem niet zo.
Ik zou me helemaal kapot lachen als ik wist dat mijn tegenstander zoveel eurocent verliest voor elk van mijn bijlstrijders.
Vooral muur 20 in 5 uur zou wel ziek veel PA kosten.

Ik zou gewoon lekker genieten van hoe jij fantasie figuurtjes verliest terwijl de ander echt geld verliest.
Niet echt een topic waard dus, ik had het gewoon gepost bij goede aanval.
Het is nou eenmaal een optie geworden van het spel (helaas), het is aan ons om daar ook de humor in te zien:)
 

DeletedUser

Guest
wil ik wel eens weten waar je dat op baseert xD
leer spellen,nub!
Ik snap het probleem niet zo.
Ik zou me helemaal kapot lachen als ik wist dat mijn tegenstander zoveel eurocent verliest voor elk van mijn bijlstrijders.
Vooral muur 20 in 5 uur zou wel ziek veel PA kosten.

Ik zou gewoon lekker genieten van hoe jij fantasie figuurtjes verliest terwijl de ander echt geld verliest.
Niet echt een topic waard dus, ik had het gewoon gepost bij goede aanval.
Het is nou eenmaal een optie geworden van het spel (helaas), het is aan ons om daar ook de humor in te zien:)

het is wel een goeie topicstarter, hier kun je gewoon alles posten van spelers die niet kunnen spelen
 

DeletedUser55122

Guest
l


het is wel een goeie topicstarter, hier kun je gewoon alles posten van spelers die niet kunnen spelen

Ja maar dan zou de beginpost wel aangepast moeten worden, het is nu enkel en alleen gericht jegens 1 speler voor mijn gevoel.
Het algemene gedeelte zou nog toegevoegd moeten worden.
 

DeletedUser

Guest
totale bouwtijd van muur 0 naar muur 20 is 46:54:25 met hoofdgebouw lv 20.
ik denk dat hij zo'n 600 a 800 pa heeft uitgegeven voor 1 dorp.
ik weet niet bij hoeveel dorpen hij dit gedaan heeft maar dit is toch wel echt een Noob actie.
Ik wil niet stoken hoor, maar wat deed jij samen met jonnie op kaas en klompen? Muurtje halveren van mijn pa xD

Geeft niet hoor, 'k had et zelf gestort naar jullie :p
 

DeletedUser50540

Guest
Ik wil niet stoken hoor, maar wat deed jij samen met jonnie op kaas en klompen? Muurtje halveren van mijn pa xD

Geeft niet hoor, 'k had et zelf gestort naar jullie :p

Nooit voor Muur. is ook nooit nodig geweest daar, de pa ging naar Boerderijen en Smederijen :p.
Dat geef ik eerlijk toe aan het begin van w20 heb ik wel eens halveren gebruikt voor een boerderij lv
en 1 keer smederij van 12 naar 20 in 1 dag bij mijn 1ste dorp. maar kom op clear is klaar genoeg gs voor munten in het dorp opslag plaatsen wil je niet vol laten lopen dus dan halveer je maar om het proces sneller te laten verlopen
 

DeletedUser52174

Guest
Ik heb 1x een smederij van 19 naar 20 gehalveerd, verder nooit iets :)
 

DeletedUser

Guest
Dat is nou gewoon de keizieke maar geniale Godly style waar ik het over had in ons PM'etje ^^
 

DeletedUser52174

Guest
Maar Godly farmt dan ook als een gek :p We begonnen toen op de US server 2 weken later na het begin en godly had als eerste 1 mil gefarmt XD

Daarna niet meer bijgehouden

Haha, wij farmden ook als een gek hoor:p Anders kun je namelijk nooit een snelle start maken:O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan