Wat als je niet kan spelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51938

Guest
... dan koop je je dorpen toch gewoon ? PA inzetten is ook een skill tegenwoordig :rolleyes:

Ziek is die kerel ... echt ziek ..

Zijn clear .. iets later kwam z'n edel
Klik

Een (toegegeven, zwakke) poging om terug te edelen
Klik

In iets meer dan 5 uur van muur 0 naar muur 20 ... ... ... wil ik weten wat dat gekost heeft ? Die vent koopt z'n dorpen ipv er voor te vechten.

En ja, dit is niet de eerste keer. De held.

Well done :rolleyes: Zou hij daar extra premium voor krijgen omdat hij in bulk koopt ? Het geeft wel wat voldoening als je weet dat je euro's sloopt van een no-lifer met te veel geld natuurlijk, maar om nou te zeggen dat het leuk is .. niet echt.

Update zoveel: bouwtijden halveren alleen met toestemming 100 ... nu vechten z'n euro's ipv z'n troepen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51938

Guest
Ach, niet echt .. maar wel erg triest als je roetsjbaan heet of op dat account speelt.
 

DeletedUser

Guest
indeed, die noob heeft me ook laten bannen
erg triestige spelers dit
 

DeletedUser56594

Guest
Het ergste vind ik nog wel dat je die clear van hem niet killed :D
 

DeletedUser51938

Guest
Past niet echt in goede aanval/goede verdediging ... ik vind deffen met premium niet goed en mijn aanval zoog ;)
Funny IGM was het ook niet... hoewel wel funny. Zeg maar waar ie beter had gepast ? En anders moet die prutser nog zoeken naar het topic waar ie in vereeuwigd is ook .. en aangezien je dat niet met premium kan doen, betwijfel ik of het hem anders zou lukken.

Het ergste vind ik nog wel dat je die clear van hem niet killed :D

Ik ook :( Te meer daar ik me verslapen had en het anders had kunnen voorkomen :( :( Maar dit was niet de enigste aanval hoor ;) Gewoon een tijd referentie en een bewijs van muur 0 ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk wel dat dit de moeite waard was om een topic voor aan te maken aangezien er heel wat clears zijn doodgelopen op monsieur rb...

Hij heeft nu niets voor niets zo veel ODD erbij ;)
 

DeletedUser50540

Guest
totale bouwtijd van muur 0 naar muur 20 is 46:54:25 met hoofdgebouw lv 20.
ik denk dat hij zo'n 600 a 800 pa heeft uitgegeven voor 1 dorp.
ik weet niet bij hoeveel dorpen hij dit gedaan heeft maar dit is toch wel echt een Noob actie.
 

DeletedUser51938

Guest
Dit doet ie ongeveer standaard als hij onder aanval ligt .. waar ie de PA vandaan haalt is me een raadsel .. het enige positieve is dat we kunnen zeggen dat we geld gesloopt hebben met rammen :cool:
 

DeletedUser51467

Guest
Ofwel is hij zo rijk ofwel wordt het echt een verslaving zoals gokken en dat is nooit positief.
 

DeletedUser36252

Guest
totale bouwtijd van muur 0 naar muur 20 is 46:54:25 met hoofdgebouw lv 20.
ik denk dat hij zo'n 600 a 800 pa heeft uitgegeven voor 1 dorp.
ik weet niet bij hoeveel dorpen hij dit gedaan heeft maar dit is toch wel echt een Noob actie.

shit speler onwaardig dus

maar idiaal voor tribal wars om hun zakken te vullen
dit gaan ze toe juichen
 

DeletedUser

Guest
anders moeten we om te lachen er allemaal een cleartje opgooien :D

Dure grap voor meneer
 

DeletedUser24056

Guest
Zeggen bij het TWteam dat het spelletje schadelijk wordt voor enkele mensen die niet weten om te gaan met geld om een of andere reden.
 

DeletedUser46569

Guest
Zeggen bij het TWteam dat het spelletje schadelijk wordt voor enkele mensen die niet weten om te gaan met geld om een of andere reden.

Ze kunnen blut worden:eek::eek:

Maar ik vind het wel overdreven hoe hij ermee gooit.
 

DeletedUser

Guest
Zeggen bij het TWteam dat het spelletje schadelijk wordt voor enkele mensen die niet weten om te gaan met geld om een of andere reden.

dat is juist de basis gedachte van elk online spel zoveel mogelijk geld zien te vangen ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, in de meeste "gratis" spellen zijn mensen die heel veel geld uitgeven, of ze nu rijk of verslaafd zijn geld is geld en Innogames zou dat natuurlijk niet weigeren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het zal ze dan waarschijnlijk ook niet heel veel interesseren wat hij met die PA uitspookt, of dat nou oneerlijk is tegenover andere spelers of niet...

Ik vind toch wel dat dit soort acties de rijken zelfs in dit spel nog de overhand kunnen pakken bij de minder 'welvarende' spelers...:mad:

Dus ook ik ben wel voor een massa aanval met de hele wereld! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan