War! van King of the North tot 3e rangs rim stam

DeletedUser54299

Guest
Wat een bullshit man. Ik heb in eeuwen geen kwalitatief sterke post meer gezien langs jullie kant. Stop met je te verschuilen achter al die smoesjes en begin IG te presteren. Want dan zullen jullie hier plots wel weer te vinden zijn.

Ik leg nou net uit waarom die er niet zijn, dan hoef je niet nog eens te zeggen dat ze er niet zijn (rofl)

Van jou zit ik overigens geen IG prestaties óf kwalitatieve posts. :eek:
 

DeletedUser71618

Guest
Ik heb me nooit uitgesproken over mijn mb's of wat dan ook , ik zei toen ook tegen brian dat het zijn eigen fout was dat hij in de eerste plaats de info vetrouwde. Heb toen nooit iets gezegd over stab :confused:

En als war zo een afspraak aangaat moeten ze hem maar direct inviten en aannemen ipv hem lekker safe in lonewolf te laten en naar info vissen ;)

Jij niet per se, maar als je graag War als geheel wil aanspreken, dan spreek ik ook jullie als geheel aan. Er werd regelmatig met de vinger naar War gewezen als de gever van foutieve informatie, maar nu War vist naar informatie en zelf foutieve info krijgt is het wel goed. Tsja...

Ahja, dus je draait het maar even om? Nu is het de fout van War dat toxic destruction nog in jou stam zit, de fout van War dat Toxic destruction hen in de steek laat en - opnieuw - voor de voor hem beter lijkende kant kiest? Volgens mij zijn de spelers van TD puur uit op zelfverrijking en eigen winst, waarbij ze niet schuwen om over te stappen naar de kant waar de zon het meeste schijnt.

Dan kunnen we met zijn allen de War spelers afkraken en ons afvragen waarom iemand daarmee in de stam wil zitten, maar de spelers van TD zouden nu wel ineens helemaal jofel en prima zijn met deze actie?

Dat is inderdaad geheel netjes. Als je dergelijke handelingen begaat zoals War dit hier gedaan heeft verdien je het om gewoon keihard terug gepakt te worden, doordat zij zich schuldig maken aan een dergelijk feit komen de andere dingen te vervallen. Zou jij een nap aanhouden als de ander em negeert? Nee, zoals Ghosts mij toen ook in mijn gelijk stelde toen Jurrien en ik dat deden bij Fur. Deze situatie is te vergelijken met elkaar gezien de andere partij een grens overschrijd en de andere partij er op anticipeert, ze hun verdiende loon geeft.

Dus het handelen is "geheel netjes", puur gebaseerd op het oog-om-oog perspectief? Dat de speler in kwestie, toxic destruction, aangeeft te willen overstappen, en in War te willen spelen en dit op die manier communiceert, maar vervolgens een spelletje speelt waarbij hij zelf de aanval in zet? Ik heb er mijn vraagtekens bij. De spelers van TD komen maar wat lafjes op mij over.

Dat doet er niet toe Bjarne, als War deze speler had willen binnenhalen hadden ze dat direct moeten doen. Uitnodigen en over laten komen. Niet sneaky informatie bij elkaar vergaren door middel van een spion.

Is het duidelijk dan dat het nog niet overkomen volledig op het conto van War te verhalen valt of is het iets waar de spelers van TD tevens zelf achter stonden? Ik heb zelf geen skypegesprekken of dergelijke wat dit betreft, maar nu jij blind van het tegenovergestelde uitgaat zal ik blind van dit perspectief uit gaan. Je weet best dat ik wel weet hoe jij zulke posts in elkaar zet hè?

Weeral, twee kanten, twee perspectieven, de spelers van TD zijn gewoon niet clean te praten in een dergelijke situatie zonder 100% aan te tonen dat ze alles afgehouden hebben.

Geheel netjes van Benji, zulke spelers mogen direct van de kaart geveegd worden. Raar dat je dit wel afkeurt en een vergelijkbare situatie eerder deze wereld gewoon goedkeurde waarin het om hetzelfde feit gaat. Namelijk het overschrijden van een grens binnen de normen en waarden waarop word geanticipeerd door keihard terug te beuken.

Is TD niet iemand die onder het kopje 'zulke spelers' valt dan? Want voor die insteek, dat argument waar mijn post bijna geheel op gebaseerd was, heb ik je geen tegenargument zien geven. Voor de duidelijkheid, nogmaals: ik praat niks goed van War, ik probeer slechts mijn mening te ventileren over het handelen van TD in deze situatie.

Afspraak vervalt in dit geval omdat er een grens word overschreden door de andere partij, namelijk door de spionage.

TD spioneert zélf, kwam naar wat ik hoorde als éérste met informatie van binnen LoneW, voordat er gerichter doorgevraagd werd, dus wie heeft die 'grens' overschreden? Dat TD de informatie wel doorspeelde in het begin, maar vervolgens toch voor zijn eigen kant kiest omdat hij denkt 'the winning team' weer te zien in zijn eigen stam, zou hem het recht geven om de afspraak te laten vervallen zonder heldere communicatie?

Ja natuurlijk is het goed dat hij zijn fouten toegeeft. Daarmee distantieert hij zich van de spionage. Laat hij zien wat je er tegen moet doen.

Laat me niet lachen, jij zou zelf een dergelijk spionerend lid direct uit je stam laten kicken op bijvoorbeeld W42, ook al 'geeft hij toe' dat hij fouten gemaakt heeft.

a5fc9e6aa719446904e638279e192097.png

dc9c737f45b0b47bcaa76c2b3652c695.png

Excuseer me verder, ik ga niet verder lezen dan deze pagina/post van Sven, kost me te veel zinloze tijd om wss ongeveer 95% aan onzin en gespam á la Cgrain/lol king te lezen.
 

DeletedUser63648

Guest
Mooi om te zien dat je onderscheid maakt tussen mijn klasseposts en die onzin van Peeta & consorten.
 
Bovenaan