War of the World!

DeletedUser

Guest
Bunny heeft niet gepresteerd wat ze moesten en konden presteren enkel is echt niet iedereen gefaald.

Jij niet ofc, omsingeld door 3 .V spelers en electrosound en resistance pownen en daarna ook mee satans dragon.
Maar ik denk al de rest van nolife en bunny dikke falers
 

DeletedUser66324

Guest
en malle is ook uit de top 5 :D mijn edels toch nog een mooie bestemming gehad.

mooi voor t einde :)

en klopt niet iedereen van Bunny, maar sws malle pietje en necromonicon, malle omdat hij t na een paar verliezen en een massa op zich stukken inactiever werd, en necro werd ook meteen veel inactiever, van nolife zette morrons zijn account op delet na een massa, had wel meer verwacht van die spelers. eerder zag ik hen als bedreiging, maar nu heb ik spijt dat ik ze niet eerder heb aangevallen.
 

DeletedUser57908

Guest
Ik heb stan zijn aanvallen gezien en die waren om te huilen hetzelfde geldt voor zijn deffen.
 

DeletedUser67247

Guest
Re: t

Realisme is zeggen dat de activiteit er de laatste weken op achteruit ging bij .V, net als bij iedereen. Dat iedereen nu wel nog groeit, is te wijten aan een eindspurt waarvoor iedereen zich nog ff wilt inzetten.
"Mits mijn stamgenoten actief blijven.", Wel, daar is geen sprake van. Pipi gaf aan zichzelf één van de inactiefste spelers te vinden. Ik denk dat ik een inactieve speler wel kan kraken, of ik moest heel slecht kunnen spelen.

Jaja Pipi speelt al 3 maanden zo inactief, met uitzondering tijdens de massa's
En gut wat hebben die een hoop uitgehaald zeg...
 

DeletedUser

Guest
Re: t

Jaja Pipi speelt al 3 maanden zo inactief, met uitzondering tijdens de massa's
En gut wat hebben die een hoop uitgehaald zeg...

Errrrr, die massa's van weleer zijn er in mijn ogen nooit geweest. Ik heb daar mijn clears met tegenzin voor moeten opofferen, omdat we de kwaliteit ontbraken om iets te doen.
 

DeletedUser67247

Guest
Re: t

Errrrr, die massa's van weleer zijn er in mijn ogen nooit geweest. Ik heb daar mijn clears met tegenzin voor moeten opofferen, omdat we de kwaliteit ontbraken om iets te doen.

Haha, dus omdat jullie er nooit in slaagden een degelijk offensief op Pipi uit te voeren, zijn die 4k incomings er niet geweest in jou ogen.

Wat een Ludo manier van redeneren.
 

DeletedUser

Guest
Re: t

Haha, dus omdat jullie er nooit in slaagden een degelijk offensief op Pipi uit te voeren, zijn die 4k incomings er niet geweest in jou ogen.

Wat een Ludo manier van redeneren.

Wel, het waren zo'n triestige pogingen, dat ik me schaam dat ik ermee in verband wordt gebracht. Klinkt dat beter?
 

DeletedUser58227

Guest
en malle is ook uit de top 5 :D mijn edels toch nog een mooie bestemming gehad.

mooi voor t einde :)

en klopt niet iedereen van Bunny, maar sws malle pietje en necromonicon, malle omdat hij t na een paar verliezen en een massa op zich stukken inactiever werd, en necro werd ook meteen veel inactiever, van nolife zette morrons zijn account op delet na een massa, had wel meer verwacht van die spelers. eerder zag ik hen als bedreiging, maar nu heb ik spijt dat ik ze niet eerder heb aangevallen.

Malle heeft op het einde idd zo goed als niets meer uit gehaalt. Bij de eerste "massa" was hij een dagje weg en bij de 2e is hij idd vertrokken.
Maar voor de rest van de wereld was hij zeker een van de spelers die eruit sprong. Hij heeft verschrikkelijk veel Vv's gedraait en zonder Malle zag het er zeker anders uit.

Ik heb stan zijn aanvallen gezien en die waren om te huilen hetzelfde geldt voor zijn deffen.

Uh, nee. Blijkbaar zijn ze op Restitstance, ElectroSound & Satans toch mooi geslaagt. De enige waar ik echt fatsoenlijk op ben gegaan want mijn aanvallen op Vozzy waren erg minimaal ;)
En daar heb je dus blijkbaar vv'tjes gedraait aangezien je de aanvallen zelf hebt gezien, slecht gevv't daar dan.

Maar je kunt me nu wel nog steeds blijven "haten", maar schiet je vrij weinig mee op eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Uh, nee. Blijkbaar zijn ze op Restitstance, ElectroSound & Satans toch mooi geslaagt. De enige waar ik echt fatsoenlijk op ben gegaan want mijn aanvallen op Vozzy waren erg minimaal ;)
En daar heb je dus blijkbaar vv'tjes gedraait aangezien je de aanvallen zelf hebt gezien, slecht gevv't daar dan.

Maar je kunt me nu wel nog steeds blijven "haten", maar schiet je vrij weinig mee op eigenlijk.

hmm max heeft volgens mij geen vv gedraaid bij ons (of ben ik fout)?

max heeft genoeg gedeft op satan en pipi zelf ;)
 

DeletedUser

Guest
Malle heeft op het einde idd zo goed als niets meer uit gehaalt. Bij de eerste "massa" was hij een dagje weg en bij de 2e is hij idd vertrokken.
Maar voor de rest van de wereld was hij zeker een van de spelers die eruit sprong. Hij heeft verschrikkelijk veel Vv's gedraait en zonder Malle zag het er zeker anders uit.

Als het echt malle was die als vv op tweeko zat dan vraag ik me af of het veel verschil had gemaakt moest die gebleven zijn of ni. :D

Uh, nee. Blijkbaar zijn ze op Restitstance, ElectroSound & Satans toch mooi geslaagt. De enige waar ik echt fatsoenlijk op ben gegaan want mijn aanvallen op Vozzy waren erg minimaal ;)
En daar heb je dus blijkbaar vv'tjes gedraait aangezien je de aanvallen zelf hebt gezien, slecht gevv't daar dan.

Maar je kunt me nu wel nog steeds blijven "haten", maar schiet je vrij weinig mee op eigenlijk.

Restistance werd genaaid door zijn eigen kluster, te veel lott er in en overal edels op 15 minuten. Beetje logisch dat dan op een geven ogenblik zegt dat je ermee stopt. Het lag zeker niet alleen aan jou dat die ermee gekapt is. ElecroSound weet je best dat die nogal naab was. Dumpte zijn vv uiteindelijk, bleek dat 90% van zijn dorpen niet eens ingedeeld waren. En Satans tja, tegen je dorpen kon nemen was die al gaan lopen :eek:

Tenslotte heb je enkel electro alleen kunnen nemen, de rest had je een massa voor nodig. ;)
 

DeletedUser57908

Guest
Malle heeft op het einde idd zo goed als niets meer uit gehaalt. Bij de eerste "massa" was hij een dagje weg en bij de 2e is hij idd vertrokken.
Maar voor de rest van de wereld was hij zeker een van de spelers die eruit sprong. Hij heeft verschrikkelijk veel Vv's gedraait en zonder Malle zag het er zeker anders uit.



Uh, nee. Blijkbaar zijn ze op Restitstance, ElectroSound & Satans toch mooi geslaagt. De enige waar ik echt fatsoenlijk op ben gegaan want mijn aanvallen op Vozzy waren erg minimaal ;)
En daar heb je dus blijkbaar vv'tjes gedraait aangezien je de aanvallen zelf hebt gezien, slecht gevv't daar dan.

Maar je kunt me nu wel nog steeds blijven "haten", maar schiet je vrij weinig mee op eigenlijk.

Ik heb alleen op satan nolife gevvd. En op mijn eigen acc. Je kan zeggen wat je wilt maar heb ik heb minstens 100 treintjes gesniped en 750 edels geblockt. Als je mijn tekst had gelezen kan je zien dat ik juist niet meer wou haten op je... Maar ik heb je aanvallen gezien en die faalde als een gek (rofl)
 

DeletedUser

Guest
hmm max heeft volgens mij geen vv gedraaid bij ons (of ben ik fout)?

max heeft genoeg gedeft op satan en pipi zelf ;)

Bij de massa van Poke op satan, heeft max vrijwel solo nadat Satan zelf was gaan rennen het weer op de been gebracht, Pipi kreeg tegelijkertijd aanvallen van Plague, en die heb ik vooral gedeffed ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb alleen op satan nolife gevvd. En op mijn eigen acc. Je kan zeggen wat je wilt maar heb ik heb minstens 100 treintjes gesniped en 750 edels geblockt. Als je mijn tekst had gelezen kan je zien dat ik juist niet meer wou haten op je... Maar ik heb je aanvallen gezien en die faalde als een gek (rofl)

Hoe heb jij al mijn aanvallen gezien dan? Res & Electro hebben alle aanvallen 100% netjes doorgestuurt met printscreens en alles? :p
Mja, het zal wel ze waren iig goed genoeg, ze zijn geslaagt dus ik vind ze voldaan. Sowieso ben ik niet de enigste die op Bugs Bunny heeft gespeeld.

En ik zie niet echt in hoe ik uit die post eruit kan halen dat je geen haat naar me toont.
Maar fijn dat dat niet meer het geval is dan ;)
 
Bovenaan