War of the World!

DeletedUser23694

Guest
Hij speelt op w9 en w31, denk niet dat hij wist dat je naam op alle werelden dan veranderd ;)

Altijd weer proberen iemand belachelijk te maken he. Wat ben ik blij dat deze classic ten einde is.

Naam wijzigen

Hier kun je je naam wijzigen. Voer eerst je wachtwoord in en vul daarna de gewenste naam in.

Je nieuwe gebruikersnaam wordt op alle werelden gewijzigd en is na de wijziging direct geldig en hoeft niet per e-mail bevestigd te worden. Vergeet bij je volgende aanmelding je nieuwe naam niet!

Je gebruikersnaam wijzigen kost 500 Premium punten
 

DeletedUser67247

Guest
Altijd weer proberen iemand belachelijk te maken he. Wat ben ik blij dat deze classic ten einde is.


Je mag me uitleggen wat er belachelijk maken aan is?
Ik beantwoord gewoon de vraag van shiba, aangezien het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat Jan zijn naam veranderde voor op de kleesik aangezien die daar niet meer speelt.

Klein advies, ga eens langs een dokter, je zoekt net iets teveel overal iets achter.
En maar janken en brullen en haten, en vooral om niks.

Hoe oud ben je ook weer, 4?
 

DeletedUser23694

Guest
Je mag me uitleggen wat er belachelijk maken aan is?
Ik beantwoord gewoon de vraag van shiba, aangezien het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat Jan zijn naam veranderde voor op de kleesik aangezien die daar niet meer speelt.

Klein advies, ga eens langs een dokter, je zoekt net iets teveel overal iets achter.
En maar janken en brullen en haten, en vooral om niks.

Hoe oud ben je ook weer, 4?

SV je hoeft mij niet te adviseren om langs de dokter te gaan. Geloof dat wij het al eens waren dat je mij een takkewijf vind en ik jou een hondenlul.
Bij jou zit er altijd een arrogante, in het belachelijk trekken ondertoon. Als je een keer oprecht bent, moet je niet vreemd opkijken dat ik dat niet gewend van jou ben ;)
 

DeletedUser67247

Guest
SV je hoeft mij niet te adviseren om langs de dokter te gaan. Geloof dat wij het al eens waren dat je mij een takkewijf vind en ik jou een hondenlul.
Bij jou zit er altijd een arrogante, in het belachelijk trekken ondertoon. Als je een keer oprecht bent, moet je niet vreemd opkijken dat ik dat niet gewend van jou ben ;)

Het was dan ook niet SV die poste.
Maar idd, jij bent een doorgedraaid wijf.
 

DeletedUser67247

Guest
Oh god, speelt die dipshit daar ook..
Had misschien wat meer moeite moeten doen om jullie te kloten dan, damn.

Was jou, je stam, en elke andere van die droeftoeter stammen nooit gelukt, al duurde de classic 10 jaar.
 

DeletedUser

Guest
t

Was jou, je stam, en elke andere van die droeftoeter stammen nooit gelukt, al duurde de classic 10 jaar.

Onzin.
Je waant je nog steeds onverslaanbaar, terwijl we bewezen hebben dat jullie dat niet zijn.
Dat statement getuigt van een enorm superioriteitsgevoel. Sure, je hebt gewonnen. Dat trekt echter de lijn niet door naar de toekomst. Niet zoals Ludo niet in staat was ook deze wereld te winnen. Huidige prestaties zijn geen garantie voor de toekomst and you sir, are an arrogant ass.
 

DeletedUser

Guest
Was jou, je stam, en elke andere van die droeftoeter stammen nooit gelukt, al duurde de classic 10 jaar.

Wat ben jij een arrogante gozer zeg, gadverdamme.
Onze stam, die volgens jou bestaat uit 3 goede spelers en een aantal naabs, heeft het .V toch nog aardig lastig gemaakt.

Zijde 1:
Stammen: OP
Zijde 2:
Stammen: .V

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 85
Kant 2: 13
Verschil: 72

chart

Je hebt geluk dat de classic niet nog een maand langer duurt, want ook nu weer is OP aan het inlopen op .V;)
 

DeletedUser39679

Guest
Onzin.
Je waant je nog steeds onverslaanbaar, terwijl we bewezen hebben dat jullie dat niet zijn.
Dat statement getuigt van een enorm superioriteitsgevoel. Sure, je hebt gewonnen. Dat trekt echter de lijn niet door naar de toekomst. Niet zoals Ludo niet in staat was ook deze wereld te winnen. Huidige prestaties zijn geen garantie voor de toekomst and you sir, are an arrogant ass.

Wat ben jij een arrogante gozer zeg, gadverdamme.
Onze stam, die volgens jou bestaat uit 3 goede spelers en een aantal naabs, heeft het .V toch nog aardig lastig gemaakt.

Zijde 1:
Stammen: OP
Zijde 2:
Stammen: .V

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 85
Kant 2: 13
Verschil: 72

chart

Je hebt geluk dat de classic niet nog een maand langer duurt, want ook nu weer is OP aan het inlopen op .V;)

ae95135df6f2c8765f0c601d957c063f.jpg
 
Bovenaan