|WAO| VS Wind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.538
Jannes verloor de discussie en leavede per direct toen ik dat zei.

Ja zo ging het helemaal :D
Een discussie kan je niet verliezen als je 100% hetzelfde zegt als wat er is afgesproken.
Sommige dingen in het leven zijn zinloos en Mike daarbij iets duidelijk maken dat hij verkeerd zit is daar 1 van.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
206
Slechte verliezer als in, wij willen een regeling treffen in verband met regel overtreding WAO en jij leavet de chat :rolleyes:

Jannes verloor de discussie en leavede per direct toen ik dat zei.

You just made my day :eek:!
Is een discussie die we onmogelijk kunnen verliezen. Dit komt met namen door het feit dat jij feiten verzint of/en overal je eigen draai aan geeft.
De manier waarop jij wilt doen laten overkomen dat ik niet capabel speel is gewoonweg te lachwekkend en sneu voor woorden. Op ieder 'argument' haal ik je onderuit. Het befaamde 'ik kom er morgen op terug' van je zegt spreekt dan ook boekdelen zoals we eerder hebben mogen zien toen wij in 'discussie' raakte -of nouja.. echt een reactie kreeg ik niet meer ;)-
Het verschil is simpelweg dat tegen een dergelijk achterlijk persoon als jou niet te discussiëren valt, dit komt met name omdat je continue hetzelfde blijft zeggen en nou niet echt het idee over brengt naar ons toe uberhaubt te lezen wat we zeggen tegen je. Oftewel: een reactie of 'bijbel-verhaal' van mij waar ik gerust een minuut of 15 op kan typen beantwoord jij met een bericht van 10 seconden. Het is geen discussiëren wat jij doet, maar gewoonweg zaniken zonder licht aan het eind van de tunnel. Dat is dan ook de reden dat Jannes uit het gesprek is gestapt.

Verder of inhoudelijk ga ik hier niet op in, ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat je na je verloren discussie er hier nog een draai aan komt geven.
Het AF is geen plek voor dergelijke zaken. Niet omdat ik het niet aan durf, dat zie je wel in de Skype chat. Wat je ook bazelt, ik zet er altijd iets tegenover dat wél ergens op gebaseerd is. Maar omdat met jou onbenulligheden je me zo nog dwingt het gehele NAP contract en andere informatie op het fora te slingeren.
 
Reactiescore
2.478
Één ding is duidelijk, WAO wint en is er erg trots op...
 
Reactiescore
2.478
Mag zeker, alleen ik zou het niet op deze zijn. Net als Ik is DJF op dezelfde dag gestopt, wel is waar omdat ik zij dat er geen toekomst voor hem was. Jullie hebben alleen Nolletje gebroken van wind, maar dat neemt niet weg dat de oorlog ook door jullie is gewonnen.

Ik vraag me af hoelang WAO het nog over deze overwinning gaat hebben. Ik bedoel propaganda is altijd leuk en goed alleen je kan er ook te lang over door zeiken ;) En deze oorlog is al die aandacht niet waard ;)
 
Reactiescore
3.538
Mag zeker, alleen ik zou het niet op deze zijn. Net als Ik is DJF op dezelfde dag gestopt, wel is waar omdat ik zij dat er geen toekomst voor hem was. Jullie hebben alleen Nolletje gebroken van wind, maar dat neemt niet weg dat de oorlog ook door jullie is gewonnen.

Ik vraag me af hoelang WAO het nog over deze overwinning gaat hebben. Ik bedoel propaganda is altijd leuk en goed alleen je kan er ook te lang over door zeiken ;) En deze oorlog is al die aandacht niet waard ;)

Wij kwamen of ik kwam ook enkel vermelden dat de oorlog officieel gedaan is en niet dat wij super pro zijn doordat wij Wind hebben verslagen.
Zodat we dit hoofdstuk/topic ook officieel kunnen sluiten.

Maar doordat jij er verder op in gaat bereik je dus het omgekeerde van wat wij beide willen.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig lag ik tegen Nolletje dan, en ik ben trots op mijn stam of het nou lastig was of niet het doel is bereikt :cool:
 
Reactiescore
7.918
Nee hoor Jannes, je kan er ook eens voor kiezen niet iemand te quoten en ergens niet op te reageren. Ik snap dat dat moeilijk is maar het kan wel degelijk.
 
Reactiescore
3.538
Nee hoor Jannes, je kan er ook eens voor kiezen niet iemand te quoten en ergens niet op te reageren. Ik snap dat dat moeilijk is maar het kan wel degelijk.

Ook ik heb mijn grenzen, ik zal altijd reageren op dingen waarmee ik het niet eens ben en al zeker als het over mij of mijn naasten gaat :bijl:
 

DeletedUser

Guest
wil je nou gewoon doorpraten ook al zeg je van niet of moe je perse het laatste woord hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan