|WAO| VS Wind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.540
|WAO| VS Wind


Aller eerst zal ik een kleine inleiding geven over beide stammen:




J6LkApE.png



Wind is de nummer 5 stam met maar liefst 17 spelers en 5 miljoen punten.
Opgericht op 2015-03-04 17:15:49.
Leiders zijn Axfire en sinds kort ook .Deathstroke.


yNHjUso.png



|WAO| is de nummer 10 stam met slechts 5 leden en heeft 2 miljoen punten.
Opgericht op 2015-01-31 21:15:33 (2 dagen na de start)
Leiders zijn TheUltimateFighter en *Exclusive.


We gaan even terug in de tijd:
WAO was een kleine rim stam die al snel het rim continentje C43 onder controle had.
Terwijl wij het continent domineerden kwam er toch dreiging van grotere spelers die in de core lagen en zo in de buurt of zelfs al kwamen grenzen met ons aan de continentlijn van C43.
Wind werd al snel gemaakt door vooral afvallende spelers van de stam Faith met o.a Bloodpriest remember?

Zij kwamen vooral naast ons te liggen en pikten al gauw rond ons de opkomende grotere spelers op die maar al te graag naar Wind wilden want deze stam bevatte al enkele grootte spelers (top25), wat je stam altijd een pak interessanter maakt zeker in het begin waarin je nog maar weinig kan weten over skils ect.
WAO en Wind hadden wat spatie tussen de stamclusters door wat def stammen en de stam (V) Vicking Elite.
Omdat deze stam voor ons beide in de weg lag en ons allebei blokkeerde besloten we een NAP aan te gaan zodat de focus op (V) kon terechtkomen.
Echter viel (V) al snel uit elkaar en hadden wij deze stam op een snel tempo weg ge’edeld wat resulteerde op een eerste front.
Er lagen toen echter nog geen accounts vast en er waren nog voldoende openingen voor de spelers van beide stammen.
Al kon je toen al zien dat we op termijn gewoon 100% zouden vast zitten doordat Wind boven, rechts en onder ons zaten en links was de rim.
Beide stammen wisten dit en zagen dit al ruim op voorhand aankomen.
Ondertussen kwamen alle accounts van beide stammen dichter tegen elkaar en sommige zaten zelfs al op enkele dorpen na helemaal vast, dus de NAP ging hoogstens nog een maand stand houden.
Echter ontstonden er discussie’s door desbetreffende actie’s waarover we al uitgebreid hebben gesproken in dit AF topic: http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?186299-1-2-3-(4)-stabje-van-stabje-van-…-(Wind)
Wind leiding vond dat wij te hard overdreven en beëindigde de NAP vanaf toen ging het opzegtermijn van 2 weken in!
Maandag 16u mochten de aanvallen verstuurd worden.


zy1c2YH.png



Kaartje van de huidige ligging:


WAO: Blauw
Wind: Rood

5OQt1ON.png



Zoals je kan zien is dit een zeer groot front zeker voor zo’n kleine stam met 4 leden.
Echter zijn wij uitstekend voorbereid in de mate wij dit kunnen want zoveel middelen hebben wij niet aangezien elk account van ons een front heeft.
De opzeg termijn van de NAP was maandag 16u dus afgelopen en nog geen 5 minuten later waren de eerste aanvallen al onderweg (lekker verrassend) ondertussen had Wind nog een rim stam (KIWI) in de rug aangespoord ons aan te vallen (deze pm’s heb ik gezien) gestuurd door speler Nolletje.
KIWI is een stam van 1 miljoen punten.
Deze hebben welgeteld al 0 aanvallen durven sturen!
Zij spelen voorlopig geen rol van betekenis.
Toen hun eerste aanvalsgolf aankwam en wij deze makkelijk tegenhielden besloten ze met het rekruteren van “Algemeen” ons meer onder druk te zetten waardoor wij een groter front kregen.

Kaartje:
WAO: Blauw
Wind: Rood
Algemeen: Groen


3kUb9Yl.png



Gelukkig dat wij ook hier rekening mee hebben gehouden.
Algemeen was al 2x afgewezen door Wind maar blijkbaar hadden ze toch nog meer mankracht nodig voor een stammetje met 4 leden. Misschien werden ze een beetje wanhopig?
Paar dagen voor het rekruteren van Algemeen naar Wind, zei die dit nog in een PM met mij:

Algemeen zei:
Algemeen 15.05.15 14:22
Om eerlijk te zijn, [ALLY]wind[/ALLY] gaat imo door hun arrogantie nog vallen.
- Achraf

Moet daar wel 1 en al harmonie zijn :s

Buiten een hoop treintjes van Nolletje, Kingsdorp, Axfire, .Deathstroke, Algemeen en The Furor hebben we al bij al nog niet zo heel veel full clears gekregen.
Fake’s kwamen van zowat elk Wind lid op een paar uitzonderingen na.
De teller hebben ze 1 dag redelijk hoog kunnen houden op 4 accounts zo’n +-80 inc’s gemiddeld daarna is die fel afgezwakt tot zelfs 0 inc’s op sommige accounts.
Ze nachten graag blijkbaar want dan vormen ze toch de grootste dreiging.
Gelukkig dat wij in WAO overactief zijn en een goede accounts bezetting hebben.
Over de aanvallen op Nolletje zullen we maar niet spreken want ik wil niet al te denigrerend overkomen.

Niet te vergeten de geweldige fake's van sommige leden die meermaals 5 aanvallen vanuit 1 dorp sturen. Zouden daar fake’s tussen zitten? o_O

Ze hebben in bijna 1 week aanvallen 3 dorpen weten te veroveren op *Exclusive die het moeilijkst verdedigbaar front heeft.
IVM veel front dorpen, fronten met 3 spelers van Wind, korte loop afstanden ect,…
Axfire is vooralsnog de enigste Wind speler die nog regelmatig wat inc’s de deur uitstuurt en af en toe eens een losse edel poging doet in tegen stelling tot andere front spelers.
Ook is Axfire van de actieve front spelers de enigste speler van Wind die een bepaald niveau haalt dus daarvoor wil ik hen wel complimenteren!

Om het kort samen te vatten had ik eerlijk gezegd VEEL meer van jullie openingsaanval verwacht.

_________________________________________________________________________________________

Wat heeft |WAO| al gedaan?

Wij hebben sinds maandag zo goed als enkel de kat uit de boom gekeken, afgewacht wat Wind ging brengen.
Hier en daar eens een losse clear, scout, trein of kleine nacht aanval, die tot het volgende resulteerde:


BngKDAT.png



Ik hoop dat hij niet te bang is geworden want we weten allemaal tot wat die dan instaat is ^^


kSrltZ9.png



Sinds Algemeen ons begon aan te vallen in functie van Wind besloten wij onze MB al eens los te laten op hem.

Dit resulteerde tot:


MYaZeh8.png



Ik weet niet wat Wind gaat doen als wij van |WAO| eens gaan uithalen als ze nu al moeite hebben met een MB of een paar ongeorganiseerde aanvallen?
Fronten kan je preventief stacken hoor!

Wat zijn de verhoudingen nu?


RiCHenI.png



Hierin zien we dat |WAO| een voorsprong heeft van 6 dorpen zonder mijn MB mee geteld dan.
Je kan natuurlijk zeggen wat zijn 6 dorpjes? Nauw zeer veel als ik je vertel dat account Nolletje al geheel waardeloos is, deze berichtjes (de mooiste) post ik hierna in het gepaste topic hiervoor.
Ik vraag mij daarom af wat Wind gaat doen als |WAO| op een paar niveaus hoger gaat aanvallen?

Desalniettemin wens ik hun toch veel succes ondanks de grote menings verschillen!

Ik snap niet waarom bestaande leden van WIND zouden overstappen naar |WAO|, de vijand.

Drm dus lieve Mike ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Succes aan beide partijen, maar het is wel duidelijk dat men bij Wind WAO toch wel behoorlijk hebben onderschat en eigen spelers overschat.;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
|WAO| voor de winst:cool:
 

DeletedUser73657

Guest
Succes gewenst voor beide stammen. Jammer dat ik er niet meer ben nu er eens actie is :(
 

DeletedUser75329

Guest
Mooie post Jannes!
Aan beide partijen succes gewenst.

Voorspelling zo aan de statistieken te zien: |WAO| gaat er hier met de winst vandoor.
 

DeletedUser51467

Guest
Het is niet de vraag of Wind zal vallen, maar wanneer :)

Jokersbrain, je zegt het volgende:
De teller hebben ze 1 dag redelijk hoog kunnen houden op 4 accounts zo’n +-80 inc’s gemiddeld daarna is die fel afgezwakt tot zelfs 0 inc’s op sommige accounts.

Vind jij +-80inc's van een stam met 17 leden veel? Ik vind dat uitermate zwak eigenlijk.
 

DeletedUser75329

Guest
Het is niet de vraag of Wind zal vallen, maar wanneer :)

Jokersbrain, je zegt het volgende:
De teller hebben ze 1 dag redelijk hoog kunnen houden op 4 accounts zo’n +-80 inc’s gemiddeld daarna is die fel afgezwakt tot zelfs 0 inc’s op sommige accounts.

Vind jij +-80inc's van een stam met 17 leden veel? Ik vind dat uitermate zwak eigenlijk.

Incs die de gehele dag door rond de 80 blijven slingeren kan best wel wat schade doen opleveren als dit een week zo doorgaat. Maar idd, het is niet beestachtig veel.
 
Reactiescore
2.478
Mooie post misschien wat censuur, maar dat had ik kunnen verwachten ;)
Compliment in ontvangst genomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan