Stats Wanneer zijn mijn clears klaar

Reactiescore
99
Auteur
martijn1279
Beschrijving
een tool welke berekend wanneer een clear volledig opgebouwd zou zijn. Het script kijkt per dorp naar de gebouwen en de troepen.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Gecombineerd overzicht
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript:

var clear = {
spear: 0,
sword: 0,
axe: 5750,
archer: 0,
spy: 0,
light: 2750,
marcher: 0,
heavy: 0,
ram: 200,
catapult: 200,
knight: 0,
snob: 0,
militia: 0
};

$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Wanneer-zijn-mijn-clears-klaar_206118.js');
De instellingen van de clear waar het script naar kijkt staat boven in de code(zie foto). Dit kan je aanpassen naar eigen voorkeur.
cleardowntimer.png

Screenshots
d8d9cd9b92d45a0440f4c5a40c1ef2aa7e0d7bf866039372db332bf29f613e21.jpeg

samenvatting
Het is mogelijk om de samenvatting te verkrijgen door op het populatie icoontje te klikken(zie screenshots)
unknown.png
e850b4645d966ee0c42080e9563bc78ce6f6d88a1478efa212d4e74d1ee84a9c.png

Heb je nog vragen of feedback laat het maar horen in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
99
Tof scriptje Martijn ! Houdt het rekening met vlaggen en eventuele boosters ?

Nee vlaggen en boosters worden niet mee genomen. Als ik dit wil gaan mee nemen moet ik van elk dorp de gegevens opvragen en hierdoor gaat het extreem lang duren. Nu wordt alle informatie van de pagina zelf gehaald.
 
Reactiescore
77
Nee vlaggen en boosters worden niet mee genomen. Als ik dit wil gaan mee nemen moet ik van elk dorp de gegevens opvragen en hierdoor gaat het extreem lang duren. Nu wordt alle informatie van de pagina zelf gehaald.
Wil dat zeggen dat ook het level van je kazerne en stal niet meegenomen wordt in die berekening ? gaat die dan uit van maxed uitbouw ?
 
Reactiescore
99
Wil dat zeggen dat ook het level van je kazerne en stal niet meegenomen wordt in die berekening ? gaat die dan uit van maxed uitbouw ?

Nee deze worden wel mee genomen. Die info kan ik vanuit een ander overzicht ophalen.

Nu bedenk ik me dat ik daarbij ook vlaggen info in een overzicht kan ophalen zoals @lejel2000 zegt. Dit zou een versie 2 kunnen zijn
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik merkte net ook dat die geen rekening houd met troepen buiten het dorp:
1619442844579.png
dorpen zitten qua boer nagenoeg vol, maar zou toch een week duren voor de clear af is
 
Reactiescore
1.237
Ik merkte net ook dat die geen rekening houd met troepen buiten het dorp:
Bekijk bijlage 28455
dorpen zitten qua boer nagenoeg vol, maar zou toch een week duren voor de clear af is
Wanneer Warre weer verder gaat met zijn script releasen komt er een script online dat daar wel naar kijkt. :)
 
Reactiescore
99
Reactiescore
1.237
Reactiescore
127
Houd dit gewoon in wanneer je account manager zn troepen klaar is? Dus ook deff dorpen stack & fastdeff?
Of is dit script enkel gebaseerd op standaard clears en dat rekent die uit?

Dan is het handig voor zowel deffbunkers als mb's die full off gaan.

Ik ben benieuwd.

Groet,
 
Reactiescore
127
Houd dit gewoon in wanneer je account manager zn troepen klaar is? Dus ook deff dorpen stack & fastdeff?
Of is dit script enkel gebaseerd op standaard clears en dat rekent die uit?

Dan is het handig voor zowel deffbunkers als mb's die full off gaan.

Ik ben benieuwd.

Groet,

Mijn excuus, zie dat ik het bericht niet goed heb gelezen en zelf het script aan kan passen naar stackdeff/fastdeff of off dorp.
 
Bovenaan