WANNEER NIEUWE WERELD?

DeletedUser79023

Guest
Weet iemand wanneer er een nieuwe wereld komt?
Heb al een tijdje niet gespeeld, en wil ff eerlijk beginnen.
 
Reactiescore
2.506
Mij zul je wellicht ook als mod zien, of als pp farmer:oops:
 

DeletedUser79023

Guest
En wat zijn jullie meningen betreft de .nl en de .net . Welk spel is zeg maar eerlijker, heb geen zin om een godsvermogen eraan te besteden zeg maar hahah
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zou niet weten of het op .net eerlijk is. Ik weet wel dat ik er alles aan zal doen binnen mijn vermogen om het op .nl eerlijk te laten verlopen.
 
Reactiescore
2.506
En wat zijn jullie meningen betreft de .nl en de .net . Welk spel is zeg maar eerlijker, heb geen zin om een godsvermogen eraan te besteden zeg maar hahah

Bedoel je qua stabben, botten(overtredingen) of pp gebruik?
 

DeletedUser79023

Guest
Topp heel erg bedankt!!

Nog een vraagje, betreft de premium beurs, want is de prijs van de grondstoffen van de premium beurs in alle werelden hetzelfde, zeg maar ook in een nieuwe wereld?

En wanneer het wel anders is, weten jullie dan teovallig wat de koers is in het begin van het spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
En wanneer het wel anders is, weten jullie dan teovallig wat de koers is in het begin van het spel.

In het begin van het spel betaal je 26 van elke GS voor 1 premiumpunt - je kunt gs dan ook voor 26 van elk verkopen. Dat is zo op elke wereld, en het laagste bedrag waarvoor je kunt kopen en verkopen.

Als je dus 2500 hout hebt kun je dat voor ongeveer 90-95 pp verkopen, omdat de koers verandert door je verkoop.

Echter; naarmate de wereld vordert wordt de prijs hoger. Als er veel verkocht wordt krijg je minder pp voor je GS, en vice versa.

Hier (clicky) is de Tribalwars Wiki over de Beurs, daar staat het allemaal wat uitgebreider.
 
Bovenaan