[Doorgegeven] Wachtlijst hoofdgebouw - kunnen anticiperen op gebouwvoorwaardes.

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Momenteel is het niet mogelijk om bijvoorbeeld je Adelshoeve in de wachtrij te zetten als je Smederij 20 aan het bouwen bent. Het lijkt me een voordeel om gebouwen die in de wachtrij staan mee te nemen in de mogelijkheid van levelen.

Mogelijk staat dit uit omdat het spel niet in staat is bij afbraak of annuleren dan zelf de beslissing te maken het geanticipeerde gebouw stop te zetten maar dit lijkt me toch te moeten kunnen.

Voorbeeld; Ik zet Smid 17/18/19/20 in wachtrij en kan daaropvolgend Adelshoeve 1 aanklikken.
 
Upvote 2
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
1
Lijkt mij wel heel chill zeker het laatste level van je smederij. Ik probeer deze dan maar zo laat mogelijk te plannen zodat als ik wakker word 's ochtends dat ik de adelshoeve gelijk kan bouwen. Het mooi zou zijn dat ik deze in de nacht kan bouwen en 's morgens genoeg grondstoffen heb op een edelman te rekruteren!
 
Reactiescore
167
NouNou, een van je betere ideeën! (hardtdtdtstikke handig voor speeds / uitbouwrondes) KEKW

lekker pick! VOTEN
 
Reactiescore
1.019
Ik ben tegen, een beetje speler weet hoe ze hun gs moeten managen / opslaan en is dus gewoon tacktiek earlygame (neem aan dat het om earlygame gaat, aangezien je anders gewoon AM hebt?)
 
Reactiescore
1.139
Opzich is het ook voor am erg nice.
Nu moet je in je am telkens gebouwen tussen smederij en ah zetten bijvoorbeeld.
Maakt allemaal niet heel veel uit maar is gewoon nice QoL verder geeft het juist voor spelers als ons flex een mooi voordeel in de start wij spelen meestal solo scheelt misschien weer een extra wekker zetten.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ben tegen, een beetje speler weet hoe ze hun gs moeten managen / opslaan en is dus gewoon tacktiek earlygame (neem aan dat het om earlygame gaat, aangezien je anders gewoon AM hebt?)
Gaat toch niet om gs managen. Gaat er om dat je niet om 4 uur op hoeft te staan om je ah aan te zetten na je markt bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
1.019
Ja dan is het dus niet alleen goed je gs managen, maar als je dan wil slapen ook goed tijd managen :)
 
Reactiescore
1.753
Stemmen gewist maar ik heb nogmaals voor gestemd! :)
 
Reactiescore
2.489
DS-22859
 
Bovenaan