Waarschuwing bij het overtreden van stam-diplomatie

DeletedUser

Guest
Het kan nuttig zijn als je een waarschuwing krijgt als je iemand aanvalt van een stam waar jouw stam een verdrag mee heeft (NAP / Bondgenoot).

Als je een nobel zonder support laat aanvallen krijg je een rode tekst die je hiervoor waarschuwt. Zo'n informatieve tekst kan er ook komen als je een NAP/Bongenootschap doorbreekt.

Dat zou mij persoonlijk helpen tijdens het farmen, als ik weer eens ik misklik omdat ik nog niet goed wakker ben, en een stapel lc op een bondgenoot afstuur. Ook kan het nuttig zijn voor beginnende spelers.
 
Reactiescore
2.489
neen, bondgenootschappen en naps zijn niet bindend in het spel zelf, ze kleuren alleen de map een beetje in...

moet je je ogen maar opendoen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
*zucht* NAPS zijn precies even bindend als bondgenoten: niet.
 
Reactiescore
2.489
de kleurtjes zijn niet bindend. jij mag gerust je bondgenoten of zelfs naps gaan aanvallen.

het is maar wat de stam er als tegenreactie op zet ;)
 

DeletedUser

Guest
vreemd genoeg, heb ik nog nooit naps geschonden, maar wel bondgenoten genobeld... Anyway, een extra visuele ondersteuning kan geen kwaad imho.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou het spel wel wat makkelijker maken voor stamleiders, maar ik denk iets té makkelijk.
Dit is weer een redentje waarom het beter is om een kleine stam te hebben waarin je iedereen in de smiezen kunt houden. Die redenen zitten expres in het spel verstopt, hoor ;)

Maar wacht maar af, vroeg of laat komt er een hulpsite zoals twplus.org, waarin je beter bij kunt houden wat er met je stam gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Mandril, ik stel alleen voor dat je zelf gewaarschuwd wordt als je de stam policy negeert. Die waarschuwing kun je eenvoudig negeren. Volgens mij hebben stamleiders daar geen profijt van.
 

DeletedUser

Guest
Mandril, ik stel alleen voor dat je zelf gewaarschuwd wordt als je de stam policy negeert. Die waarschuwing kun je eenvoudig negeren. Volgens mij hebben stamleiders daar geen profijt van.
Je bedoelt dat de speler die de overtreding maakt zélf gewaarschuwd wordt?
Hmm, dat is wel begrijpelijk, maar dan zou ik er toch zo wat vraagtekens bij moeten zetten.

Als je een bondgenoot of NAP aanvalt, doe je dat expres neem ik aan. Of je moet 100% kleurenblind zijn, maar dan lijkt 't me ook niet zo slim om dit spel te spelen.
Oftewel, is de waarschuwing dan niet een beetje overbodig?
 

DeletedUser

Guest
Zoals gezegd, het is me wel eens per ongeluk overkomen.

En volgens mij verhoogt het ook de spanning. Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat als je een ally of nap aanvalt, je dit -meestal- met opzet doet. Extra leuk dus als de gui benadrukt dat je 'afspraken' aan het schenden bent :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
voor de witteboord-crimineeltjes die kicken op diplomatie in de war te brengen? Vooruit dan maar:D
 
Bovenaan