waarom ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom word een overlijdensbericht gesloten?
Is er zo weinig respect voor een speler die overleden is, dat medespelers hun medeleven niet meer kunnen betonen doordat de mods het bericht meteen sluiten?
 

DeletedUser28206

Guest
Tja ik sta nu ook enigzins met verbaasde en vooral een verdwaasde blik te lezen. Ik kan enigzins begrijpen dat er in het verleden misschien wel eens is geopperd om zo een soort rust te creeeren op een account. However weegt dit never nooit niet op als het echt waar is. Als jacco nog altijd jacco is van voorheen dat weet ik zkr dat dit niet 1 of anders spel is. Ik zou het onderwerp dan ook graag weer open zien.
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk gaat jacco dit niet uit zijn duim zuigen! we zijn dr allemaal vrij onderste boven van! en ik zelf ben dr zelfs stil van! dat was john ingame nooit gelukt ! wens vannesa zijn vrouw en mijn co tot voor een week terug dan ook veel sterkte!
 

DeletedUser26928

Guest
Dit snap ik ook niet.

Ik wens Vannesse alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.


Ik weet wat het is.
 
Reactiescore
2.490
In een ander topic lichtte ik het sluiten van de topics al toe. Ik zeg nergens dat ik van mening ben dat dit verhaal niet klopt, echter zeg ik dat het niet te verifiëren valt.

Ongeacht of het verhaal klopt of niet zijn er ook voldoende die er misbruik van maken en dat wensen we liever niet.

Denk eraan dat de familie een crematie in besloten kring wilt en laten we deze besloten kring ook besloten houden. Dit is een kwestie tussen de familie van deze persoon en de spelers in de betrokken stammen. Dit is niet iets dat hoort op het algemene forum.

Dit kan in-game verder afgehandeld worden middels pm's aan de betrokken accounts.

voor verdere vragen ben ik bereikbaar via een pm en hoef je dus geen topic te openen.

Nogmaals gecondoleerd.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan