Waarom zou Famke de wereld winnen...

DeletedUser79332

Guest
Beste medespelers en AF gangers van Casual 6,

Ik krijg een beetje de indruk dat de meeste grote stammen zich al hebben neergelegd bij een nieuwe zege van hippos oftewel Famke.
Maar omdat zij een hecht team hebben, skills bezitten, grote accounts hebben en waarschijnlijk activiteit hebben wil dit in mijn beleving helemaal niks zeggen.
Sterker nog ik ben er van overtuigd dat als de wereld samen werkt tegen Famke dat Famke nog niet zomaar gewonnen heeft. Misschien zelfs wel helemaal niet winnen omdat de tegenstand te groot is.

Nu wil ik er geen geheim van maken om het initiatief te nemen tegen een Wereld VS Famke.
Ik denk dat dit de activiteit en spelplezier op deze Casual ten goede komt.

Zo gezegd zo gedaan en heb ik een PM rondgestuurd naar enkele stammen, welke kan je lezen in onderstaande PM, om eens te kijken of er hier animo voor is.
Ik ben er namelijk geen voorstander van om nu al de koppies te laten hangen!!

Ik zou dus zeggen KOP OP ALLEN en laten we die aardbeienplukkers eens een poeppie ruiken!!!!

Hier de PM:
Je-maintiendrai 27.06.18 10:53
Beste leiders van de verschillende stammen,

Laat ik beginnen met me eigen voor te stellen.
Mijn naam is Kevin, 32 lentes jong en sinds een lange periode weer TW aan het spelen. Wegens werk heb ik ervoor gekozen om op de Casual te starten en heb ik nog wat pp-farm op W60 en W62 op dit moment.

De reden dat ik jullie allen aanschrijf is het volgende:
Zoals sommige van jullie misschien al vermoeden, gelezen hebben op het AF of uit eerdere ervaringen redeneren, denken een hoop spelers op deze wereld dat de stam [ally]Famke[/ally] wel is de wereld winst op hun namen zouden kunnen schrijven. Op zich zou dit ook zeker kunnen maar in mijn beleving moeten we hen het niet al te gemakkelijk maken.
Wat ik nu vooral zie is dat er vrij weinig gebeurt.

Nu ben ik me ervan bewust dat er nu nog niet heel veel mogelijkheden zijn. Dit i.v.m. de 120% regel die naar alle waarschijnlijkheid tot december zal duren. Verwoede pogingen om deze er eerder af te halen bij het TW-Team zijn tot op heden nog niet gehonoreerd.

Toch zie ik wel kansen om de stam [ally]Famke[/ally] het in ieder geval moeilijk te maken en misschien wel van de wereldwinst af te houden. Dit vergt echter wel een samenwerking vanuit andere stammen.

Sommige spelers zitten in de range van sommige spelers van [ally]Famke[/ally].
Op dit moment heeft [ally]Famke[/ally] nog geen compact stamcluster. Hun hebben veel front en weinig safe. ik ben dus ook van mening dat hoe langer we de confrontatie met [ally]Famke[/ally] uitstellen dit alleen maar ten goede komt van hun.

Ik heb zitten brainstormen en ben van mening dat we nu al moeten beginnen om [ally]Famke[/ally] van de wereldwinst af te kunnen houden.
Ik heb hier wel een idee over, echter ben ik benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Heeft dit voor jullie überhaupt zin, hebben jullie de motivatie, de activiteit en bovenal zien jullie een verbond van meerdere stammen zitten om die aardbeienplukkers van [ally]Famke[/ally] eens aan te pakken en op hun plek te zetten.

Ik heb dit bericht gestuurd naar de volgende stammen:
[ally]KOH[/ally], [ally]DR[/ally], [ally]*R*[/ally], [ally]Sagra[/ally], [ally]~7~[/ally], [ally]Rebels[/ally], [ally]Hymne[/ally], [ally]Da Wae[/ally] en [ally]Viral![/ally].

Ik hoop in ieder geval op een antwoord van jullie en laten we er op deze manier voor zorgen dat de wereld nog niet gespeeld is!

Mvg,

[player]Je-maintiendrai[/player]
 

DeletedUser79332

Guest
Mocht je je afvragen waar aardbeienplukkers vandaan komt kan je dat vragen aan Phuture Noize;)
 

DeletedUser79332

Guest
Dat was een beetje om te trollen.

Ik verveelde me. En ik moet zeggen ik heb er ook geen spijt van. Heb nu best een leuk gesprek;)
 
Reactiescore
1.468
Dat was een beetje om te trollen.

Ik verveelde me. En ik moet zeggen ik heb er ook geen spijt van. Heb nu best een leuk gesprek;)
Volgens mij was het een ludieke sollicitatie met een serieuze ondertoon.

Serieus genoeg in ieder geval om nu zo'n oproep neer te zetten omdat je niet tegen afwijzing kan blijkbaar...
 

DeletedUser79332

Guest
Volgens mij was het een ludieke sollicitatie met een serieuze ondertoon.

Serieus genoeg in ieder geval om nu zo'n oproep neer te zetten omdat je niet tegen afwijzing kan blijkbaar...

Sorry dat ik je teleurstel, echter kan ik mezelf wel goed genoeg spiegelen en heb ik dus totaal geen illusie dat ik iets zou bereiken met die trol actie. Al had ik een perfecte Nota getypt weet ik nog wel dat ik nooit en te nimmer kans maak.

Dus nee sorry, er zat ook geen ondertoon bij. Maar jullie mogen dat gerust denken hoor;)
 
Reactiescore
1.468
Sorry dat ik je teleurstel, echter kan ik mezelf wel goed genoeg spiegelen en heb ik dus totaal geen illusie dat ik iets zou bereiken met die trol actie. Al had ik een perfecte Nota getypt weet ik nog wel dat ik nooit en te nimmer kans maak.

Dus nee sorry, er zat ook geen ondertoon bij. Maar jullie mogen dat gerust denken hoor;)
De timing is op z'n zachts gezegd verdacht te noemen. Maar noem het zoals je wilt ;)
 
Reactiescore
142
Beetje meer actie is inderdaad vrij leuk :) mooi dat je hiervoor komt zorgen @Je-maintiendrai .

En inderdaad mooie sollicitatie, echter niet mooi genoeg ;)

Wij tanen naar actie, i.p.v. deff spelertjes of hele deff stammen opruimen.
 

DeletedUser79332

Guest
Je hebt trouwens mooie taal, maar je hebt wel makkelijk praten terwijl je zelf niet in range ligt ;)

Daarom zei ik ook al hiervoor, Ik ben geen bijzondere speler. Sterker nog geef ik eerlijk bloot aan je stamgenoot dat ik niet alle skills beheers. Daarom snap ik ook werkelijk niet waarom je denkt dat die trolactie serieus zou zijn. Zegt misschien meer iets over jou dan over mij.
Maar zoals ik al eerder zei, geloof wat je wilt geloven.

@jand
Dat is dus ook mijn hele bedoeling hier. Ik ga zo zomervakantie vieren en ik probeer de wereld wat actiever te krijgen. Ik las hier al enige posts dat Famke dit wel weer zou winnen.
Ik probeer wat leven in de brouwerij te brengen om er in ieder geval voor te zorgen dat het een leuke en actieve strijd wordt..
En dat ik me steentje daar niet met troepen aan kan bijdragen, in iedergeval nu nog lang niet, wilt niet zeggen dat ik niet kan mee denken om iets moois op poten te zetten.
Zolang de wereld maar wilt en dat probeer ik op poten te zetten. En als mensen mij daar niet geschikt voor vinden omdat ik geen pro speler ben begrijp ik dat volkomen. Echter hoop ik dan oprecht dat iemand anders dit doet zodat dit geen saaie overwinning wordt wat er na 3 maanden na wereldstart al geroepen werd.
 
Reactiescore
1.468
Daarom zei ik ook al hiervoor, Ik ben geen bijzondere speler. Sterker nog geef ik eerlijk bloot aan je stamgenoot dat ik niet alle skills beheers. Daarom snap ik ook werkelijk niet waarom je denkt dat die trolactie serieus zou zijn. Zegt misschien meer iets over jou dan over mij.
Maar zoals ik al eerder zei, geloof wat je wilt geloven.

@jand
Dat is dus ook mijn hele bedoeling hier. Ik ga zo zomervakantie vieren en ik probeer de wereld wat actiever te krijgen. Ik las hier al enige posts dat Famke dit wel weer zou winnen.
Ik probeer wat leven in de brouwerij te brengen om er in ieder geval voor te zorgen dat het een leuke en actieve strijd wordt..
En dat ik me steentje daar niet met troepen aan kan bijdragen, in iedergeval nu nog lang niet, wilt niet zeggen dat ik niet kan mee denken om iets moois op poten te zetten.
Zolang de wereld maar wilt en dat probeer ik op poten te zetten. En als mensen mij daar niet geschikt voor vinden omdat ik geen pro speler ben begrijp ik dat volkomen. Echter hoop ik dan oprecht dat iemand anders dit doet zodat dit geen saaie overwinning wordt wat er na 3 maanden na wereldstart al geroepen werd.
Met alle respect, als er iets moet gaan gebeuren moet je eerst van die range af. Daarnaast zit je met fronten. Niet iedereen front immers aan iedereen. Ik ben best in voor een oorlog, sterker nog, wat actie is meer dan welkom. Echter denk ik niet dat dit handig is met deze range. De range valt pas weg in 2019.

Blijkbaar heb je ergens het idee dat Famke de wereld gaat winnen. Maar heb je al gezien dat Famke allereerst niet eens bovenaan staat qua dorpen- en puntenaantal?

Nogmaals, ik ben voorstander van actie. Ik zie alleen niet hoe jij daar een rol in gaat spelen :D
Je kan hooguit wat mensen pushen, maar je bent waarschijnlijk niet in staat een massa aan te sturen omdat je de skills niet hebt (wat je zelf hebt toegegeven zojuist) en ook niet om zelf deel te nemen omdat je ver uit range ligt en het komende jaar niet in range gaat komen ook.

Geen idee wat je wilt bereiken hiermee, maar in het positiefste geval geef je de wereldwinst aan KOH ipv Famke en sta je zelf alsnog met lege handen.
Meer activiteit ga je ook niet bereiken, althans, geen activiteit die relevant is voor jou zelf.
 

DeletedUser78605

Guest
Een kleine safe speler die een actie wilt opzetten. Vrij nutteloos voor een casual wereld, Hymne doet ook niet mee met dit idee. Excuses :)
 
Reactiescore
142
Jammer hoor :p
 

DeletedUser79332

Guest
Met alle respect, als er iets moet gaan gebeuren moet je eerst van die range af. Daarnaast zit je met fronten. Niet iedereen front immers aan iedereen. Ik ben best in voor een oorlog, sterker nog, wat actie is meer dan welkom. Echter denk ik niet dat dit handig is met deze range. De range valt pas weg in 2019.

Blijkbaar heb je ergens het idee dat Famke de wereld gaat winnen. Maar heb je al gezien dat Famke allereerst niet eens bovenaan staat qua dorpen- en puntenaantal?

Nogmaals, ik ben voorstander van actie. Ik zie alleen niet hoe jij daar een rol in gaat spelen :D
Je kan hooguit wat mensen pushen, maar je bent waarschijnlijk niet in staat een massa aan te sturen omdat je de skills niet hebt (wat je zelf hebt toegegeven zojuist) en ook niet om zelf deel te nemen omdat je ver uit range ligt en het komende jaar niet in range gaat komen ook.

Geen idee wat je wilt bereiken hiermee, maar in het positiefste geval geef je de wereldwinst aan KOH ipv Famke en sta je zelf alsnog met lege handen.
Meer activiteit ga je ook niet bereiken, althans, geen activiteit die relevant is voor jou zelf.

Kijk deze reactie is veel beter! top.
Die range is indd vervelend. Tot december blijft hij zoals hij nu is en daarna zal hij langzaam per maand gaan afnemen. Dus wat je hier zegt klopt helemaal.
Echter denk ik dat er wel wat mogelijkheden zijn. Die ga ik natuurlijk niet hier zenden;)

Waar ik vandaan haal dat jullie de wereld gaan winnen? Geloof me op mijn woord dat ik dit niet van tevoren wist. Deze reacties haal ik puur hier uit het forum vandaan. Opmerkingen zoals dan wordt dit een leuke vlaggen wereld geven mij een indicatie dat de stammen die theoretisch iets tegen jullie zouden moeten betekenen dit niet van plan zijn of de strijd nu al opgeven.

En indd mijn rol weet ik ook niet. En het is ook niet een gezegde dat ik hier een schakel in moet zijn. Ik neem nu het initiatief om de wereld wakker te maken dat als ze niks ondernemen deze wereld inderdaad wel eens al gespeeld kan zijn. En indd skills heb ik niet zoals jullie maar uiteindelijk hebben jullie het ook geleerd dus waarom zou ik dit niet kunnen.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat het me echt helemaal niet uitmaakt wie er wint. En ik ben er zeker van dat ik dat niet zal zijn. Zover mijn zelfkennis. Maar ik wil erop zijn minst voor zorgen dat de wereld nog niet gelopen hoeft te zijn zoals nu uit sommige reacties naar voren komt. Ik wil graag plezier maken op deze wereld en hoop dat op deze manier over te brengen op anderen. Dit om de wereld wat aantrekkelijker en uitdagender te maken.

@tears of a beauty.
Maakt niet uit hoor. Ben al lang blij dat je 1 van de weinige bent geweest die heeft gereageerd. Dat siert je al ten opzichte van de andere;)
 

Deleted User - 2172780

Guest
Correctie op de titel trouwens: ‘waarom zou Famke de wereld NIET winnen?’
 
Bovenaan