- Reactiescore
- 476
Beste medespelers en AF gangers van Casual 6,
Ik krijg een beetje de indruk dat de meeste grote stammen zich al hebben neergelegd bij een nieuwe zege van hippos oftewel Famke.
Maar omdat zij een hecht team hebben, skills bezitten, grote accounts hebben en waarschijnlijk activiteit hebben wil dit in mijn beleving helemaal niks zeggen.
Sterker nog ik ben er van overtuigd dat als de wereld samen werkt tegen Famke dat Famke nog niet zomaar gewonnen heeft. Misschien zelfs wel helemaal niet winnen omdat de tegenstand te groot is.
Nu wil ik er geen geheim van maken om het initiatief te nemen tegen een Wereld VS Famke.
Ik denk dat dit de activiteit en spelplezier op deze Casual ten goede komt.
Zo gezegd zo gedaan en heb ik een PM rondgestuurd naar enkele stammen, welke kan je lezen in onderstaande PM, om eens te kijken of er hier animo voor is.
Ik ben er namelijk geen voorstander van om nu al de koppies te laten hangen!!
Ik zou dus zeggen KOP OP ALLEN en laten we die aardbeienplukkers eens een poeppie ruiken!!!!
Hier de PM:
Ik krijg een beetje de indruk dat de meeste grote stammen zich al hebben neergelegd bij een nieuwe zege van hippos oftewel Famke.
Maar omdat zij een hecht team hebben, skills bezitten, grote accounts hebben en waarschijnlijk activiteit hebben wil dit in mijn beleving helemaal niks zeggen.
Sterker nog ik ben er van overtuigd dat als de wereld samen werkt tegen Famke dat Famke nog niet zomaar gewonnen heeft. Misschien zelfs wel helemaal niet winnen omdat de tegenstand te groot is.
Nu wil ik er geen geheim van maken om het initiatief te nemen tegen een Wereld VS Famke.
Ik denk dat dit de activiteit en spelplezier op deze Casual ten goede komt.
Zo gezegd zo gedaan en heb ik een PM rondgestuurd naar enkele stammen, welke kan je lezen in onderstaande PM, om eens te kijken of er hier animo voor is.
Ik ben er namelijk geen voorstander van om nu al de koppies te laten hangen!!
Ik zou dus zeggen KOP OP ALLEN en laten we die aardbeienplukkers eens een poeppie ruiken!!!!
Hier de PM:
Je-maintiendrai 27.06.18 10:53
Beste leiders van de verschillende stammen,
Laat ik beginnen met me eigen voor te stellen.
Mijn naam is Kevin, 32 lentes jong en sinds een lange periode weer TW aan het spelen. Wegens werk heb ik ervoor gekozen om op de Casual te starten en heb ik nog wat pp-farm op W60 en W62 op dit moment.
De reden dat ik jullie allen aanschrijf is het volgende:
Zoals sommige van jullie misschien al vermoeden, gelezen hebben op het AF of uit eerdere ervaringen redeneren, denken een hoop spelers op deze wereld dat de stam [ally]Famke[/ally] wel is de wereld winst op hun namen zouden kunnen schrijven. Op zich zou dit ook zeker kunnen maar in mijn beleving moeten we hen het niet al te gemakkelijk maken.
Wat ik nu vooral zie is dat er vrij weinig gebeurt.
Nu ben ik me ervan bewust dat er nu nog niet heel veel mogelijkheden zijn. Dit i.v.m. de 120% regel die naar alle waarschijnlijkheid tot december zal duren. Verwoede pogingen om deze er eerder af te halen bij het TW-Team zijn tot op heden nog niet gehonoreerd.
Toch zie ik wel kansen om de stam [ally]Famke[/ally] het in ieder geval moeilijk te maken en misschien wel van de wereldwinst af te houden. Dit vergt echter wel een samenwerking vanuit andere stammen.
Sommige spelers zitten in de range van sommige spelers van [ally]Famke[/ally].
Op dit moment heeft [ally]Famke[/ally] nog geen compact stamcluster. Hun hebben veel front en weinig safe. ik ben dus ook van mening dat hoe langer we de confrontatie met [ally]Famke[/ally] uitstellen dit alleen maar ten goede komt van hun.
Ik heb zitten brainstormen en ben van mening dat we nu al moeten beginnen om [ally]Famke[/ally] van de wereldwinst af te kunnen houden.
Ik heb hier wel een idee over, echter ben ik benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Heeft dit voor jullie überhaupt zin, hebben jullie de motivatie, de activiteit en bovenal zien jullie een verbond van meerdere stammen zitten om die aardbeienplukkers van [ally]Famke[/ally] eens aan te pakken en op hun plek te zetten.
Ik heb dit bericht gestuurd naar de volgende stammen:
[ally]KOH[/ally], [ally]DR[/ally], [ally]*R*[/ally], [ally]Sagra[/ally], [ally]~7~[/ally], [ally]Rebels[/ally], [ally]Hymne[/ally], [ally]Da Wae[/ally] en [ally]Viral![/ally].
Ik hoop in ieder geval op een antwoord van jullie en laten we er op deze manier voor zorgen dat de wereld nog niet gespeeld is!
Mvg,
[player]Je-maintiendrai[/player]