Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Tot slot was dit niet 1 dag voordat wij naar MP. gingen. Dit was 4 dagen daarvoor, ik weet uberhaupt niet eens of we toen al in gesprek waren over een co-speler erop te zetten.

2okt cube leave, 3okt mp join. Ik heb skype gesprekken waar het gezeik omtrend nida uitkwam op de 30e september, das iets meer dan 4 dagen ervoor
 
Reactiescore
1.278
Jonas was gestopt Anton?

Ik verdedig Jonas zijn prestaties, ik zie niet in wat dat alles met elkaar te maken heeft. Jonas heeft zeker wel een bijdrage geleverd aan Nida.
Je zegt net "zwaar inactief" en nu is het weer gestopt? Verzin wat het is en ga er niet telkens omheen draaien haha. Tevens snapi k niet wat jonas met dit alles te maken heeft, maarja dat zal ik dan wel weer zijn. Zal jij niet is gaan deffen Inge ipv hier nietsnutten.
 
Reactiescore
3.457
Ik verdedig Jonas zijn prestaties, ik zie niet in wat dat alles met elkaar te maken heeft. Jonas heeft zeker wel een bijdrage geleverd aan Nida.
Je zegt net "zwaar inactief" en nu is het weer gestopt? Verzin wat het is en ga er niet telkens omheen draaien haha. Tevens snapi k niet wat jonas met dit alles te maken heeft, maarja dat zal ik dan wel weer zijn. Zal jij niet is gaan deffen Inge ipv hier nietsnutten.

Gk vraagt dus aan een gestopte speler op Nida om het account van del te halen en e-mail te wijzigen,klaar als een klontje dus.

Je co noemde deze aktie van jullie niet netjes,vind dat hij zich zeer subtiel uitdrukt.

In conclusie vind ik het logisch dat wij Jonas hebben gecontacteerd om te kijken naar de opties en ik vind niet dat wij vies spel hebben laten zien. We hebben gebruik gemaakt van onze contacten, zoals vaak het geval binnen TW is.

Tevens snapi k niet wat jonas met dit alles te maken heeft, maarja dat zal ik dan wel weer zijn

Je co spreekt je wederom tegen;-)
Jonas had aangegeven om te stoppen op Nida,hoezo zou Jeroen dan met hem moeten bespreken dat hij op del ging?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Gk vraagt dus aan een gestopte speler op Nida om het account van del te halen en e-mail te wijzigen,klaar als een klontje dus.

Je co noemde deze aktie van jullie niet netjes,vind dat hij zich zeer subtiel uitdrukt.

Lol Inge, laat me niet lachen. Dit doe je dus al constant ik hoop dat iedereen er doorheen prikt. Er is 0 bewijs alles is te betwisten en jij trekt je mening eruit en presenteert die als een conclusie die 100% zeker juist is. Prima ga zo door, zegt toch echt meer over jou dan over ons. Jij vindt het blijkbaar nodig om mensen langdurig naar beneden te halen terwijl je eigelijk helemaal niks weet en nogsteeds alles baseert op roddels. Nu ik het zo zeg verklaar ik mezelf als idioot dat ik überhaupt nog op je reageer.

Je co spreekt je wederom tegen;-)
Jonas had aangegeven om te stoppen op Nida,hoezo zou Jeroen dan met hem moeten bespreken dat hij op del ging?

Waar heeft Jonas dan aangegeven om te stoppen op Nida? Nu word ik wel nieuwsgierig. Of zou Jonas dit gedaan hebben in een Nida chat, waarvan ik niet op de hoogte kon zijn. Vragen vragen en nog is vragen, maar jij komt ermee dus voor jou moet dit glashelder zijn... leg maar uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
https://forum.tribalwars.nl/index.p...er-een-typemachine.201582/page-6#post-6282845
Wat zegt Jeroen daar?

En je hebt het over roddels maar dit is de tussenbalans
- Nida gaat op del geen co meer actief
- tijdens gesprekken Mp wordt uit initiatief van Gk Jonas benaderd om account van del te halen( zie Twan die dit eerder bevestigd ) en niet de eigenaar van Nida.
- direct worden er pm’s verstuurd naar buurtaccounts om zsm te fuseren( Donald Trump oa)
- eigenaar Nida ziet dat e-mail is gewijzigd en haalt zijn account terug
-account staat wederom op del.

Nida geeft een statement waarin hij zegt dat Jonas niet meer actief was( cq gestopt)
Vertel mij eens dan wat de roddels zijn?
Twan bevestigd dat er vanuit Gk contact is gezocht met Jonas om het account Nida van del te halen tevens geeft hij aan dat het uiteindelijk niet erg netjes is geweest van jullie.
 
Reactiescore
1.278
Lukass heeft acc van del gehaald, dus nu nog eens.
 
Reactiescore
3.457
Begin niet over list en bedrog want dat komt nogal hypocriet over. Welke NAP bedoel je weer ? Die jullie aanboden omdat jullie ons account gekaapt hadden maar als we die wouden aannemen niet meer geldig was ?
Lukass heeft acc van del gehaald, dus nu nog eens.

Je bedoeld dat Lukas de bevriende co was die jullie hielp met het account Nida afhandig te maken van Jeroen?
Lijkt me stug ..
 

DeletedUser73358

Guest
Je bedoeld dat Lukas de bevriende co was die jullie hielp met het account Nida afhandig te maken van Jeroen?
Lijkt me stug ..

Ik heb nergens gezegd dat Jonas het account op aanwijzing van ons van delete afgehaald heeft. Zoals je kunt lezen was dit Lukass. Dit zal trouwens dus ook zonder overleg met Jeroen zijn gegaan. Daarnaast vermeld ik nogmaals dat ook Lukass afspraken voor het account wou maken, zonder daadwerkelijk toegang tot het account te hebben.

In dit alles komt Lukass meermaals naar voren, richt je pijlen graag naar hem en niet naar ons. Je kunt niet bewijzen dat Jonas of GK betrokken waren bij het hele e-mail gebeuren en er is ook geen wachtwoord veranderd.

Zoals gebruikelijk vermeld je keer op keer dat ik iets gezegd hebt of verdraai je mijn woorden. Hetgeen wat niet netjes is geweest is dat Jeroen in dit alles uiteindelijk niet betrokken is geweest, maar we leven niet in een ideale wereld en het feit dat Jeroen al ver voor dit alles het account op delete gezet had en in de Cube-chat aanhaalde dat het account onbemand was en vooralsnog geen intentie liet zien om er iets aan te doen of om nog actief te spelen is er in plaats daarvan gekozen om snel even te overleggen met Jonas.

2okt cube leave, 3okt mp join. Ik heb skype gesprekken waar het gezeik omtrend nida uitkwam op de 30e september, das iets meer dan 4 dagen ervoor

Kijk eens aan. Op de 30e kwam het verhaal omtrent Nida naar buiten, dat wij daarmee bezig waren en een dag daarvoor was het pas van delete gehaald door Lukass en niet Jeroen.
Kortom, dit alles heeft zich hooguit in een dag ontwikkeld en was volledig n.a.v. het feit dat het account op delete stond.

Wij zijn Cube pas later geleaved omdat we zaten af te wachten op de reactie van onze NAP, toen dit na 2+ dagen vooralsnog geen reactie had zijn we de stam pas verlaten. Maar in feitelijk was onze afscheid post al enkele dagen daarvoor voor iedereen zichtbaar.

In dit alles, is het toch duidelijk dat wij ook maar net de opties aan het bekijken waren m.b.t. dat account en de spelers, vind het dus ook niet zo raar dat het langs Jeroen is gegaan gezien die doorgaans echt niet binnen een dag zou reageren. Nog niets was concreet of stond vast, het was de absolute begin-fase net zoals de gesprekken met Kurt en MP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nog steeds praat Gele Kanarie dus recht wat krom is. Wat een stelletje debiele vogels zeg.

Please dit soort posts mogen weg.

Ongeacht wie er gelijk heeft in deze discussie, de persoonlijke aanval plaatsen is pas laag niveau.

Persoonlijke aanval zag ik in andere posts van andere spelers ook weleens terug, maar dit was toch wel de meest opvallende... mensen moeten daar eens mee stoppen.
 
Reactiescore
967
Ik sta achter de beslissingen van mijn team, omdat je daar een team voor bent, maar ook binnen een team zijn er wel eens meningsverschillen en een ander plan van aanpak.
Als ik er niet achter zou staan, zou je overkomen als een slap, instabiel team en dus ook account. Iets waar het account Nida een mooi voorbeeld van was.

Een antwoord daarop zullen we helaas nooit krijgen, want die kanaries dekken elkaar. Met name van Daan valt mij dat vies tegen, omdat ik eerst nog wel enigszins respect voor hem kon opbrengen op basis van bijvoorbeeld W50.

Nogmaals @underground tacticz.
 
Reactiescore
461
Ik heb nergens gezegd dat Jonas het account op aanwijzing van ons van delete afgehaald heeft. Zoals je kunt lezen was dit Lukass. Dit zal trouwens dus ook zonder overleg met Jeroen zijn gegaan. Daarnaast vermeld ik nogmaals dat ook Lukass afspraken voor het account wou maken, zonder daadwerkelijk toegang tot het account te hebben.

In dit alles komt Lukass meermaals naar voren, richt je pijlen graag naar hem en niet naar ons. Je kunt niet bewijzen dat Jonas of GK betrokken waren bij het hele e-mail gebeuren en er is ook geen wachtwoord veranderd.

Zoals gebruikelijk vermeld je keer op keer dat ik iets gezegd hebt of verdraai je mijn woorden. Hetgeen wat niet netjes is geweest is dat Jeroen in dit alles uiteindelijk niet betrokken is geweest, maar we leven niet in een ideale wereld en het feit dat Jeroen al ver voor dit alles het account op delete gezet had en in de Cube-chat aanhaalde dat het account onbemand was en vooralsnog geen intentie liet zien om er iets aan te doen of om nog actief te spelen is er in plaats daarvan gekozen om snel even te overleggen met Jonas.



Kijk eens aan. Op de 30e kwam het verhaal omtrent Nida naar buiten, dat wij daarmee bezig waren en een dag daarvoor was het pas van delete gehaald door Lukass en niet Jeroen.
Kortom, dit alles heeft zich hooguit in een dag ontwikkeld en was volledig n.a.v. het feit dat het account op delete stond.

Wij zijn Cube pas later geleaved omdat we zaten af te wachten op de reactie van onze NAP, toen dit na 2+ dagen vooralsnog geen reactie had zijn we de stam pas verlaten. Maar in feitelijk was onze afscheid post al enkele dagen daarvoor voor iedereen zichtbaar.

In dit alles, is het toch duidelijk dat wij ook maar net de opties aan het bekijken waren m.b.t. dat account en de spelers, vind het dus ook niet zo raar dat het langs Jeroen is gegaan gezien die doorgaans echt niet binnen een dag zou reageren. Nog niets was concreet of stond vast, het was de absolute begin-fase net zoals de gesprekken met Kurt en MP.
Ik leid hieruit af dat je mij beschuldigd van het wijzigen van het email en ww ?
Direct toen ik merkte dat ik niet meer kon loggen heb ik Jeroen gecontacteerd die niets van een ww switch afwist. Jeroen en ik hebben daar over zitten praten in de acc chat en van Jonas hoorde je niets meer.
Zoals ik al zei ik was niet actief op Nida en volgde het hele gebeuren niet maar mij werd o.a. door Stan verteld dat Jonas hierachter zat in overleg met GK. Ook Jeroen gaf aan dat hij wist dat Jonas en GK een goede relatie hebben.
Zelfs al zijn er geen concrete bewijzen, elk helder persoon kan hier wel wat logisch uit afleiden
 
Reactiescore
1.278
Ik leid hieruit af dat je mij beschuldigd van het wijzigen van het email en ww ?
Direct toen ik merkte dat ik niet meer kon loggen heb ik Jeroen gecontacteerd die niets van een ww switch afwist. Jeroen en ik hebben daar over zitten praten in de acc chat en van Jonas hoorde je niets meer.
Zoals ik al zei ik was niet actief op Nida en volgde het hele gebeuren niet maar mij werd o.a. door Stan verteld dat Jonas hierachter zat in overleg met GK. Ook Jeroen gaf aan dat hij wist dat Jonas en GK een goede relatie hebben.
Zelfs al zijn er geen concrete bewijzen, elk helder persoon kan hier wel wat logisch uit afleiden

Klopt als Stan dat zegt dan moet het wel waar zijn!, hij had toen ook helemaal geen haatgevoelens jegens GK(wegens de overstap richting mp) die dit kunnen doen hebben beïnvloeden.:rolleyes2: Blijft een raar verhaal.

Nu je hier toch bent kan je misschien direct uitleggen hoe het zat met het accepteren van de NAP door jou via skype en het een dag later op delete gaan van Nida.
 
Reactiescore
461
Klopt als Stan dat zegt dan moet het wel waar zijn!, hij had toen ook helemaal geen haatgevoelens jegens GK(wegens de overstap richting mp) die dit kunnen doen hebben beïnvloeden.:rolleyes2: Blijft een raar verhaal.

Nu je hier toch bent kan je misschien direct uitleggen hoe het zat met het accepteren van de NAP door jou via skype en het een dag later op delete gaan van Nida.
Een raar verhaal ? Moet wel zeggen dat jullie er een mooi verhaal van maken ja dat wel. Volgende x misschien ook eerst overleggen wat jullie op het forum posten aangezien ik in posts van jou en Twan heel tegenstrijdige dingen heb gelezen ;)
Verder heb jij me verteld dat jullie in het bezit waren van het ww van Nida. Jullie willen overstappen naar Mp en jullie hebben laten merken dat jullie het account nida heel graag hadden willen meenemen. Alleen kregen jullie geen reactie op jullie vraag om mee te komen omdat Nida inactief was, moet het nu net toevallig zijn dat net op dat moment dat jullie aandringen en er geen reactie komt het acc gekaapt word. De vv word gelijk bij LBE gedropt, jullie zijn wel zo slim geweest om de vv niet bij Mp te zetten maar bij een stam waar jullie een pact mee hebben.
Ik weet van mezelf dat ik het niet ben, ik weer dat Jeroen het niet was.
Dus zoals ik al zei, geen directe bewijzen jammer genoeg, maar je moet niet met je bullshit verhaaltjes bij mij afkomen terwijl je zelf heel goed beseft dat ik weet hoe de vork in de steel zit hier.
 
Reactiescore
3.457
Verder heb jij me verteld dat jullie in het bezit waren van het ww van Nida. Jullie willen overstappen naar Mp en jullie hebben laten merken dat jullie het account nida heel graag hadden willen meenemen.
Had Jeroen dit gegeven aan jullie zodat jullie een nieuw team konden plaatsen? @Nidavellir
Of was het jullie vriendje die inactief was op Nida zodat Nida meegenomen kon worden in jullie plannen?:rolleyes2:
 
Reactiescore
3.457
Nee ze hebben het ww van nida al een hele poos
Goh wat een “toevalligheden “ weer allemaal dan:biggrin:
E-mail veranderd, puur uit eigenbelang en maar stug blijven volhouden dat zij er geen rol in hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73358

Guest
Volgens mij zie je in alles toevalligheden Inge, Lukass heeft dat account zelf van delete gehaald. Je blijft ook maar herhalen dat Lukass geen rol hierin had omdat hij het simpelweg zegt. Verder hoor je hem ook niet over hetgeen waar Anton het over had, gezien hij weet dat we daar bewijs van hebben.
 
Reactiescore
3.457
Had Jeroen dit gegeven aan jullie zodat jullie een nieuw team konden plaatsen? @Nidavellir
Of was het jullie vriendje die inactief was op Nida zodat Nida meegenomen kon worden in jullie plannen?:rolleyes2:
Volgens mij zie je in alles toevalligheden Inge, Lukass heeft dat account zelf van delete gehaald. Je blijft ook maar herhalen dat Lukass geen rol hierin had omdat hij het simpelweg zegt. Verder hoor je hem ook niet over hetgeen waar Anton het over had, gezien hij weet dat we daar bewijs van hebben.

Misschien even ingaan op de vraag?
 

DeletedUser73358

Guest
Gaat Gods ook even in op het verwijt?

één dag voordat Nida barb was:

8c9a9f9afc.png


Ten eerste was ik 0,0 betrokken bij dit alles en ten tweede probeerden ''we'' niets te stelen, enkel een toevoeging met een deel van het oude team.

Maar Gods rekruteert erop los, ze CF'en erop los en ze doen dus aan wandaden precies waarvan ze GK verwijten zonder ook maar enig bewijs.

Ja in de tussen tijd hebben wij wel concreet bewijs over de wandaden van Gods.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77629

Guest
Twan jonge, je zet jezelf echt compleet voor lul nu. Ik had in Cube altijd respect voor je, en toen je aangaf te leaven richting MP heb ik ook gezegd die keuze te begrijpen en respecteren, maar de manier waarop je het hebt uitgevoerd is echt laag en niet goed te praten. Hoe de fuck kom je erbij om Gods overal de schuld over te geven terwijl het overduidelijk een reactie is op de acties van onder andere GK. Echt waar Twan, dit valt me serieus tegen van je.
 
Bovenaan