Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

DeletedUser73358

Guest
Oke, jij vindt het een zwak argument en de meesten vinden dit een goed argument. Dat is dus het verschil in mentaliteit/visie hoe je dit spel hoort te spelen. Jij vindt het normaal om nieuwe spelers op accounts in een vijandige stam te plaatsen om dit account zo naar je eigen stam te halen. Ik vind dat niet normaal. Tja, daar gaan we nooit uitkomen. In combinatie met jou verleden en wat je ook deze wereld weer hebt laten zien is het in ieder geval wel duidelijk waar jij als speler voor staat, of beter gezegd juist niet. Als de rest van de community hier van op de hoogte is, is mijn doel in ieder geval bereikt. Terugdraaien kunnen we het helaas toch niet meer, en het toegeven of je excuses aanbieden hoef ik ook niet van jullie te verwachten merk ik.

Je begint al direct goed, jij vindt het een zwak argument en de meesten vinden dit een goed argument. Waar je zelf aangeeft dat wij onze eigen wil willen doordrukken heb ik nog relatief weinig reacties gezien van neutrale spelers hierover. Lijkt me trouwens ook niet dat heel veel mensen dit topic intensief volgen. Maargoed je hebt al meermaals aangegeven dat ook jij niet voor iedereen spreekt waarvoor je meent te spreken.

Excuses richting jou zul je toch niet krijgen, zelfs al zou je op werkelijk ieder punt gelijk hebben zal ik nooit excuses aan jou aanbieden, je hebt me nota bene persoonlijk meermaals uitgescholden. Overigens, als een iemand in dit alles excuses verdiend zou het Jeroen moeten zijn, toch. Waarom laat je het klinken alsof het jou betreft, jij en Cube hebben in dit alles weinig te maken met Nida.
Jeroen heeft het account zelf op delete gezet, tot twee keer toe aan. Een op delete account verlaat automatisch de stam na 5 dagen, feitelijk heeft hij dus bewust Cube tot twee keer toe aan verlaten.

Ga je nu ook al GK verwijten dat Nida uberhaupt op delete stond, je maakt het wel heel mooi en speelt leuk de slachtofferrol.

Nee, letterlijk op dat moment was Mp. inderdaad nog geen vijand. Op het moment dat jullie Cube. zouden leaven en Mp. zouden joinen zou Mp. wel per direct vijand worden. En gezien het al vast stond jullie naar Mp. zouden gaan, stond het ook al vast Mp. vijand zou worden. We zouden dus met enkele dagen al front krijgen met elkaar. Met een aantal dagen zouden jullie zelfs aansluiting vinden met jullie nieuwe stamgenoten uit Mp. Oftewel, op het moment duidelijk werd Mp. aan het proberen was Cube. dood te recruiteren was Mp. onze vijand.

Waar is hierin ''onze vijand'' de vijand van het account Nida, zoals reeds aangegeven hadden we onderlinge samenwerkingsvormen. Daarnaast was onze intentie niet om ons vroegtijdig vijandig op te stellen. De nap van 4-weken is dan ook officieel door niemand behalve Chuchu geaccepteerd.

Overigens een leugen het nooit is veranderd. Het e-mail adres en wachtwoord zijn wel degelijk veranderd, of komt Jeroen dat hier uit zijn duim zuigen?
Vreemd dat Jeroen zelfs heeft laten zien dat Jonas een aanvraag tot verandering heeft gedaan. Zal vast gephotoshopt en een groot verzinsel zijn.

Waarom halen jullie constant het e-mail adres naar voren inclusief het wachtwoord. Als ik alles goed begrepen heb had Nida ten alle tijden 100% zelfbeschikkingsrecht. Het veranderen van het wachtwoord zou dit dus onjuist maken.

Als je niet meent het recht te hebben andermans account af te nemen, snap ik ook niet je hier een poging toe doet. Vreemd.
Die 100% had hij inderdaad wel omdat je die 14 dagen regel hebt inderdaad. Jullie hebben echter wel geprobeerd dit zonder overleg af te nemen door de gegevens aan te passen. Feit je dit binnen 14 dagen nog kunt draaien is natuurlijk geen excuses, of je had Jeroen duidelijk erbij moeten betrekken dat hij op de hoogte was zijn account gegevens veranderd werden.

Ik meen inderdaad dat niemand het recht heeft om een andermans account af te nemen. Wie zegt dat wij hier een poging tot gedaan hebben. Wij hebben in overleg met een co-speler een aanvulling op het team proberen te regelen, inclusief gesprekken m.b.t. de opties voor het account mits het actief was. Met de kennis dat Jeroen alvorens al het account op delete gezet had en geen interesse meer liet zien of reageerde vind ik het niet zo onlogisch. Verder heb ik z'n wensen niet eens kunnen achterhalen, gezien dat het enigste is wat hij kort kwam zeggen toen het account van delete gehaald was. Lijkt mij een beetje zinloos ja om daarmee verder in gesprek, als die uberhaupt zou reageren. Alles kon wat ons betreft in dit geval prima via een co-spelers, die overigens wel motivatie toont om er nog wat van te maken.

Op zulke momenten heb je geen ideale omstandigheden, ver voor dit alles duurde het doorgaans dagen voordat Jeroen reageerde en met de kennis dat Jeroen al dagen niet meer gelogged had en geen interesse meer liet zien voor w62 vind ik het volstrekt logisch.

Omtrent het e-mail zijn de veiligheidsmaatregelen van TW in dat opzicht prima en iedere speler met het wachtwoord op een account kan een beroep op het e-mail maken. Ik meen niet dat dit zonder overleg moet gaan, zoals hier het geval was maar waarom wordt dit direct aan ons gerelateerd. Je beweert dat Jeroen bewijs heeft dat Jonas het gedaan heeft, terwijl hij letterlijk dit zei:

Ik kan niet zwart op wit bewijzen wie het gedaan heeft maar al het indirect bewijs op basis van de reacties die ik gehad heb, wijst er wel op dat GK erachter zat.

Ja op eenzijdige reacties van Cube-spelers die zelf het account binnen Cube willen houden en eventueel zelfs voor ons al bezig waren met een team samenstelling buiten overleg met Jeroen. Wel heel relevante info, want nogmaals er waren overduidelijk belangen aan meerdere kanten en ik vermeld nogmaals dat Lukas zonder account toegang toch nog een poging gedaan heeft om voor het account te spreken met het aangaan van een lange-termijn overeenkomst met GK.

Overigens negeer je mijn vraag waarom je ervoor hebt gekozen alles privé met Jonas te regelen, en dit niet in de groep met de spelers van Nidavellir doet. Jullie hebben een groep met de spelers van Nidavellir. Kan geen kwaad de beheerder van Nidavellir ook op de hoogte te houden van zulke beslissingen toch? Jullie kiezen er bewust voor het buiten Jeroen en Lukas om te regelen en het enkel met een speler te regelen die al enkele weken is gestopt op Nidavellir en zelf aangeeft ook niet meer te gaan willen spelen, noch de tijd te hebben daarvoor.

Je blijft het mooi brengen, alsof Jeroen en Lukas nog actief waren. Ze hebben beiden werkelijk meermaals aangegeven geen interesse meer te hebben en Lukass had ook al lang niet meer gelogged en was ook deels de reden volgens mij warom Jeroen het account op del gezet had, al een week geen log ofzoiets.

Dat klopt wij hebben geprobeerd Nidavellir inderdaad binnen Cube. te houden, maar dit is ook altijd in samenspraak gegaan met Jeroen. Het zou kunnen zijn Lukas een enkele keer daarvoor is benaderd, dat weet ik niet. Lukas was overigens een speler die recent nog had gelogd waar Jonas al lang niet meer op Nida meer speelde. Sowieso is uiteindelijk altijd alles in samenspraak gegaan met Jeroen en hebben we hem nooit geprobeerd iets achter hem om te regelen. Nogmaals, het is onzin wij ons als stamgenoten hier voor moeten verantwoorden tegen jullie, een vijand die accounts probeert af te pakken. Dat is de omgekeerde wereld.

Ja in samenspraak met Jeroen die destijds helemaal niet reageerde en op delete stond. Wij hadden overigens gezamelijke samenwerkingen met Nida, waarom zouden wij ons moeten verantwoorden voor een uiteenvallende stam, waar Nida overigens uberhaupt amper mee samengewerkt had. Iedereen is op de hoogte van de interne ontwikkelingen binnen Cube en de chaos, dat je dit vooralsnog als speerpunt in je argumentatie aanhaalt vind ik inderdaad vooralsnog zeer zwak.

Nogmaals, Morgan was een heel ander account dan Nida. Morgan zaten spelers op die runde bij de eerste incommings en vervolgens niets meer van zich lieten horen in eerste instantie. Even later is er weer contact gelegd en is netjes in samenspraak geregeld we er nieuwe spelers op mochten zetten als we geschikte spelers konden vinden. Morgan heeft hier nooit bezwaar tegen gehad. Sterker nog, sommigen overwogen zelfs terug te komen als er een nieuw team gevonden kon worden. Geen idee waar je Morgan ineens vandaag haalt, totaal irrelevant en oninteressant. Is dan ook het laatste ik hierover zeg.

Nida liet ook niets van zich horen, behalve een uiteenspatting binnen de Cube chat om vervolgens weer op delete gezet te worden.
Met betrekking tot Morgan is dat In samenspraak met de eigenaar, of in samenspraak met inactieve co-spelers die al weken niet meer gelogged hadden gebeurd. Tegen de tijd dat deze gesprekken kwamen trouwens was het account al meer dan gehalveerd en betrof het een plan die tot een fusie van accounts zou leiden, waarna alle spelers van Morgan uiteraard zichzelf uitsloten van die wereld. (wel zo eerlijk als uiteindelijk je account niet meer representatief is voor 50%+ van de grootte)

Lijkt me dan ook zeer stug dat die spelers terug zouden komen, gezien hetgeen wat ik net vermeld heb.

Sow, zelfs exclusief Jeroen. Wat moeten jullie goede intenties hebben gehad voor een spelersloos account zoals je zelf aangeeft. Moet wel heel erg veel betekenis voor jullie hebben gehad een account zonder spelers waar voorheen een vervelende speler op zat, die stroef was in de communicatie en niets voor de stam overhad. Zijn overigens niet mijn woorden, maar die van jullie zelf. Ik neem één simpele citaat.
Slizz: "Dat Jeroen van Nida weinig voor z'n stam over had was al duidelijk."
Weet niet wat voor balle smoes dit dan weer is om goed te praten je Nida probeerde mee te nemen naar Mp., maar het is onzin het account zoveel waarde had voor jullie in de zin dat jullie er een geweldig verleden mee hebben gehad. Op het moment Cube. te verlaten heb je gewoon los te laten je niet meer met interne zaken kunt moeien.

Wij hebben inderdaad een zeer stroeve communicatie met Nida gehad, voornamelijk vanwege de inactiviteit. Wij wegen altijd de geschiedenis en betrekkingen die wij met accounts gehad hebben. Met dat account hebben we toch leuke acties en samenwerkingen mogen aangaan. In de vorm van clears, OS en activiteit kon Jeroen inderdaad niet veel bijspringen. Of hij uiteindelijk weinig over voor z'n stam had durf ik zelf niet helemaal te zeggen, maar het account bleef op al die punten welliswaar achter of was veel te laat.

Heb daarnet voor de zekerheid even de groep terug gelezen en er is niet gesproken om spelers op dat account te zetten. Laat staan dat er is besproken om accounts afhandig te maken van spelers. Is niet aan bod gekomen, is overigens ook irrelevant of dat in die groep aanbod is gekomen of niet. Privé is het toch wel geregeld, en dat is opgenomen door de leiding van Cube. die dat hoort te doen. Niet door gekke interne partijen ofzo.

Nou dan heb je de gedeelde logs op pagina 2 iirc niet goed gelezen.
 

DeletedUser61134

Guest
Je begint al direct goed, jij vindt het een zwak argument en de meesten vinden dit een goed argument. Waar je zelf aangeeft dat wij onze eigen wil willen doordrukken heb ik nog relatief weinig reacties gezien van neutrale spelers hierover. Lijkt me trouwens ook niet dat heel veel mensen dit topic intensief volgen. Maargoed je hebt al meermaals aangegeven dat ook jij niet voor iedereen spreekt waarvoor je meent te spreken.

Excuses richting jou zul je toch niet krijgen, zelfs al zou je op werkelijk ieder punt gelijk hebben zal ik nooit excuses aan jou aanbieden, je hebt me nota bene persoonlijk meermaals uitgescholden. Overigens, als een iemand in dit alles excuses verdiend zou het Jeroen moeten zijn, toch. Waarom laat je het klinken alsof het jou betreft, jij en Cube hebben in dit alles weinig te maken met Nida.
Jeroen heeft het account zelf op delete gezet, tot twee keer toe aan. Een op delete account verlaat automatisch de stam na 5 dagen, feitelijk heeft hij dus bewust Cube tot twee keer toe aan verlaten.

Ga je nu ook al GK verwijten dat Nida uberhaupt op delete stond, je maakt het wel heel mooi en speelt leuk de slachtofferrol.

Ga je nu ontkennen dat je alles naar je eigen zin zit te pushen? :p Dan kon je net zogoed al die tijd niks gezegd hebben, want dan was er ook nooit een probleem geweest toch?

Ohnee Stan zegt iets gemeens tegen me, nu ga ik doen alsof ik heel erg veel pijn ervoer aan zijn harde woorden, ach en wee.
Het betreft Stan omdat hij tenminste het respect opbrengt een stam genoot z'n wensen te accepteren.
En hoe komt het dat Jeroen nogmaals zijn account op delete moest zetten?
Als ik de rest van je post lees zou ik ook op delete zijn gegaan als ik Nida was, met een speler die voor me gaat bepalen wanneer en hoelang ik moet spelen..

Waar is hierin ''onze vijand'' de vijand van het account Nida, zoals reeds aangegeven hadden we onderlinge samenwerkingsvormen. Daarnaast was onze intentie niet om ons vroegtijdig vijandig op te stellen. De nap van 4-weken is dan ook officieel door niemand behalve Chuchu geaccepteerd.

"Onze vijand" is daarin duidelijk MP, als in MP de vijand van Cube. Het staat er meermaals.
En begrijpelijk, je kan de NAP aannemen, of gewoon al je dorpen aan Gods geven om de stamnaaiers de dorpen te ontnemen. Mogen mensen zelf bepalen natuurlijk.

Waarom halen jullie constant het e-mail adres naar voren inclusief het wachtwoord. Als ik alles goed begrepen heb had Nida ten alle tijden 100% zelfbeschikkingsrecht. Het veranderen van het wachtwoord zou dit dus onjuist maken.

Heb je enig idee wat je hier zegt?
Het veranderen van een wachtwoord ontneemt zeker Jeroens vrijheid om in te loggen en op delete te willen, maar waarom zou het veranderen van een ww dit onjuist maken? Je ontkracht het argument niet, je zegt alleen dat als het zo zou zijn je Jeroens zelfbeschikkingsrecht zou afnemen?

Ik meen inderdaad dat niemand het recht heeft om een andermans account af te nemen. Wie zegt dat wij hier een poging tot gedaan hebben. Wij hebben in overleg met een co-speler een aanvulling op het team proberen te regelen, inclusief gesprekken m.b.t. de opties voor het account mits het actief was. Met de kennis dat Jeroen alvorens al het account op delete gezet had en geen interesse meer liet zien of reageerde vind ik het niet zo onlogisch. Verder heb ik z'n wensen niet eens kunnen achterhalen, gezien dat het enigste is wat hij kort kwam zeggen toen het account van delete gehaald was. Lijkt mij een beetje zinloos ja om daarmee verder in gesprek, als die uberhaupt zou reageren. Alles kon wat ons betreft in dit geval prima via een co-spelers, die overigens wel motivatie toont om er nog wat van te maken.

Het feit dat ik het gevoel heb dat je aardig wat gezopen hebt na het lezen van dit stukje..
Ik weet misschien wel wat Jeroens wensen waren, hoefde ik niet eens zolang over na te denken...
Misschien, heel misschien wou hij gewoon dat zijn account op delete was na 5 dagen en hij uit de stats verdween. (Mind blown?)

Op zulke momenten heb je geen ideale omstandigheden, ver voor dit alles duurde het doorgaans dagen voordat Jeroen reageerde en met de kennis dat Jeroen al dagen niet meer gelogged had en geen interesse meer liet zien voor w62 vind ik het volstrekt logisch.

Omtrent het e-mail zijn de veiligheidsmaatregelen van TW in dat opzicht prima en iedere speler met het wachtwoord op een account kan een beroep op het e-mail maken. Ik meen niet dat dit zonder overleg moet gaan, zoals hier het geval was maar waarom wordt dit direct aan ons gerelateerd. Je beweert dat Jeroen bewijs heeft dat Jonas het gedaan heeft, terwijl hij letterlijk dit zei:

Ja op eenzijdige reacties van Cube-spelers die zelf het account binnen Cube willen houden en eventueel zelfs voor ons al bezig waren met een team samenstelling buiten overleg met Jeroen. Wel heel relevante info, want nogmaals er waren overduidelijk belangen aan meerdere kanten en ik vermeld nogmaals dat Lukas zonder account toegang toch nog een poging gedaan heeft om voor het account te spreken met het aangaan van een lange-termijn overeenkomst met GK.

Je blijft het mooi brengen, alsof Jeroen en Lukas nog actief waren. Ze hebben beiden werkelijk meermaals aangegeven geen interesse meer te hebben en Lukass had ook al lang niet meer gelogged en was ook deels de reden volgens mij warom Jeroen het account op del gezet had, al een week geen log ofzoiets.

Ja in samenspraak met Jeroen die destijds helemaal niet reageerde en op delete stond. Wij hadden overigens gezamelijke samenwerkingen met Nida, waarom zouden wij ons moeten verantwoorden voor een uiteenvallende stam, waar Nida overigens uberhaupt amper mee samengewerkt had. Iedereen is op de hoogte van de interne ontwikkelingen binnen Cube en de chaos, dat je dit vooralsnog als speerpunt in je argumentatie aanhaalt vind ik inderdaad vooralsnog zeer zwak.

Heel veel bladiebladiebla en herhaling.
Maar het is dus logisch dat als iemand geen motivatie meer toont en niet reageert dat je een Co vraagt het account in handen te nemen en dus gewoon het account te stelen?
Drong vast wel tot jullie door dat Jeroen terug kon komen en weer op delete zou gaan, dus is dat E-mail veranderen nog echt iets wat je moet blijven ontkennen?
Je geeft aan contact te hebben met de Co-speler en zelfs al samenwerkingen te bespreken, gezien het E-mail adres veranderd is geweest volgens de hoofdspeler (En er screens zijn gezet met bewijs) is het niet ver gezocht om te zeggen dat jullie ervan wisten, of op zijn minst eraan gedacht hebben?



Nida liet ook niets van zich horen, behalve een uiteenspatting binnen de Cube chat om vervolgens weer op delete gezet te worden.
Met betrekking tot Morgan is dat In samenspraak met de eigenaar, of in samenspraak met inactieve co-spelers die al weken niet meer gelogged hadden gebeurd. Tegen de tijd dat deze gesprekken kwamen trouwens was het account al meer dan gehalveerd en betrof het een plan die tot een fusie van accounts zou leiden, waarna alle spelers van Morgan uiteraard zichzelf uitsloten van die wereld. (wel zo eerlijk als uiteindelijk je account niet meer representatief is voor 50%+ van de grootte)

Lijkt me dan ook zeer stug dat die spelers terug zouden komen, gezien hetgeen wat ik net vermeld heb.

Is dat vreemd? Meestal als iemand op delete is is dat omdat hij het account verwijderd wil. Als iemand dat dwars ligt sta je volledig in je recht te klagen.
Dus als iemand dorpen verloren heeft mag hij niet meer spelen?
Mensen met zulke denkwijzen zijn over het algemeen als kwaadaardig beschouwd, denk aan Mussolini en Meneer Adolf.

Wij hebben inderdaad een zeer stroeve communicatie met Nida gehad, voornamelijk vanwege de inactiviteit. Wij wegen altijd de geschiedenis en betrekkingen die wij met accounts gehad hebben. Met dat account hebben we toch leuke acties en samenwerkingen mogen aangaan. In de vorm van clears, OS en activiteit kon Jeroen inderdaad niet veel bijspringen. Of hij uiteindelijk weinig over voor z'n stam had durf ik zelf niet helemaal te zeggen, maar het account bleef op al die punten welliswaar achter of was veel te laat.

Dus clears en OS lenen is een vereiste en je moet binnen 5 minuten melden als GK iets zegt? Kzou nooit bij jou in de stam willen dan.

Ik wou het negeren, maar je post is echt pure kak, zelfs als ik troll en mensen dwars lig kan ik niet zoveel kapsones in een lap tekst typen als jij doet. Proficiat je hebt een grotere ego dan ik heb in trollmodus.
 

DeletedUser69389

Guest
Nog steeds praat Gele Kanarie dus recht wat krom is. Wat een stelletje debiele vogels zeg.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Wie heeft rebecca gehackt, ze poste een fatsoenlijke post :O
 

DeletedUser73358

Guest
Ohnee Stan zegt iets gemeens tegen me, nu ga ik doen alsof ik heel erg veel pijn ervoer aan zijn harde woorden, ach en wee.
Het betreft Stan omdat hij tenminste het respect opbrengt een stam genoot z'n wensen te accepteren.
En hoe komt het dat Jeroen nogmaals zijn account op delete moest zetten?
Als ik de rest van je post lees zou ik ook op delete zijn gegaan als ik Nida was, met een speler die voor me gaat bepalen wanneer en hoelang ik moet spelen..

Je doet alsof Cube de wensen van Jeroen accepteerde, lees de gedeelde chat nogmaals door. Wij hadden dus een direct aanspreek punt, Cube had dit helemaal niet en hapte hierin mis. Het is een feit dat Cube voor ons bezig was met een team en dat wij enkel reageerden, Gods logica als je ''tegenstander'', of ''Vijand'' hier mee bezig is, waarom mag jij het niet doen dan.

Maar laat eens zien waar Cube Jeroen aansprak dan, want zoals ik net aangaf meen ik te herrineren dat Cube voor ons bezig was met een team en Jeroen was daar echt niet van op de hoogte hoor. Het is heel makkelijk om verwijten en aannames te maken, zoals deze maar dit is precies hetgeen wat er tegen ons gedaan wordt. Ik zie Cube zichzelf hierin ook niet verdedigen.

Daarnaast, ja binnen een competieve stam zoals Cube dat was, heb je wat mij betreft niets te zoeken als je hoogtens een paar minuten per dag logt. Bepalen wanneer en hoelang iemand moet spelen, kwam zeker niet van ons af. Dat het account actief moest zijn wel en daar hebben wij ook geprobeerd mee te helpen.

"Onze vijand" is daarin duidelijk MP, als in MP de vijand van Cube. Het staat er meermaals.
En begrijpelijk, je kan de NAP aannemen, of gewoon al je dorpen aan Gods geven om de stamnaaiers de dorpen te ontnemen. Mogen mensen zelf bepalen natuurlijk.

Nogmaals hoezo is MP. hierin relevant, je kunt individuele samenwerkingen hebben. Dat maakt het account feitelijk geen vijand en de gedachtegang dat iedereen een vijand is om je argument te motiveren is ook sluw. Een halve stam zoals Cube probeert nu hun ideale positie te verdedigen en gebruikt dit om exact zelfde situaties te rechtvaardigen. Wij hadden toch ook samenwerkingsverbanden met dat account en externe stammen. Wat weegt hierin zwaarder, een stam waar je amper mee samengewerkt hebt of een speler waar je verschillende acties en veel contact mee hebt uitgevoerd. Niemand had het recht om buiten Jeroen om te kijken naar de opties en die wou volgens iedereen hier alleen maar uit de stats, de delete optie wegen jullie hier ook totaal niet en toch proberen jullie het af te schilderen alsof Cube meer recht tot iets had.

Wij hebben dit gedaan, nergens ontkennen wij dat wij dit. Achteraf is het inderdaad niet netjes gegaan dat wij Jeroen niet hebben gesproken, maar idealistische situaties kan je nooit realiseren. Dit zou altijd nog later kunnen, toch. Ook hier was nog niets concreet uitgewerkt. Gegeven de situatie vind ik het alsnog een logische gedachte en volkomen logisch. Jullie doen net alsof het een actieve speler was en een actief account. Nee geen enkele speler was er nog actief, maar het dan uit of je met de hoofdeigenaar die het account op delete gezet had praat of met degene die het account van delete wist af te halen. De simpele actie om het account op delete te zetten moet voldoende zeggen over de mentaliteit en de wil naar de stam, of aan GK. Daarmee was feitelijk de stam verlaten, ik gok dat hij de discussie uberhaupt wou vermijden dus het account bleef maar in die inactieve stam zitten. Met wat geluk zou niet eens iemand het opmerken als er straks 200+ barbs liggen.

Heb je enig idee wat je hier zegt?
Het veranderen van een wachtwoord ontneemt zeker Jeroens vrijheid om in te loggen en op delete te willen, maar waarom zou het veranderen van een ww dit onjuist maken? Je ontkracht het argument niet, je zegt alleen dat als het zo zou zijn je Jeroens zelfbeschikkingsrecht zou afnemen?

Jeroen kon altijd inloggen, toch. Daarnaast kon hij het E-mail in die gehele periode veranderen. Dat lijkt mij 100% zelfbeschikkingsrecht vooralsnog voor de eigenaar. Ik heb geen bewijs gezien, daarom kwam ik ook met de quote van Jeroen dat het niet te achterhalen valt.

Misschien, heel misschien wou hij gewoon dat zijn account op delete was na 5 dagen en hij uit de stats verdween. (Mind blown?)

Precies, misschien wou hij dat. Heb geen idee wat zijn exacte beweegredenen waren destijds. Als dit toch zijn beweegredenen waren de 1e keer toen hij het account op delete zette, waar praten we dan nog om. Dan blijft enkel nog over dat meerdere kanten geprobeerd hebben om dit te voorkomen en ik blijf er volledig bij dat men dit mag proberen te voorkomen. Al is het minimaal om de discussie hierover aan te gaan(gezien die niet gevoerd was). Wij hebben hier een co-speler voor gesproken en die klonk weer gemotiveerd om verder te spelen. Natuurlijk ga je dan verder kijken of er iets mogelijk is.

Is dat vreemd? Meestal als iemand op delete is is dat omdat hij het account verwijderd wil. Als iemand dat dwars ligt sta je volledig in je recht te klagen.
Dus als iemand dorpen verloren heeft mag hij niet meer spelen?
Mensen met zulke denkwijzen zijn over het algemeen als kwaadaardig beschouwd, denk aan Mussolini en Meneer Adolf.

De optie m.b.t. Morgan zou betekenen een grootschalige fusie. Ja, met een volkomen nieuw team en een merger van 3 accounts samen. De enigste reden dat Morgan uberhaupt zou blijven was i.v.m. het edel-limiet. Nee ik vind het niet far-fetched om dan het nieuwe team alle bevoegdheden te geven, ze geven natuurlijk hun eigen accounts op ter grootte van Morgan ongeveer op dat moment.

Als het zou backfiren met een eigenaar die het er niet mee eens was, viel Cube alles te verwijten en natuurlijk is dit niet in overleg met de hoofdeigenaar gegaan, wat denk je nou zelf.

Dus clears en OS lenen is een vereiste en je moet binnen 5 minuten melden als GK iets zegt? Kzou nooit bij jou in de stam willen dan.

Reageren op de aanvragen, participatie in aanvallen en uberhaupt meer dan eens in de week wat van je te laten horen is wel inderdaad logisch binnen een competieve stam. Casual spelers horen niet thuis in een stam die een poging tot wereldwinst doet, daar zou je dus naartoe moeten willen werken en als dit een hele lange tijd niet het geval is dan mogen spelers dat zeker aanhalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Achteraf is het inderdaad niet netjes gegaan dat wij Jeroen niet hebben gesproken, maar idealistische situaties kan je nooit realiseren.
Jeroen had besloten om het account op del te zetten omdat niemand actief was,jullie spraken een bevriende inactieve co aan om weer te loggen en zodoende het account in de plannen en mee te nemen.
Het feit dat jullie Jonas ( gk vriendje en inactieve co Nida ) aanspraken en niet Jeroen ( eigenaar ) geeft de situatie heel goed weer.
Het account willen meenemen zonder al te veel problemen geheel uit eigenbelang en zonder uitleg te hoeven geven aan de eigenaar en alleen aan Jonas die al niet meer actief was en Gk fanboy was.

Als het alleen was gebleven bij loggen dan kan ik daar nog inkomen maar een change van e-mail (account willen stelen )is gewoon uiterst laf en smerig.
Ben ook heel benieuwd wie deze optie heeft aangedragen.
 

DeletedUser69389

Guest
Jeroen had besloten om het account op del te zetten omdat niemand actief was,jullie spraken een bevriende inactieve co aan om weer te loggen en zodoende het account in de plannen en mee te nemen.
Het feit dat jullie Jonas ( gk vriendje en inactieve co Nida ) aanspraken en niet Jeroen ( eigenaar ) geeft de situatie heel goed weer.
Het account willen meenemen zonder al te veel problemen geheel uit eigenbelang en zonder uitleg te hoeven geven aan de eigenaar en alleen aan Jonas die al niet meer actief was en Gk fanboy was.

Als het alleen was gebleven bij loggen dan kan ik daar nog inkomen maar een change van e-mail (account willen stelen )is gewoon uiterst laf en smerig.
Ben ook heel benieuwd wie deze optie heeft aangedragen.
Een antwoord daarop zullen we helaas nooit krijgen, want die kanaries dekken elkaar. Met name van Daan valt mij dat vies tegen, omdat ik eerst nog wel enigszins respect voor hem kon opbrengen op basis van bijvoorbeeld W50.
 
Reactiescore
3.457

DeletedUser73358

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/waarom-vogels-in-een-volière-horen-en-niet-achter-een-typemachine.201582/page-2#post-6282367

De dag voordat bekend werd dat er accounts naar Mp gingen was Jeroen online.
Dus beweringen dat hij niet reageerde of allang niet meer online kwam is bs.

Hij heeft toen niet eens in-game gelogged en kwam enkel even kort reageren over de ophef die binnen Cube heerste omdat er spelers nogal verontwaardigd waren dat Nida zonder communicatie op delete stond, laat staan een goede reden. Bekijk de logs maar eens op pagina 2.

Daarin geeft hij ook letterlijk aan dat het account onbemand was, dus die bewering is 100% de waarheid.

Tot slot was dit niet 1 dag voordat wij naar MP. gingen. Dit was 4 dagen daarvoor, ik weet uberhaupt niet eens of we toen al in gesprek waren over een co-speler erop te zetten.

Dit was overigens de dag toen Cactus op delete stond, we waren toen echt nog niet intensief bezig met MP. en laat staan dat we al keken voor opties m.b.t. Nida.

Ja Inge, wat jij zegt is dus B/S en niet andersom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Hij heeft toen niet eens in-game gelogged en kwam enkel even kort reageren over de ophef die binnen Cube heerste omdat er spelers nogal verontwaardigd waren. Bekijk de logs maar eens op pagina 2.
Dat verandert niets aan het punt wat Inge maakt en de ongegronde beweringen die jullie telkens plaatsen.
 
Reactiescore
3.457
Hij heeft toen niet eens in-game gelogged en kwam enkel even kort reageren over de ophef die binnen Cube heerste omdat er spelers nogal verontwaardigd waren dat Nida zonder communicatie op delete stond, laat staan een goede reden. Bekijk de logs maar eens op pagina 2.

Daarin geeft hij ook letterlijk aan dat het account onbemand was, dus die bewering is 100% de waarheid.

Tot slot was dit niet 1 dag voordat wij naar MP. gingen. Dit was 4 dagen daarvoor, ik weet uberhaupt niet eens of we toen al in gesprek waren over een co-speler erop te zetten.

Ja Inge, wat jij zegt is dus B/S en niet andersom.

Waarom hebben jullie Jeroen niet aangesproken? Kan je daar wel op antwoorden?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
3.457
https://i.gyazo.com/96e561d5ea916c2ac93b9eb908494a25.png

Toen jeroen het acc op del zette was hij van de aardbodem verdwenen. Tevens al zet je een acc op delete hadi k ook niet verwacht dat hij uberhaupt zou reageren hoor haha, het is immers wel een duidelijk statement.
En Jonas die ook zwaar inactief was op Nida ( wat mede heeft geresulteerd in de del van Nida) wilde jullie maar al te graag helpen?
Hij was op Nida geplaatst door jullie om de activiteit te verhogen wat in jullie eigen woorden waardeloos was, vervolgens doet Jonas ook niets wat mede resulteerde in de keuze van de delete,wanneer het account uiteindelijk op del stond klopte jullie wederom aan bij Jonas( gk fanboy) om op het account te loggen en mee te nemen in jullie plannen en het e-mail te wijzigen.
 
Reactiescore
1.278
En Jonas die ook zwaar inactief was op Nida ( wat mede heeft geresulteerd in de del van Nida) wilde jullie maar al te graag helpen?
Hij was op Nida geplaatst door jullie om de activiteit te verhogen wat in jullie eigen woorden waardeloos was, vervolgens doet Jonas ook niets wat mede resulteerde in de keuze van de delete,wanneer het account uiteindelijk op del stond klopte jullie wederom aan bij Jonas( gk fanboy) om op het account te loggen en mee te nemen in jullie plannen en het e-mail te wijzigen.

Lol jonas doet niets? Jonas heeft de hele wave op snailtrail gedaan vanaf nida iets waardoor het account kon groeien en het genoble daarna. Waar heb jij je info vandaan?
 
Reactiescore
3.457
Dit door een co van Nida te laten loggen die er in feite al mee gestopt was (Jonas). Deze co is een vriend van een van de spelers op GK en was ook even op Nida gekomen op vraag van GK, dus je hoeft geen berg aan bewijs te hebben om door te hebben wiens zet dit was...

Neen maar er waren op Nida geen andere bespelers meer en ik was ook geen maanden gestopt, slechts een paar dagen alvorens het account op grijs ging. I
Jonas was gestopt Anton?
 
Bovenaan