Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

DeletedUser73358

Guest
Ten eerste heb ik vrijwel niets met de situatie omtrent Nida te maken gehad. Ik heb me destijds met vrij weinig betrokken omdat mijn persoonlijk voorkeur was om Cube nog een poosje aan te kijken.
Dus alle verwijten richting mij zijn hierdoor misplaatst. Natuurlijk blijf ik intensief de case verdedigen en zal ik de gevallen zoals deze duidelijk aankaarten.

Ik snap dat we nu tegen elkaar spelen en daarbij komen direct ook nieuwe gevoelens, dat betreur ik zeer zeker. Vanuit mijn standpunt is het echter vrij logisch om dit soort zaken aan te halen en uiteindelijk proberen jullie de vinger constant op ons te wijzen. Hier heb ik concreet bewijs van een wandaad, het is ook slechts een reactie op alle verwijten jegens GK.

Wat mij betreft heeft Cube hetzelfde gedaan m.b.t. een nieuw team op Nida proberen te zetten zonder overleg met de hoofdspeler. Het tweede punt wat Cube aka huidige Gods-spelers geprobeerd hebben was een co-spelers te beinvloeden om een groot account en situatie naar eigen belang te trekken.

Dat het nu net zoals de CF's en het rekruteringsbeleid wordt afgeschoven op ''Het is een reactie op, of het was niet op ons initiatief, of wij waren het niet als eerste' is gewoon zwak. Moreel gezien proberen jullie vooralsnog een rechtvaardige positie te creeren terwijl dat gewoon niet meer op gaat als je zelf in meerdere punten net zo fout bezig geweest bent.

Ik heb meermaals aangegeven dat niet alles omtrent Nida wenselijk verlopen is, ik erken dat Jeroen gecontacteerd had moeten worden in een ideale situatie. Wij proberen onszelf hier moreel-technish niet boven jullie op te stellen, enkel aangeven dat hetgeen waarvan wij beschuldigd worden ook door Cube is vertoond geweest in alle aspecten.
 

DeletedUser61134

Guest
Twan vergelijk je de daden van Hitler ook met Fabians saltiness naar jou toe? 2de is stiekem zelfs erger of niet?

Laten we een poging tot diefstal van Jeroens account vergelijken met gesprekken om Jeroen te helpen :')
Kan wel lachen om je, dan dacht ik dat ik een sadistisch mens was. Jij bent gewoon erger xD
 

DeletedUser73358

Guest
Er is niets mis mee met een beetje sadisme. Overigens heb ik hier al een lange tijd geen discussie meer met Fabian gehad en waar baseer je het op dat de intentie was om Jeroen te helpen, laat me niet lachen in geen van de gevallen was die intentie aanwezig. Het verschil was dat wij werkelijk in contact waren met een co-speler en de Cube kant niet. Het e-mail adress blijft vooralsnog een verwijt, daar mag je bewijs voor leveren en ik ben er vrij duidelijk in geweest dat een e-mail veranderen buiten overleg met de hoofdspeler niet oke is. (Wat ik wel heb beweerd was dat er voldoende veiligheidmaatregelen waren om dit gemakkelijk te voorkomen)

Maar een leuke opmerking weer firedrakan, nu ben ik een sadist en vorige keer had ik een grotere ego dan jou. Ik ken je helemaal niet en het boeit me ook vrij weinig of jij een grote ego hebt, of een sadist bent. Dat terzijde vind ik de hoeveelheid persoonlijke beschuldigingen van de W62 TW-community wel vrij opmerkelijk. Veel mensen hebben er een handje van om op de man de spelen.
 

DeletedUser61134

Guest
Er is niets mis mee met een beetje sadisme. Overigens heb ik hier al een lange tijd geen discussie meer met Fabian gehad en waar baseer je het op dat de intentie was om Jeroen te helpen, laat me niet lachen in geen van de gevallen was die intentie aanwezig. Het verschil was dat wij werkelijk in contact waren met een co-speler en de Cube kant niet. Het e-mail adress blijft vooralsnog een verwijt, daar mag je bewijs voor leveren en ik ben er vrij duidelijk in geweest dat een e-mail veranderen buiten overleg met de hoofdspeler niet oke is. (Wat ik wel heb beweerd was dat er voldoende veiligheidmaatregelen waren om dit gemakkelijk te voorkomen)

Maar een leuke opmerking weer firedrakan, nu ben ik een sadist en vorige keer had ik een grotere ego dan jou. Ik ken je helemaal niet en het boeit me ook vrij weinig of jij een grote ego hebt, of een sadist bent. Dat terzijde vind ik de hoeveelheid persoonlijke beschuldigingen van de W62 TW-community wel vrij opmerkelijk. Veel mensen hebben er een handje van om op de man de spelen.

Wie moet dan de email veranderd hebben? Kunnen alleen Co's van Nida zijn geweest.
En zoals je al zei Cube had geen contact met een Co van Nida ;)
Cube probeerde contact te voeren via Jeroen, wat zoals je ook al zei nog niet gelukt was.
Wetende dat er al een Post was gezet op het forum met een veranderd E-mail is dit dus al bekend.

En ik vergelijk je gewoon met mezelf. Als 1 vd meest onbetrouwbare mensen op het AF-forum is het altijd wel grappig iemand tegen te komen die erger is dan jezelf.
 

DeletedUser78031

Guest
Twan vergelijk je de daden van Hitler ook met Fabians saltiness naar jou toe? 2de is stiekem zelfs erger of niet?

Laten we een poging tot diefstal van Jeroens account vergelijken met gesprekken om Jeroen te helpen :')
Kan wel lachen om je, dan dacht ik dat ik een sadistisch mens was. Jij bent gewoon erger xD

Ik eis verontschuldigingen!
Ik kom mijn mede gevogelte beschermen tegen vergelijkingen met mensen!

Mensen zijn alleend geschikt als huisdieren, ze lozen hun vieze bruine mensenkroos in ons drink en zwemwater zonder toestemming.
Massa-moordaanslagen met olietankers om de eenden uit te roeien en dan games zoals duck hunt wat ook gewoon slechte propaganda is om ons uit te roeien!

Ik heb een 10tal mensen als huisdier in mijn eendenkrocht en ik adviseer alle eendere gevogelte aan hetzelfde te doen.
Weg met de mensen, macht aan de eenden!
 

DeletedUser61134

Guest
Ik eis verontschuldigingen!
Ik kom mijn mede gevogelte beschermen tegen vergelijkingen met mensen!

Mensen zijn alleend geschikt als huisdieren, ze lozen hun vieze bruine mensenkroos in ons drink en zwemwater zonder toestemming.
Massa-moordaanslagen met olietankers om de eenden uit te roeien en dan games zoals duck hunt wat ook gewoon slechte propaganda is om ons uit te roeien!

Ik heb een 10tal mensen als huisdier in mijn eendenkrocht en ik adviseer alle eendere gevogelte aan hetzelfde te doen.
Weg met de mensen, macht aan de eenden!

Snap best dat je niet zo vergeleken wil worden, maar zegt nog niet dat rare vogels dezelfde fouten mogen maken als mensen.

Daarnaast poep ik in grote emmers die later verscheept worden naar België om daar als pindakaas verkocht te worden.
Ik vervuil dus jullie water niet!
 

DeletedUser78889

Guest
Gaat Gods ook even in op het verwijt?

één dag voordat Nida barb was:

8c9a9f9afc.png


Ten eerste was ik 0,0 betrokken bij dit alles en ten tweede probeerden ''we'' niets te stelen, enkel een toevoeging met een deel van het oude team.

Maar Gods rekruteert erop los, ze CF'en erop los en ze doen dus aan wandaden precies waarvan ze GK verwijten zonder ook maar enig bewijs.

Ja in de tussen tijd hebben wij wel concreet bewijs over de wandaden van Gods.

:eek::eek: wat een vuil spel van de goden!
 

DeletedUser78031

Guest
Jij denkt het slecht te hebben als eend? Wij kippen worden gewoon systematisch afgeslacht met miljarden per jaar terwijl onze vrouwen gedwongen worden onbevruchte eieren te leggen voor het plezier van de mens! En jij klaagt over het vieze water waarin je zwemt. Wees dankbaar dat je de vrijheid hebt om te zwemmen. Wij worden in een klein kooitje gezet en volgepropt tot we dik en vet genoeg zijn om geslacht te worden....

Het is tijd om ons te verzetten tegen dit systeem dat ons uitbuit! We moeten in opstand komen tegen de afgrijselijke mensensoort.

Het is niet aan jullie om te zeggen waar vogels wel of niet horen. We hebben ons lang genoeg laten uitbuiten. Wij vogels bepalen lekker zelf of we vliegen of achter een typemachine willen zitten. Dank u wel voor uw begrip.

Als we niet vlot terugstrijden eendigen we allemaal als de dodo!
Maar vertrouw me als ik zeg, de mensen proberen ons al eenduwen uit te roeien. We moeten ons nu duseendig gaan verzetten dat ze niet nog eend vogelsoort kunnen uitkwakken.
 
Bovenaan