waarom passen jullie geen nieuwe regelmenten aan speedwerelden toe aub?

DeletedUser

Guest
hallo iedereen
Ik moet jullie toch iets vragen ?
Als je in bescherming staat en andere spelers kunnen u niet aanvallen,maar die anderen wel die onder bescherming staan weet niet waarom dit zo is nu maar ik vind het niet leuk als er iemand onder bescherming staat die u komt aanvallen als wij niet meer in bescherming staan kunnen wij hen dan niet aanvallen dit zou toch eens mogen veranderen vind ik sorry ik vind het niet leuk zo ik vind dat voor iedereen zelfde zou moeten zijn beschermingstijd dat je alleen de BB DORPEN kan aanvallen voor GS en niet de spelers dit is niet leuk sorry mensen wat vinden jullie hiervan?
 

DeletedUser

Guest
Ben het hier wel deels mee eens vooral als er spelers onder bescherming staan... Ze kunnen je nobelen terwijl jij jezelf alleen maar kan verdedigen. Betreft beschermingstijd dat is wel goed, zo krijgt iedereen een kans op de wereld.
 

DeletedUser39729

Guest
Voor korte beginnersbescherming tot een half uur vind ik overbodig. Maar op lange barbrondes met 4 uur bb vind ik dit een super idee.
 

DeletedUser

Guest
Het is irritant maar het hoort erbij he ;)
hoe vaak ik spelers niet hoor zeggen tegen me dat ze 5-10 minuutjes later starten op zo een lange bb ronde.


Maar goed als er 4u bb is dan hebben er velen al een 2e dorp met def in en maakt het dus niet meer uit.
Bij een half uur bb kan je al niet echt iets gaan doen na dat half uur, of je moet katas gaan maken en uitsluitend gestart zijn om 1 persoon te fixeren ja... en dan nog moet je al erg snel zijn om in 30 min katas te hebben.

Met niveua 4 starts is er nooit een probleem, omdat de bb daar altijd lang genoeg duurt om al enkele dorpen met deftige def te hebben, ook al is dat maar een half uur

Met niveau 3 starts is het irritant, maar goed daar staat de bb ook altijd maar op 20 minuten ofzo en als ze langer staat is het enorm veel langer zodat je ondertussen al barbs hebt geedeld en opgebouwt.

Met niveau 2 start heb ik nog nooit iemand veel later zien starten.

Met niveau 1 en niveau 0 start zie ik ook niet echt een probleem


Dus ja, het kan irritant zijn maar als je er op de juiste manier rekening mee houdt heb je er zonder al te veel moeite voor te doen geen last van ;)
 
Bovenaan