waarom is er zoveelkritiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wat ik mijn af vraag is waarom er zoveel kritiek is op de stam H2O ze lijken mij een prima stam.
dat ze dicht op elkaar liggen heeft de rest toch niks mee te maken? heb ze gezien ze lijkt het toch aardig goed te doen hoor..

maarja zal wel aan mij liggen?
 

DeletedUser26330

Guest
wat ik mijn af vraag is waarom er zoveel kritiek is op de stam H2O ze lijken mij een prima stam.
dat ze dicht op elkaar liggen heeft de rest toch niks mee te maken? heb ze gezien ze lijkt het toch aardig goed te doen hoor..

maarja zal wel aan mij liggen?

Daar is zeker een nieuw topic voor nodig :D.
 

DeletedUser

Guest
Daar is zeker een nieuw topic voor nodig :D.

ja eigenlijk wel iedereen vind de stam 'slecht'(maar mij lijkt toch echt dat ze het prima doen hoor) en dit en dat maar. nooit echt argumenten gezien. laat de wereld zien waar iedereen komt. want niemand doet het perfect lijkt mij
 

DeletedUser26330

Guest
ja eigenlijk wel iedereen vind de stam 'slecht'(maar mij lijkt toch echt dat ze het prima doen hoor) en dit en dat maar. nooit echt argumenten gezien. laat de wereld zien waar iedereen komt. want niemand doet het perfect lijkt mij

Welkom op het algemene forum, dat is de normale gang van zaken :D:D.
 

DeletedUser70435

Guest
Hoelang zal het duren voordat dit een slotje krijgt met de mededeling "dit kan in het top/flop stammen topic" :rolleyes:

Nutteloos topic.
 
Reactiescore
31
*Kuch* "Dit kan je bespreken in het topic top/flopstammen!"

Slotje!

*kuch*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan