Waardige top 20?

DeletedUser67506

Guest
Moamoa, jij verkoopt dus oorlogsverklaringen?

Ik heb nog wel een leuke..

LOW ORBIT ION CANNON AIMING AT PENOZA DDOS DDOS DDOS

Bij PENOZA, kun je alle stamnamen neerzetten die je wilt

Voor deze oorlogsverklaring kreeg ik zelfs een ban :D
Door mijn stammies is ie opgeheven zonder enige straf toendertijd haha

penoza hater :mad:
 

DeletedUser66966

Guest
wat is een penoza :confused:
Penoza is een Nederlandse misdaadserie die sinds 12 september 2010 wordt uitgezonden door de KRO op Nederland 3. De leidende rol in de serie is weggelegd voor Carmen van Walraven, gespeeld door actrice Monic Hendrickx. Na het eerste seizoen, van acht afleveringen, werd vanaf eind 2012 een tweede seizoen uitgezonden. Een derde seizoen is aangekondigd voor het najaar van 2013.[2] Het eerste en tweede seizoen werden op de zondagavond om 20.25 uur uitgezonden. De titel Penoza werd bedacht door Johan Nijenhuis. Deze zogenaamd vrouwelijke vorm van het woord penoze is een verwijzing naar de hoofdrol, een vrouw die zich opwerkt in een door mannen gedomineerde onderwereld.;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Penoza
 

DeletedUser49913

Guest
Penoza is een Nederlandse misdaadserie die sinds 12 september 2010 wordt uitgezonden door de KRO op Nederland 3. De leidende rol in de serie is weggelegd voor Carmen van Walraven, gespeeld door actrice Monic Hendrickx. Na het eerste seizoen, van acht afleveringen, werd vanaf eind 2012 een tweede seizoen uitgezonden. Een derde seizoen is aangekondigd voor het najaar van 2013.[2] Het eerste en tweede seizoen werden op de zondagavond om 20.25 uur uitgezonden. De titel Penoza werd bedacht door Johan Nijenhuis. Deze zogenaamd vrouwelijke vorm van het woord penoze is een verwijzing naar de hoofdrol, een vrouw die zich opwerkt in een door mannen gedomineerde onderwereld.;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Penoza

Dus jij bent helemaal geen penoza :eek:
 

DeletedUser69079

Guest
Joh, ik ben even slim geweest
Ik loop ff naar de Appie, haal de schappen van koekjes leeg
En nu ben ik de baas van jullie allemaal
En ik eis dat er gen koekjes shit meer gesproken over wordt!
 
Bovenaan