Waardige top 20?

DeletedUser

Guest
Gezien er feitelijk niks MAAR dan OOK NIKS meer gebeurt hier start ik een kleine discussie op.
Wie vinden jullie het waard in de top 20? (ergens op een andere forum gezien)

Let wel! Mijn mening telt van geen kanten, het is maar hoe ik hen nu zie.

Lijstje (myself)

1 julien de brutus 01 - Ja? Pro genoeg :p (awards)
2 Viddon - LBF vind van wel. Jazekers.
3 benny24 - Geruchten zeggen hen noob te vinden (mezelf? geen idee :eek:)
4 34tmysh0rts - Euhh waardig?
5 Milo001 - Euhh waardig?
6 Pietjan - Euhh waardig?
7 Ricimo - Euhh waardig?
8 speelman1 - Euhh waardig?
9 dobbelsteen1 - Niet de kans gehad zich te bewijzen :) maar waardig genoeg.
10 camelfly - Weinig odd/oda :eek:
11 Tirpitz - Nice! Pro indeed
12 Lady Marja - Dat zijn wel veel bb'tjes :p achja toont niks. Waardig genoeg.
13 Toin164 - Euhh waardig?
14 Elysium - Uit geruchten vernomen blijken ze niet echt veel te kunnen (zijn maar geruchten :))
15 hoefman - Eerst wel blijkbaar, dan slecht, dan weer goed. Waardig genoeg.
16 buzzzlightyear - Blijkt interner te zijn, wie niet?
17 Tatty Teddy - Zal wel goed zijn.
18 sup3rown3r - Zal wel goed zijn.
19 FlorijnI - Nice! Pro indeed
20 Back for more - Ok speler.
 

DeletedUser

Guest
wij hebben de laatste maand idd veel moeten internen vanwege die nieuwe vv regel:s anders werd alles bb.

dus sorry daarvoor over 2 weken weer ziet het er weer leuker uit^^

1 julien de brutus 01 - veel activiteit redelijke skills dus ja
2 Viddon - geen idee
3 benny24 - geen idee
4 34tmysh0rts - skills dus ja
5 Milo001 - geen idee
6 Pietjan - geen idee
7 Ricimo - redelijke activiteit en skills.
8 speelman1 - no idea
9 dobbelsteen1 - ook die heb ik nog neit zien spelen
10 camelfly - ook last gehad van verplichte interns
11 Tirpitz - activiteit+skills is waardig
12 Lady Marja - Dat zijn wel veel bb'tjes achja toont niks. Waardig genoeg.
13 Toin164 - ook deze niet zien spelen
14 Elysium - geen idee
15 hoefman - ook niet gezien
16 buzzzlightyear - trek hier maar 50 dorpen vanaf van verplichte interns
17 Tatty Teddy - 2 actievelingen met skills
18 sup3rown3r - geen idee
19 FlorijnI - actief. speelt bekant alleen sniped lekker en backtime lekker
20 Back for more - tom owned
 

DeletedUser

Guest
sup3rown3r hoort echt niet in in top 20 hoor. Heeft nog nooit wat laten zien als je bij hem kijkt alleen maar interns + mijn acc. Daar heeft hij niks aan gedaan behalve noblen TheMisses heeft het toen zeer goed gedaan maar sup3rown3r. Backstab en laten we zeggen 90% interns nja.

Mja hij gaat wel dood. :p

De rest weet ik beetje van af of niks en ga ik nu ook niet doen.
 

DeletedUser64036

Guest
1 julien de brutus 01 - Ja, ze hebben wel de skills en dat zie je ook aan hun awards...
2 Viddon - Zeer zeker, hij farmt als een beest ;)
3 benny24 - staat er alleen door een lelijke backstab van zijn eigen maat -> niet verdient dus
4 34tmysh0rts - Verdient het zeker, heeft al meerdere dingen op deze wereld bewezen
5 Milo001 - Was aanvallend wel goed, weet niet hoe het nu ziet, maar toch verdient denk ik dan ;)
6 Pietjan - Heeft toch wel veel interns op zijn naam, niet verdient dus volgens mij :eek:
7 Ricimo - Euh waardig?
8 dobbelsteen1 - Nog niet echt zien spelen.. Maar denk wel redelijk waardig
9 speelman1 - Euh waardig?
10 camelfly - Euh waardig?
11 Tirpitz - Staan toch ook wat barbaars bij ;) maar zal wel waardig zijn
12 Lady Marja - Euh waardig?
13 Toin164 - Euh waardig?
14 Elysium - Naar mijn eigen ervaring kan hij alleen maar interns en barbaars edelen... niet dus
15 hoefman - Is het wel waard denk ik
16 buzzzlightyear - Zie ook weer wat interns hier maar euh waardig?
17 Tatty Teddy - Toch wel waardig hoor ;)
18 sup3rown3r - Euh waardig?
19 FlorijnI - Stacked nogal veel, maar toch waardig
20 Back for more - Euh waardig?
 

DeletedUser

Guest
sup3rown3r hoort echt niet in in top 20 hoor. Heeft nog nooit wat laten zien als je bij hem kijkt alleen maar interns + mijn acc. Daar heeft hij niks aan gedaan behalve noblen TheMisses heeft het toen zeer goed gedaan maar sup3rown3r. Backstab en laten we zeggen 90% interns nja.

Mja hij gaat wel dood. :p

De rest weet ik beetje van af of niks en ga ik nu ook niet doen.

Nog steeds niet er overheen? :p
 

DeletedUser

Guest
de vroegere spelers van hoefman waren goed, die van nu zijn flop
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat je in de top 20 behoort, verdient zeker een waardering. Daar kan niemand omheen. Hoe je je punten hebt verdiend moet nog blijken of dit de juiste waardering waarborgt qua directe vijanden en het gebruik van MB. Ook de ligging zegt veel. Daar moet je de ODA weer op los laten. Activiteit en gebruik van co's binnen een account heeft ook genoeg invloed. Echter zie je vaak dat de speler die hier goed speelt in een andere wereld niet goed uit de verf komt... Dit vanwege de omgeving of omstandigheden die daar niet aanwezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
de vroegere spelers van hoefman waren goed, die van nu zijn flop

Andersom bedoel je

(Nog steeds stamgenoot van Hoefman, heb ze haast allemaal gekend)


Die van vroeger zochten telkens een manier om veilig omringd te zijn door stamgenoten om dan verder te kunnen internen.
Was er een probleem, of dreigde er vijandigheid, namen ze het hazepad.

Deze van nu doen het naar mijn mening erg prima.
 

DeletedUser

Guest
Andersom bedoel je

(Nog steeds stamgenoot van Hoefman, heb ze haast allemaal gekend)


Die van vroeger zochten telkens een manier om veilig omringd te zijn door stamgenoten om dan verder te kunnen internen.
Was er een probleem, of dreigde er vijandigheid, namen ze het hazepad.

Deze van nu doen het naar mijn mening erg prima.


echt ? ik speelde er namelijk op, die er nu op zitten zijn acountpikkers niet meer ;)

en hazenpad, wanneer namen wij die dan volgens jouw ?

en over internen gesproken, 34my is ook alleen aan zijn punten gekomen door te fuseren ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben zeker wel top 20 waardig. :D

Komt vanzelf wel actie hier, en tot die tijd gewoon een aantal kleine projecten afronden voor mezelf. ^^ Voor de rest blijven de clears wel heen en weer lopen..
 

DeletedUser

Guest
echt ? ik speelde er namelijk op, die er nu op zitten zijn acountpikkers niet meer ;)

en hazenpad, wanneer namen wij die dan volgens jouw ?

en over internen gesproken, 34my is ook alleen aan zijn punten gekomen door te fuseren ;)

Accountpikkers? nee diegene die er nu op zitten zijn zeker geen accountpikkers :)

Volgens mij ben jij ook via een fusie op hoefman gekomen :eek:

Oud Rik321? kan dat kloppen?
 

DeletedUser

Guest
echt ? ik speelde er namelijk op, die er nu op zitten zijn acountpikkers niet meer ;)

en hazenpad, wanneer namen wij die dan volgens jouw ?

en over internen gesproken, 34my is ook alleen aan zijn punten gekomen door te fuseren ;)

Goed mogelijk dat jij er op speelde, maar ik ken het account al erg lang.
Toen Hoefman in ODA zat (waar ik leiding was), nam het account het hazepad richting SWAS doordat het teveel omringd was door SWAS.

Nadien toen het account in Semper zat (waar ik opnieuw leiding was), had het een conflict met Big Wolf, alsook kreeg het account erg veel front met -DR- door de ontwikkelingen binnen -DR- en dus opnieuw koos het account voor een uitweg buiten de stam waar deze in zat.




En over mijn eigen account gesproken, als ik co's zoek en mijn buren zoeken hetzelfde, dan is een fusie een best nuttige oplossing.
Trouwens de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?!!! (Dat liedje blijft maar duren)

Als mijn co's dan plots stoppen en ik opnieuw op zoek moet naar en co, en een buurman eveneens met eenzelfde situatie zit, dan is er opnieuw weinig keuze.

Daarnaast gaan vele van mijn targets op delete eens ik hen aanviel, sommigen zelfs nog voor ik mijn clears de deur uitstuurde.

En moest je ogen in je kop hebben, zou je zien dat ik al maanden om de 1e plaats strijd qua ODA, dus wie is hier de interner kerel ;)
 

DeletedUser

Guest
Accountpikkers? nee diegene die er nu op zitten zijn zeker geen accountpikkers :)

Volgens mij ben jij ook via een fusie op hoefman gekomen :eek:

Oud Rik321? kan dat kloppen?

het zijn wel acountpikkers, alleen geef ik er nu niet zoveel meer om.
ik speelde niet op rik321 :D

Goed mogelijk dat jij er op speelde, maar ik ken het account al erg lang.
Toen Hoefman in ODA zat (waar ik leiding was), nam het account het hazepad richting SWAS doordat het teveel omringd was door SWAS.

Nadien toen het account in Semper zat (waar ik opnieuw leiding was), had het een conflict met Big Wolf, alsook kreeg het account erg veel front met -DR- door de ontwikkelingen binnen -DR- en dus opnieuw koos het account voor een uitweg buiten de stam waar deze in zat.




En over mijn eigen account gesproken, als ik co's zoek en mijn buren zoeken hetzelfde, dan is een fusie een best nuttige oplossing.
Trouwens de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?!!! (Dat liedje blijft maar duren)

Als mijn co's dan plots stoppen en ik opnieuw op zoek moet naar en co, en een buurman eveneens met eenzelfde situatie zit, dan is er opnieuw weinig keuze.

Daarnaast gaan vele van mijn targets op delete eens ik hen aanviel, sommigen zelfs nog voor ik mijn clears de deur uitstuurde.

En moest je ogen in je kop hebben, zou je zien dat ik al maanden om de 1e plaats strijd qua ODA, dus wie is hier de interner kerel ;)

Na ODA ben ik er een tijdje meegestopt, maar toen veranderde de extra co het wachtwoord en bracht maar een nieuw team erop ;) (ik weet niet wie er nu allemaal opspeelt, maar dat boeit me niet)
verder klopt je verhaal ook voor bijna niks, want SWAS lag niet eens om ons heen, dus ik weet niet waar je dat op internet hebt vernomen ;)
 

DeletedUser

Guest
het zijn wel acountpikkers, alleen geef ik er nu niet zoveel meer om.
ik speelde niet op rik321 :D



Na ODA ben ik er een tijdje meegestopt, maar toen veranderde de extra co het wachtwoord en bracht maar een nieuw team erop ;) (ik weet niet wie er nu allemaal opspeelt, maar dat boeit me niet)
verder klopt je verhaal ook voor bijna niks, want SWAS lag niet eens om ons heen, dus ik weet niet waar je dat op internet hebt vernomen ;)

Nee aangezien de spelers die nu op hoefman zitten een heel nieuw team is, op welk account speelde je dan? S1nfull (ofzoiets)?
 

DeletedUser

Guest
Na ODA ben ik er een tijdje meegestopt, maar toen veranderde de extra co het wachtwoord en bracht maar een nieuw team erop ;) (ik weet niet wie er nu allemaal opspeelt, maar dat boeit me niet)
verder klopt je verhaal ook voor bijna niks, want SWAS lag niet eens om ons heen, dus ik weet niet waar je dat op internet hebt vernomen ;)

Ga het zelf maar na dan, dat verhaal klopt wel ;)
Dus je bent zelf een angsthaas wie het niet aan kon en het hazepad verkoos om dan stomweg ww door te geven en dan te gaan bléten dat ze jouw acc zouden gepikt hebben.
 

DeletedUser

Guest
Zal mijn oordeel dan ook maar eens meedelen :D

1 julien de brutus 01 - Hij kent zijn skills
2 Viddon - Beste pro op w25
3 benny24 - Grootste backstabber, verdient zijn plek niet, alles gekregen, onwaardig
4 34tmysh0rts - Laat ik aan jullie over
5 Milo001 - Had vroeger goed beeld van hem, nu een dikke backstabber en blijkbaar moest hij wel erg onervaren targets gehad hebben om zo'n hoge ODA en rang te verkrijgen, want skills heeft hij niet, onwaardig
6 Pietjan - Veel moeten internen, maar heeft zich al bewezen
7 Ricimo - We internen lekker door en we internen lekker door, wanneer laat hij zijn skills zien? onwaardig
8 speelman1 - Pro
9 dobbelsteen1 - Deze kan alleen maar internen, onwaardig
10 camelfly - Interner, we wachten nog op de skills?
11 Tirpitz - Heeft skills
12 Lady Marja - Helaas veel intern maar heeft de skills
13 Toin164 - Nog zo'n backstabbers die alles alleen maar gratis krijgt, onwaardig
14 Elysium - Defnoob, internt liever BB-dorpjes dan targets aan te vallen, onwaardig
15 hoefman - Nieuwe eigenaars maar zij zullen zich nog wel bewijzen, skills zijn aanwezig
16 buzzzlightyear - Veel moeten internen, maar heeft ook zo zijn skills
17 Tatty Teddy - Skills
18 sup3rown3r - Alleen maar gegroeid door te internen, onwaardig
19 FlorijnI - Pro-deffer, heeft de skills, waardige tegenstander!
20 Back for more - Veel moeten internen, maar heeft de skills

En aangezien Sleutie en FlorijnI van plaats hebben geruild:

Sleutie: De nieuwe internkoning! Onwaardig
 

DeletedUser

Guest
1 julien de brutus 01 - in bezit van de skills en awards, actief
2 Viddon - topspelers!
3 benny24 - veel te hoog
4 34tmysh0rts - heeft zich volgens mij genoeg bewezen, skills aanwezig. Lang geleden, trouwens.. :p
5 Ricimo - waardig??
6 Milo001 - verdiende plaats
7 Pietjan - waardig??
8 dobbelsteen1 - zo hoog? onverdiend, veel bbs en makkelijke tegenstanders.
9 speelman1 - ziet er redelijk uit
10 Tirpitz - skills aanwezig, leuke spelers
11 Toin164 - onwaardig
12 camelfly - geen idee
13 Lady Marja - geen idee
14 hoefman - ben benieuwd naar de nieuwe spelers
15 Elysium - ik weet dat ze beter kunnen, hopelijk kunnen ze zich later meer bewijzen
16 buzzzlightyear - skills aanwezig, activiteit ook + een topteam
17 sup3rown3r - onwaardig
18 Tatty Teddy - skills aanwezig
19 sleutie - wat doe jij op mijn plaats? :mad:
20 Back for more - skills aanwezig
 
Bovenaan