Waardige top 20?

DeletedUser66941

Guest
Mijne nog niet, ik moet nog wat dorpjes binnenhalen. De ODA is er wel weer lekker bij gekomen ;)
 

DeletedUser49913

Guest
Ik ben natuurlijk ook top 20 waardig, maar mijn accountje heeft niet genoeg punten :( :p
 

DeletedUser66966

Guest
Omdat dit topic over de top20 gaat, en omdat ik al wat kritiek over deze speler heb gehoord, en omdat ik gewoon graag eens een discussie start:

Wie vind er dat de huidige nr2, Viddon, deze plaats waardig is?
 

DeletedUser

Guest
mijn mening:

ja deze speler is in elk geval top 10 waardig. steekt er tijd in en heeft de skills.

onderbouwing:
viddon wordt er vaak van verweten bots te gebruiken en al die andere shit maar ik zal jullie eens wat vertellen^^
sinds w25 zijn er nieuwe regels en nieuwe automatische controles op dit soort dingen.
vanaf wereld 1 t/m w24 gebruikt bijna iedereen in de top 20 bots mouse dingen etc. niemand speelt eerlijk in de top 20.
dit is pas gestart in w25 en daarom zeggen mensen dat hier het niveau laag is;)

dat is bullshit ofcourse mensen doen hier alles handmatig en moeten er serieus 2 uur in steken om die gs balancer te doen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe komt het dan dat ik dit vanaf die scripts gebannen werden, deze niet meer heb gebruikt en toch top 20 stond? :D
En dit lange tijd boven Viddon?

Daarnaast was hij er niet meer in deze wereld in beginstadium moest ik hem niet geVV'd hebben toen.

Dus nee, spelers die andere spelers wegpesten om zo gratis dorpen te voorzien en daarnaast illegale scripttoestanden gebruikt om zich te bevoordelen op edelbasis zijn niet top 20 waardig.
Gelukkig voor hem kent hij wel de skills al verdwijnen de skills nu Fabian stopt.
 

DeletedUser65376

Guest
Het is nooit bewezen dat Viddon scripts gebruikt.

Dus hem hier constant van beschuldigen dat hij ze gebruikt is beetje gezever ;)
Anders hadden 1 van je vele supports wel gewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Lol Pieter, jij weet net als ik dat Fabian wel bladwijzers heeft gebruikt of nog zit te gebruiken.
En hoogstwaarschijnlijk nu een of ander muisbot of dergelijke.

En ik heb Viddon nooit gesupport, dat is het net.
Hij speelt deze wereld sinds het begin samen met mij in 1 stam en heeft mij deze info altijd toevertrouwd.
Nu steekt hij een mes in mijn rug en zou het uit den boze zijn dat ik hem zou supporten.

Terwijl dat als ik niet had gespeeld, hij hier mogelijk niet eens geweest zou zijn doordat ik zijn dorpje tijdens nachturen in het prille begin zat te verdedigen en daarnaast nog vaak voor hem heb gefarmt.




En iedereen weet dat de TW-moderators niet meer zo sterk bemand zijn als vroeger waardoor de zoektocht naar regelovertredingen niet meer zo vlot verloopt als zou moeten, waardoor het dus vaak voorvalt dat iets niet kan achterhaald worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65376

Guest
Dat is jou mening ;)
Lijkt me sterk dat die dat doet maar anders supportje doen?

Van het begin van de wereld weet ik niet ik lag aan de andere kant.

En omdat jij hem dus verdedigt heb moet hij jou altijd blijven eren?
Ook als je de regels van een stam overtreet?
 

DeletedUser

Guest
En Viddon deed dit niet zeker toen hij lange tijd met Murkbey contact had?
Of met FlorijnI?

Hij deed zelf alles wat ik fout deed en hij is dan degene die mij ervan had beschuldigd en er dus voor zorgde dat ik werd buitengesmeten.
Terwijl hij er zelf meer schuld aan heeft dan ik.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, dit spreekwoord blijft maar terugkeren. xD


En inderdaad, misschien moet ik gans -DR- ook eens supporten, misschien dat het bij mij wel wat uithaalt.
 

DeletedUser65376

Guest
De woorden wisselingen van Viddon en FlorijnI of Viddon en Murkbey bevatte geen informatie van stamzaken, dit was bij jou wel het geval ;)
En als jij dit weer in twijfel trekt zie ik graag van jou de bewijzen ;)

En als hij er zoveel schuld gedaan heeft laat de bewijzen daar maar zien ;)
Die kon -DR- wel bij jou tonen en jij blijft maar bungelen op je uitspraken.

En de pot verwijt inderdaad de ketel dat hij zwart ziet ;)

Jij verwijt Viddon van info doorspelen van de stam en bot gebruik, terwijl jij voor dit eerste zelf bestraft bent ;)
 

DeletedUser

Guest
De woorden wisselingen van Viddon en FlorijnI of Viddon en Murkbey bevatte geen informatie van stamzaken, dit was bij jou wel het geval ;)
En als jij dit weer in twijfel trekt zie ik graag van jou de bewijzen ;)

En als hij er zoveel schuld gedaan heeft laat de bewijzen daar maar zien ;)
Die kon -DR- wel bij jou tonen en jij blijft maar bungelen op je uitspraken.

En de pot verwijt inderdaad de ketel dat hij zwart ziet ;)

Jij verwijt Viddon van info doorspelen van de stam en bot gebruik, terwijl jij voor dit eerste zelf bestraft bent ;)

Je verdraait mijn woorden kerel :)


Ik zeg dat heel -DR- mij vies begon te bekijken vanaf het moment dat Viddon de stam heeft ingelicht over het feit dat ik nog erg vaak contact had met Proud.
Maar Viddon had daarvoor al veel langer contact met FlorijnI en Murkbey welke toen beiden in een andere stam zaten dan -DR- of -DB-.

Dat is de pot verwijt de kerel dat hij zwartziet, en dat is wat Viddon als stamovertredingen had misdaan maar niet voor werd gestrafd, terwijl ik vanaf dat de stam wist van mijn onderling contact met Proud de godganse tijd extra in het oog werd gehouden door een geheim georganiseerd groepje onder de leiding.
En dit terwijl Viddon dankzij mij in -DR- is geraakt en dus later dan mij was verwelkomt.





Dus nee, ik kan niet bewijzen of Viddon enige cruciale informatie heeft doorgespeeld, aangezien het daar ook totaal niet om gaat.
Het gaat om het feit dat Viddon mij heeft zwartgemaakt bij de volledige stam waardoor ik na 1 kleine misstap (welke totaal niet zo erg was) werd bestrafd terwijl Viddon eigenlijk zelf de hele tijd met spelers van buitenaf contact heeft.
 

DeletedUser65376

Guest
Jij bent ook nooit gekickt omdat jij contact had met Brent, maar om het feit dat je info door speelde en dat deed Viddon niet.

Viddon heeft geen stamregels overtreden, dus is het logisch dat hij niet extra in de gaten gehouden werd.
Dat jij dat wel werd was omdat jij als enigste contact had met de stam Narrr! en opeens wist Dimitri11 dat hij aangevallen zou worden toen dat op het -DR- forum geplaatst werd. Dit wekte argwaan op ook toen jij met Proud begon over eventuele bg's en nap's.

Dat jij dit later toegeeft (de aanvallen) blijkt maar dat dit groepje het wel bij het rechte eind had.

En het maakt niet uit dat Viddon via jou in -DR- gezeten had ;)
Als het andersom geweest en jij zat er via Viddon in was je ook gewoon gekickt voor je daden ;)
Viddon heeft stam belang voor eigen belang gezet en daar kun je hem niet voor beschuldigen omdat het voor jou slecht uitkomt ;)

Contact is contact, Info door spelen is info door spelen. Deze dingen staan los van elkaar en worden bijde anders bekeken.
Dus ja Viddon gaat vrijuit jij niet.
 

DeletedUser51947

Guest
Pieter, jij weet als geen ander dat Faab illegale scripts gebruikte.
Sowieso 100% zeker..
 

DeletedUser

Guest
Jij bent ook nooit gekickt omdat jij contact had met Brent, maar om het feit dat je info door speelde en dat deed Viddon niet.

Viddon heeft geen stamregels overtreden, dus is het logisch dat hij niet extra in de gaten gehouden werd.
Dat jij dat wel werd was omdat jij als enigste contact had met de stam Narrr! en opeens wist Dimitri11 dat hij aangevallen zou worden toen dat op het -DR- forum geplaatst werd. Dit wekte argwaan op ook toen jij met Proud begon over eventuele bg's en nap's.

Dat jij dit later toegeeft (de aanvallen) blijkt maar dat dit groepje het wel bij het rechte eind had.

En het maakt niet uit dat Viddon via jou in -DR- gezeten had ;)
Als het andersom geweest en jij zat er via Viddon in was je ook gewoon gekickt voor je daden ;)
Viddon heeft stam belang voor eigen belang gezet en daar kun je hem niet voor beschuldigen omdat het voor jou slecht uitkomt ;)

Contact is contact, Info door spelen is info door spelen. Deze dingen staan los van elkaar en worden bijde anders bekeken.
Dus ja Viddon gaat vrijuit jij niet.

Lolz, nu ben jij hier leugens aan het vertellen kerel.

Om te beginnen had Viddon ook altijd al contact gehad met F~S en Narrr! dus dit is werkelijk larie en apekool wat je hier zit uit te kramen.
Dus dat hij dan de oprichter is van het groepje dat spelers als mij in het oog moest houden, is ronduit hypocriet.

Dus je kan blijven zeggen dat viddon geen stamregels heeft overtreden, ik ben in het oog gehouden vanwege contact met buitenaf terwijl hij dat zelf deed (en hij bijlange niet alleen), dus hij heeft deze stamregels ook wel degelijk overtreden.



Daarnaast weet ik niet waar je het haalt dat ik Narrr! zat te vertellen wie wij zouden aanvallen want dat is geen waar.
Ik had contact met Narrr! over de massa's die toen al plaatsvonden en was aan het provoceren over het feit dat ik op ons forum vele berichtjes zag van ongelovige dorpjes van Narrr!
Dat is iets anders dan cruciale info doorspelen.


Trouwens, ben jij niet degene die mijn VV zelf kwam vragen om treintjes van eigen stamgenoten te snipen?
En ben jij niet degene die mij constant info doorspeelde over de massa op onze stam en op mij?
 

DeletedUser

Guest
jongens doe ff alleen in de praathoek. nu 2 topics vol gaan spammen met dezelfde onzin is niks.
 

DeletedUser

Guest
PsychoClybe, jou handtekening is echt egoistisch man..

Hoogste eerlijkste speler gerangschikt.

I Loll'd
 
Bovenaan