W9 Barbarenwereld??

DeletedUser18898

Guest
ik was vandaag eens aan het kijken op de kaartjes rondom een aantal spelers, en rond mijn eigen dorp.

maar wat schetst mijn verbazing: bijna alleen maar grijze dorpen :eek:

is wereld 9 dan een barbarenwereld?? of is dat het niet??

hier gaat dit topic dus over.

greetz,

Why Would I
 

DeletedUser

Guest
Dat krijg je met veelvuldig farmen:rolleyes:

En wat bedoel je met of het een barbarenwereld is?
Er zijn barbarendorpen ja.
 

DeletedUser18898

Guest
met barbarenwereld bedoel ik gewoon een wereld, waar bijna alles op de kaart grijs is, bij mij in de buurt wel, en dat schetst mijn verbazing
 

DeletedUser18898

Guest
dus dit was van tevoren de bedoeling zo veel barbarendorpen??
 

DeletedUser19100

Guest
Aangezien de mijnen heel weinig grondstoffen geven zelfs op lvl 30 is het gewoon niet genoeg om de dingen te kopen die je wilt, gaan mensen farmen.

Als je wilt farmen moet je spelers vegen.

75% van de spelers waar je hun leger en muur afpakt stopt binnen 3-5 dagen.
90% stopt als je hun leger boerderij en muur afpakt.
en 95% stopt als je alles behalve hun mijnen/opslag sloopt.
Deze 95% zullen dus in barbarendorpen veranderen.

De laatste 5% zijn spelers die zelf de vegers zijn of mensen met een ander account op w9 of andere werelden en 1 keer per week online komen om troepen en de muur terug op te bouwen.

Vandaar dat alles zo grijs is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee de wereld gaat gewoon heel traag dus veel spelers stoppen net zoals bij w3 uit verveling.;)
 

DeletedUser18898

Guest
dat is natuurlijk super jammer, want je wilt wel een beetje spelen, met een beetje uitdaging neem ik aan:p
 

DeletedUser15324

Guest
Toevallig had ik het er met Bonaparte nog over. Dat deze wereld wel erg veel barbaardorpen heeft.
Veel meer dan de andere werelden waar ik tot nu toe in gespeeld heb (W5, W6, W7 en dus W9).

Het farmen gebeurde in die andere werelden ook. Dus dat kan toch niet de reden lijkt me.
 

DeletedUser18033

Guest
ik denk he dat het is omdat de wereld nog een beetje nieuw is:edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser

Guest
is logisch door begin wereld lijkt mij stoppen veel maar barbarendorpen worden nog zelden overgenomen
 
Bovenaan