W9 Barbarenwereld??

DeletedUser

Guest
Ik vind ook dat er belachelijk veel barbarendorpen zijn, maar het komt ook, omdat er bonusdorpjes zijn en de .nl spelers 'beter' zijn geworden in het begin en het farmen van mindere leden door bijv. speeds. Het gat tussen beginners en mensen die langer dan een jaar spelen wordt zo groot dat dit het gevolg is.

Maarja, in elke begin wereld zijn er héél wat verlaten dorpjes en later zijn ze allemaal overgenomen.
 

DeletedUser15324

Guest
Maar niet zoveel als in deze wereld hoor. Heb vanaf W5 elk begin meegemaakt. Maar nergens waren er al zo snel, zoveel barbaardorpen. Zeker niet in de kern continenten.
En bonusdorpen waren er ook al in de vorige werelden, dus dat kan de reden ook niet zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jah, W9 heeft bij mij ook zeer veel barbarendorpen .. Maar is niet erg .. Je kan er nog altijd gs stelen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gezien dat vanaf een bepaald punt echt wel veel barbarendorpen zijn en ideaal voor wat gs te krijgen idd:D, maar bij mij in de buurt is er bijna geen enkele, dus iedere verre reis:(
 

DeletedUser

Guest
je moet gewoon gedult worden als je pas begint is het best dat je al een sterk leger hebt en je muur opbouwd zodat ze je niet kunnen verassen en je geen tijd meer hebt om te verdedigen
 

DeletedUser8655

Guest
emoticon-00106-crying.gif
 

DeletedUser23694

Guest
Nou niet huilen liefje. Mama is je alleen maar wat aan het plagen :)
 
Bovenaan