W89 - Stabpraktijken

Reactiescore
71
Hi mede AF-lezers & posters.

Pas op voor Fighter01. Deze gast is niet te vertrouwen.

Na overgenomen te zijn op deze wereld heb ik besloten om nog maar eens in de zuiderrim een poging te wagen. Hier was ik al snel groter dan mijn omgeving. Echter op een wat langere looptijd zitten natuurlijk de echte gevaren. Daarom heb ik besloten om een uitnodiging te accepteren van een rimstammetje bij mij in de buurt. Dit ging al met al prima maar natuurlijk niet het niveau van wat we tegenwoordig in een stam zoeken.

Tot vandaag ging alles goed, onze eerste incommings als stam. Een beetje chaos hier en daar, forum posts overal. OS aanvragen etc. etc. Je kent het riedeltje wel. Een aantal spelers kregen een fake treintje op ons hoofddorp, waaronder ik. Een stamgenoot, Mootjee, kreeg het echte treintje binnen. Terwijl ik allemaal bezig ben om informatie te winnen van mijn stamgenoten krijg ik ineens de volgende berichten:

OnderwerpJe werd uit de stam The Last Samurai ontslagen
Verzonden22.11.22 19:33:34
fighter01 heeft jou uit de stam The Last Samurai (opgeheven) ontslagen

OnderwerpJe bent uit de vriendenlijst van fighter01 verwijderd
Verzonden22.11.22 19:34:29
fighter01 heeft je verwijderd van de vriendenlijst. Je kan niet langer de online-status van fighter01 zien en fighter01 al evenmin die van jou.
» Vrienden



Heel erg verbaasd PM ik mijn ex stamleider, zie onderstaand.

AlwysCnfsdvandaag om 19:34
Huh?

AlwysCnfsdvandaag om 19:34
Waarom kick je mij?

176524_thumb
fighter01 vandaag om 19:35
heb geen vertrouwen in een juiste afloop en deze uitnodiging stond.

AlwysCnfsdvandaag om 19:38
Nice je hebt ons echt keihard gestabbed. Goed bezig man. Vies mannetje.

176524_thumb
fighter01 vandaag om 19:41
dankjewel, dit is de reden waarom ik het gedaan heb namelijk. was een goed gevoel blijkbaar.

AlwysCnfsdvandaag om 19:41
Je bent nog kei trots op je stab ook?

176524_thumb
fighter01 vandaag om 19:43
ja eigenlijk wel ja, dacht je dat ik iedereen ging ossen omdat niemand troepen bouwt, ik wil zelf ook graag spelletje spelen. En dan graag met mensen waar ik ook op kan bouwen. Jij wil geen dorp clearen voor mij maar wil wel defence, dat is het probleem ;)


AlwysCnfsd
vandaag om 19:45
Dus dan hef je de stam maar op zonder dat we elkaar kunnen verdedigen zodat het lekker makkelijk wordt voor je nieuwe vriendjes? Top man.

176524_thumb
fighter01 vandaag om 19:48
ja slim plan he. tuurlijk is rotstreek maja dat is ook het spel he.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buitenom opzettelijk de stam opheffen waardoor we elkaar niet eens kunnen ondersteunen ook nog eens trots op zijn actie. Ook maar even het initiatief genomen om zijn stam een bericht te doen. Zie onderstaand:

AlwysCnfsdvandaag om 19:51
Hi,

Ga je echt gebruik maken van deze stab die hier nu plaats vind?

Groetjes.

J

AlwysCnfsdvandaag om 20:02
Geen antwoord?

J

mr.xxvandaag om 20:13
Ik denk dat je het antwoord wel weet?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Diep triest dus. Mocht iemand nog vragen hebben kan je mij altijd even een PM doen in game. Of hier maakt ook niet veel uit.
 
Reactiescore
9
hahaha wat een rotstreek! Nouja je kan elkaar misschien niet os'n maar je kan wel met z'n allen hem aanvallen he?
 
Reactiescore
1.542
Naar mannetje zeg
 
Reactiescore
133
Belabberde regels dat je OS wel kan ontvangen van je nieuwe stammies maar zelf geen OS kan sturen. :)..
 
Reactiescore
2.062
Vieze stab !
 
Reactiescore
3
Volgende keer moet je hele pm erop zetten krijg je wat eerlijker beeld ipv er een paar achter elkaar te plakken die de boel mooi verkeerd weergeven, maar blijkbaar trappen mensen hierin, Zet vooral ook even je eigen pm gesprekken erbij, komen niet eens door het filter heen denk. Maar blij te zien dat je hier wel met ABN uit de voeten kan.
 
Reactiescore
3
Ga hier geen sensatie maken met alle ziektes die ik om mijn oren heb gekregen. Ik ben ook niet geheel foutloos in dit verhaal, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Degene die dingen hierop plaatst mag zelf de volledigheid aanvullen, ik heb daar geen behoefte aan.

Wilde er alleen op reageren omdat ik het gek vind dat iedereen hier zomaar wat kan roepen en een ander zwart kan maken. Lijkt dat dit forum iets is om een opbouwende discussie of gesprek te hebben.
 
Reactiescore
227
Ga hier geen sensatie maken met alle ziektes die ik om mijn oren heb gekregen. Ik ben ook niet geheel foutloos in dit verhaal, maar elk verhaal heeft 2 kanten. Degene die dingen hierop plaatst mag zelf de volledigheid aanvullen, ik heb daar geen behoefte aan.

Wilde er alleen op reageren omdat ik het gek vind dat iedereen hier zomaar wat kan roepen en een ander zwart kan maken. Lijkt dat dit forum iets is om een opbouwende discussie of gesprek te hebben.
Nee dit forum is om te roepen en ander zwart te maken, wat denk je
 
Reactiescore
1.752
Voor €5 stuur ik de massa plannen van Venom door
 
Reactiescore
1.752
Nu maar hopen dat ze dit niet zien
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik doe het voor 4 euro
 
Reactiescore
725
ze zijn blijkbaar al gratis te vinden op pajretbej
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
piraterij is een misdrijf
 
Reactiescore
279
Amai rob godver ik krijg flashbacks naar de goeie oude tijd waar je dvds kon huren en die intro er dan elke keer voor geplakt was
 
Bovenaan