- Reactiescore
- 2.417
Rip cala deze wereld zonder mij
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dag begonnen,Hallo ik ben begonnen
Hoezo geen Fritz?Dag begonnen,
Ik ben Frits.
verdekke ik was een halve dag vergeten loggen
dit overkomt me normaal NOOIT
Ik had de verwachting de uitslagen binnen te hebben. Komt z.s.m.LEUGENS
Ha fretje gaan we samen startenHahahaha Zidan speel jij nog??
Sorry Rob ik kan niet teveel zeggen!daniel kan jij een goed woordje doen zodat ik op cbc wordt aanvaard??
grtkes
Wil je iets harder praten? Je staat zo ver wegHa fretje gaan we samen starten
Ik weet dat ik tov jou op een grote hoogte sta qua tw skills maar je weet dat ik goed omkan met slechte spelers zoals jij?Wil je iets harder praten? Je staat zo ver weg
Volgens mij rende jij toen je frontte met mij?Ik weet dat ik tov jou op een grote hoogte sta qua tw skills maar je weet dat ik goed omkan met slechte spelers zoals jij?
Ik moet maar 2 woorden hierop zeggen?Volgens mij rende jij toen je frontte met mij?
Het aantal mensen dat hier aanwezig is dat na w71-76 zou stoppen is toch wel absurd hoog
Oh we gaan een acc vergelijken dat ik niet zelf heb neergelegd maar een dagje kwam deffen tegenover twee zelf opgebouwde accounts? Blijkbaar heeft lichaamslengte toch een positieve correlatie met hersencapaciteitIk moet maar 2 woorden hierop zeggen?
beertje paddington
ik ben 3 meter 16 centimeter en ik bevestig ditOh we gaan een acc vergelijken dat ik niet zelf heb neergelegd maar een dagje kwam deffen tegenover twee zelf opgebouwde accounts? Blijkbaar heeft lichaamslengte toch een positieve correlatie met hersencapaciteit