W81 | Mid-game verwachtingen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
2.064
Ik steun Talent. Laat de AF bende met tom en jord aan het stuur maar eens wegwezen. Zonder elkaar kunnen jullie niet he? Pre-made verslaafde mannetjes brrr!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik steun Talent. Laat de AF bende met tom en jord aan het stuur maar eens wegwezen. Zonder elkaar kunnen jullie niet he? Pre-made verslaafde mannetjes brrr!

Net mijn 3e wereld sinds mijn comeback en nu moet ik alweer opbokken? Tjonge René, die vlaai kun je wel vergeten!
 
Reactiescore
14
Ik steun Talent. Laat de AF bende met tom en jord aan het stuur maar eens wegwezen. Zonder elkaar kunnen jullie niet he? Pre-made verslaafde mannetjes brrr!
Mooi hoor dat kleur bekennen lijkt erop dat jij ook niet zonder bepaalde spelers uit de stam talent kan.

Voor de duidelijkheid ik steun niemand en ken niemand hier. Wat ik benoem is de hypocrtiete BS van greedy/talent die er zelf ook lekker op los internen.

En 'AF Bende'? Het is juist greedy/talent die hier maffia praktijken laat zien in de vorm van hypocriete propaganda. Nou top hoor, vooral steunen zou ik zeggen! hypocrieten vinden elkaar snel natuurlijk.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Is Mienmaffia al gestart dan?
 
Reactiescore
101
@SenseJr

Wil jij aub geen fake nieuws verspreiden? Als Co van account QSM en lid van Exe kan ik vanuit intern bevestigen dat er binnen Exe geen klachten zijn geweest over betrekkingen met Talent, daarintegen is zelfs toen bekend werd dat QSM ging fuseren met Greedy gekeken hoe overige leden leuk het spel konden blijven spelen en of zij met ons mee wilde doen als mb zijnde (waar overigens positief op is gereageerd op het stamforum). Jouw bron is daarin dus of fake en anders een lid die positief is richting ons en negatief op de achterlinie loopt te praten,in dat geval vind ik deze bron geen recht van spreken hebben.
 
Reactiescore
14
@SenseJr

Wil jij aub geen fake nieuws verspreiden? Als Co van account QSM en lid van Exe kan ik vanuit intern bevestigen dat er binnen Exe geen klachten zijn geweest over betrekkingen met Talent, daarintegen is zelfs toen bekend werd dat QSM ging fuseren met Greedy gekeken hoe overige leden leuk het spel konden blijven spelen en of zij met ons mee wilde doen als mb zijnde (waar overigens positief op is gereageerd op het stamforum). Jouw bron is daarin dus of fake en anders een lid die positief is richting ons en negatief op de achterlinie loopt te praten,in dat geval vind ik deze bron geen recht van spreken hebben.

Ik heb het niet over klachten gehad? feit is dat je als stam 11 dorpen hebt afgestaan die tot nu toe te classificeren zijn als intern.
Het feit dat talent een heuse HRM afdeling heeft gewijd aan stammen te recruiten voor het afstaan van hun dorpen en/of MB te worden 'want je hebt toch geen uitzicht zeg genoeg'

Afijn, 1 ding weet ik iig wel zeker en dat is dat talent hypocriet is en een uiterst zielige poging tot propaganda doet op het forum bah. Neem iig alles wat greedy zegt met een korreltje zout.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
101
Je maakt aannames zonder enige vorm van achteliggend bewijs, als je niet tegen feedback kan 'Junior' dan heb je daarin misschien nog het een en ander te leren. Ik heb mijn zegje gegeven over hoe wij hier binnen Exe naar kijken, ik kan daarin het korreltje zout in jouw opmerkingen nog geeneens vinden.
 
Reactiescore
14
Je maakt aannames zonder enige vorm van achteliggend bewijs, als je niet tegen feedback kan 'Junior' dan heb je daarin misschien nog het een en ander te leren. Ik heb mijn zegje gegeven over hoe wij hier binnen Exe naar kijken, ik kan daarin het korreltje zout in jouw opmerkingen nog geeneens vinden.

Omdat Greedy loopt te blaaskaken over interns terwijl jullie zelf actief interns klaar spelen door zgn mb aan te bieden waarbij ze eerst wel fftjes hun dorpen moeten afstaan en bb kunnen gaan uitbouwen. Vgm hebben jij en je co zojuist het bewijs geleverd.

Geloof wat je wilt geloven dit is het laatste berichtje dat ik hieraan wij
 
Reactiescore
101
Niemand is gevraagd dorpen af te staan, jouw punt hierin dat ik enig bewijs hiervoor zou leveren ontgaat mij geheel en ik vind het dan ook erg makkelijk spreken vanuit jouw kant. Ik ben het eens dat deze kwestie dan ook maar beter neergelegd kan worden en gewoon het spel op een leuke manier verder wordt gespeeld.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
vgm is propaganda niet per definitie hypocriet. Extra verwerpelijk gedrag dus!
Sta me dan even toe 2 verschillende definities van het woord erbij te halen:
Van Dale Woordenboek zei:
pro·pa·gan·da (de; v(m))
1. alles wat wordt gedaan om aanhangers te winnen voor bepaalde (politieke) ideeën
Wikipedia zei:
Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie.

Beide definities alluderen er net op dat propaganda best hypocriet kan en mag zijn (zolang het beoogde doel, lees: buitenstaanders of neutrale spelers voor de eigen partij winnen, maar geholpen wordt), maar goed, zelfs dan ben je amper in je opzet geslaagd om als een doorgeslagen en opgejutte idioot het AF op 'stelten' te proberen zetten. Come again?
 
Reactiescore
300
Ik heb het niet over klachten gehad? feit is dat je als stam 11 dorpen hebt afgestaan die tot nu toe te classificeren zijn als intern.
Het feit dat talent een heuse HRM afdeling heeft gewijd aan stammen te recruiten voor het afstaan van hun dorpen en/of MB te worden 'want je hebt toch geen uitzicht zeg genoeg'

Afijn, 1 ding weet ik iig wel zeker en dat is dat talent hypocriet is en een uiterst zielige poging tot propaganda doet op het forum bah. Neem iig alles wat greedy zegt met een korreltje zout.

Je hebt het over een fusie tussen QSM en Greed? Beide accounts kennen elkaar can een eerdere wereld waar we leuk contact gehad hebben. Of waar heb je het anders over want daarbuiten hebben wij 0 dorpen geinternd? Dat is echt heel wat anders dan waar jij naar refereert over spelers dwingen te stoppen met spelen? Het feit dat je 50 letterlijke intern dorpen vergelijkt met een fusie.

Over QSM kan ik niet zoveel zeggen (al is dat nu net ook ontkracht zie ik) Ik kan het persoonlijk niet zo waarderen dat jij mijn naam door het slijk probeert te halen zonder dat je enige vorm van bewijs aandraagt en mij dan persoonlijk gaat noemen over dat ik spelers benader om te stoppen met spelen? Ik heb, en zal, dat nooit doen. Nog is er vanuit account Greed enige vorm van dreiging (of überhaupt contact lol, namelijk 0) over het afstaan van dorpen geweest richting .exe, noch andere spelers. Dat is gewoon niet hoe ik prefereer te spelen. Als ik al iets zou voorstellen zou dat op een normale manier zijn waarbij spelers of stammen elkaar kunnen helpen. Maar wat jij hier allemaal zegt is iets waar ik mij als speler niet in herken. Afin, je hebt zelf ook een mooie poging tot propaganda gedaan.
 
Reactiescore
677
Omdat Greedy loopt te blaaskaken over interns terwijl jullie zelf actief interns klaar spelen door zgn mb aan te bieden waarbij ze eerst wel fftjes hun dorpen moeten afstaan en bb kunnen gaan uitbouwen. Vgm hebben jij en je co zojuist het bewijs geleverd.

Geloof wat je wilt geloven dit is het laatste berichtje dat ik hieraan wij

Internen en gratis dorpen regelen is sinds een aantal jaren de nieuwe norm in TW geworden voor de meeste top accounts. We kunnen binnen dit internen echter nog steeds gradaties onderscheiden en als je adhv TW stats de overname statistieken vergelijkt van Greedy en CTA dan valt vrij snel op dat CTA rond de 45/50 dorpen intern heeft genomen van hun MB stammen terwijl Greedy er met de intern van QSM nu 7 heeft. Volgens jouw logica mag Greedy dus niets zeggen over deze buitensporige interns van CTA omdat ze zelf ook een paar dorpen intern hebben genomen bij een fusie?

Zelf ben ik ook een tijd lang vrij principieel tegen interns en gratis dorpen geweest toen ik nog een solo speler was. Ik kan je vertellen dat het allemaal verspilde moeite is aangezien er mensen op dit spel rondlopen die er een sport van maken zoveel mogelijk gratis dorpen te fixen. Wil je hier wat tegenover stellen als directe tegenstander dan zul je zelf ook moeten gaan werken met fusies, interns of samenwerkingen om niet te ver achter te lopen in kwantiteit.

De feiten zijn gewoon te achterhalen en ondanks dat het lijkt op "de pot verwijt de ketel" omdat beide partijen internen is er weldegelijk onderscheid te maken.
 
Reactiescore
5.686
Internen en gratis dorpen regelen is sinds een aantal jaren de nieuwe norm in TW geworden voor de meeste top accounts. We kunnen binnen dit internen echter nog steeds gradaties onderscheiden en als je adhv TW stats de overname statistieken vergelijkt van Greedy en CTA dan valt vrij snel op dat CTA rond de 45/50 dorpen intern heeft genomen van hun MB stammen terwijl Greedy er met de intern van QSM nu 7 heeft. Volgens jouw logica mag Greedy dus niets zeggen over deze buitensporige interns van CTA omdat ze zelf ook een paar dorpen intern hebben genomen bij een fusie?

Zelf ben ik ook een tijd lang vrij principieel tegen interns en gratis dorpen geweest toen ik nog een solo speler was. Ik kan je vertellen dat het allemaal verspilde moeite is aangezien er mensen op dit spel rondlopen die er een sport van maken zoveel mogelijk gratis dorpen te fixen. Wil je hier wat tegenover stellen als directe tegenstander dan zul je zelf ook moeten gaan werken met fusies, interns of samenwerkingen om niet te ver achter te lopen in kwantiteit.

De feiten zijn gewoon te achterhalen en ondanks dat het lijkt op "de pot verwijt de ketel" omdat beide partijen internen is er weldegelijk onderscheid te maken.
CTA heeft dan ook veel meer dorpen dan Greedy. Een blik overigens op Leone en precies hetzelfde als bij CTA is zichtbaar. Het staat iedereen vrij om met een MB en DU te starten. Wij kunnen er dan vrij weinig aan doen dat Vanquisher en @Sevii effectiever en beter zijn dan andere?
 
Bovenaan