W81 | Mid-game verwachtingen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Op W71 speelde we tegen Hi-Ho die startte met 20 boosts/mb's per account en 8 main-spelers. Uiteindelijk verloren ze de wereld gewoon. Wij wonnen daar met spelers als Fantazija, Sjaak Trekhaaak, Triballegende en United Masters, tot die tijd ook relatief onbekende en nietszeggende spelers

Jullie moeten niet onderschatten wat diplomatie te weeg kan brengen, zoals op W71 gebleken is. Verder bedankt voor de benoemingen en leuke lijstjes.

welke spelers zaten er ookalweer op triballegend en UM?
 
Reactiescore
974

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
haaa vriend
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Toen we begonnen geen Jagermans, geen Laurens en geen Ezra als je daarop doelde.
Dan hangt t dus van de mazzel en vriendenkring af of je maar wat goeie spelers kan vinden voor zulke accounts. Niet echt een goeie vergelijking vind ik dan
 
Reactiescore
383
Dan hangt t dus van de mazzel en vriendenkring af of je maar wat goeie spelers kan vinden voor zulke accounts. Niet echt een goeie vergelijking vind ik dan

Je hebt letterlijk 73 spread winst in je handtekening staan. Hoezo ik ken geen goeie spelers?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je hebt letterlijk 73 spread winst in je handtekening staan. Hoezo ik ken geen goeie spelers?
Die moeten ook willen? De actieve kring is met Melvin mee naae 76 gegaan en de grootste groep gestopt. Er zitten er 1 of 2 in talent. Nog drie stuks op UM wie ookin cult chats zitten, houd snel op hoor.

uitgangspunt vaneen account creeren is niet makkelijk als je nietmet veel spelers contact hebt,wat ikgewoon niet heb.
 
Reactiescore
5.686
Stoppen is voor loserkes
 
Bovenaan