W81 | Mid-game verwachtingen

Reactiescore
487
tbh gebeurt het bijna elke wereld dat er 1 stam vrij snel boven uit springt en lijkt de strijd vaak al snel gestreden of erg kansrijk voor 1 stam en bijna altijd eindigt dit toch in een serieuze strijd tussen tenminste 2 stammen die beide een goede kans maken.

Zeker denk ik dat cult de beste papieren heeft maar ik verwacht zeker nog wel een echte uitdager straks in de endgame.
Bedoel op classic leek het ook zo dat we by far de meeste kwaliteit beste positie en grootste accounts hadden maar al vrij snel ging de hele wereld aan 1 grote intern party beginnen waarna het vooral lastig was om binnen het % dominantie te blijven om de wereld niet te laten eindigen.

Ja, maar op de classic is er toch ook niks gebeurd en zijn we eigenlijk gemakkelijk naar de winst gegaan? Enigste wat tegenstander kon/deed was met veel internen proberen de wereldwinst te pakken, iets wat ik op deze wereld niet zie gebeuren aangezien op classic je 25% moest bezitten met 7 man en hier 51% met 5 man.
 
Reactiescore
1.139
Mwa ze stelde kwalitatief weinig voor zeker waar maar we weten allebei dat meer dan de helft op een gegeven moment op het punt stond het op te geven en de motivatie weinig meer voorstelde.
Waar door de enorme lijstjes van Sean op het eind de indruk is ontstaan dat er allemaal enorm actieve en grote teams op de accounts zaten is dit toch wel echt een fabeltje.
Los van het feit dat er namen bij staan van spelers die 1x gelogd hebben over de duur van de hele classic en dat bedoel ik niet bij wijzen van spreken maar gewoon echt 1x.
Was het late game echt vaak max 1 actieve speler per account en met veel vv gedraai de boel in leven houden.
Het wisselde op een aantal accounts wel telkens wie dat was dus er zijn zeker wel meer mensen actieve geweest in de end game maar het is gewoon vaak zo dat in de "top stammen" de motivatie ver te zoeken is op het einde zeker als het even een keer wat minder gaat.
Terwijl de sub top vaak veel gemotiveerder is om eindelijk is een wereld winst te pakken en daar boven op komt vaak nog het feit dat ze in "top stammen" als ze zo'n sterke positie krijgen vaak een mentaliteit heerst van we gaan het zonder samenwerkingen en bg's doen.
wat net zoals op classic meestal resulteert in alles tegen 1.
Dus om in dit stadium een wereld al als gespeeld te verklaren gaat mij echt te ver.
 
Reactiescore
1.752
Mwa ze stelde kwalitatief weinig voor zeker waar maar we weten allebei dat meer dan de helft op een gegeven moment op het punt stond het op te geven en de motivatie weinig meer voorstelde.
Waar door de enorme lijstjes van Sean op het eind de indruk is ontstaan dat er allemaal enorm actieve en grote teams op de accounts zaten is dit toch wel echt een fabeltje.
Los van het feit dat er namen bij staan van spelers die 1x gelogd hebben over de duur van de hele classic en dat bedoel ik niet bij wijzen van spreken maar gewoon echt 1x.
Was het late game echt vaak max 1 actieve speler per account en met veel vv gedraai de boel in leven houden.
Het wisselde op een aantal accounts wel telkens wie dat was dus er zijn zeker wel meer mensen actieve geweest in de end game maar het is gewoon vaak zo dat in de "top stammen" de motivatie ver te zoeken is op het einde zeker als het even een keer wat minder gaat.
Terwijl de sub top vaak veel gemotiveerder is om eindelijk is een wereld winst te pakken en daar boven op komt vaak nog het feit dat ze in "top stammen" als ze zo'n sterke positie krijgen vaak een mentaliteit heerst van we gaan het zonder samenwerkingen en bg's doen.
wat net zoals op classic meestal resulteert in alles tegen 1.
Dus om in dit stadium een wereld al als gespeeld te verklaren gaat mij echt te ver.
Ambulance top
 
Reactiescore
903
Venari top, ews flop
 
Reactiescore
1.380
Met alle respect naar AAO, maar buiten pp spenden bakt die er niks van. Die had sowieso niet geboeid.

Daarbij, wist je dat spelers zichzelf ook kunnen verbeteren door eens een keer een uitdaging aan te gaan? Dat gejank elke keer voor een oorlog is begonnen van ‘wij zijn de underdog’ blablabla. Je kan ook eens proberen om niet te verliezen of niet te runnen.


Klopt als een bus wij hebben er op nog geen een wereld wat van gemaakt. Gelukkig vinden we het spelletje gewoon leuk om te spelen meer niet. Maar was dit niet een topic voor lijstjes?
 
Reactiescore
344
Klopt als een bus wij hebben er op nog geen een wereld wat van gemaakt. Gelukkig vinden we het spelletje gewoon leuk om te spelen meer niet. Maar was dit niet een topic voor lijstjes?

dat je iemand met een Napoleoncomplex nog serieus kunt nemen. Owja met alle respect trouwens
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als bepaalde stammen gaan samenwerken kan je gewoon een prima wereld spelen, waarbij wij met 5 wellicht wel tegen 15 accounts moeten.
 
Reactiescore
1.918
Mooke on the bloc ziet me er wel een geduchte tegenstander uit
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
dat je iemand met een Napoleoncomplex nog serieus kunt nemen. Owja met alle respect trouwens
Iemand die zijn tekort aan skills moet uitbalanceren door honderden euro’s in dit spel te steken is een noob. Dat heeft weinig met een napoleoncomplex te maken, maar is gewoon waarheid.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
dat vers bloed op call to anguish ben ik trouwens
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Iemand die zijn tekort aan skills moet uitbalanceren door honderden euro’s in dit spel te steken is een noob. Dat heeft weinig met een napoleoncomplex te maken, maar is gewoon waarheid.

speel je op coa?
 
Reactiescore
1.853
Nou mijn mid-game verwachting is dat deze wereld nu al gewoon gespeeld is.

Cult gaat deze wereld met 2 vingers in de neus binnenhalen, op het eerste gezicht zie ik verder op de ranglijst geen kwalitatief betere spelers dan de spelers bij cult. En de voorsprong van 400K punten er nog bij

AAO staat gewoon nu eigenlijk al tever achter om serieus een bedreiging te worden lijkt me.

deze wereld is gewoon al voorbij en was het misschien al voordat die überhaupt begonnen was.
Dat is ook iets waarmee tribalwars een stuk saaier word. Vaak zitten de beste spelers al bij elkaar met een premade waardoor het voor de ‘neutrale’ speler helemaal niet meer interessant word.
Tsjonge jonge, kan het nog dramatischer? Lijkt Friends wel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit echt heel goedkoop vind. De wereld is net begonnen. Ja, Cult heeft wellicht wat meer kwaliteit en haar accounts kennen een betere start, maar als je denkt dat daardoor de wereld nu al gespeeld is heb je echt een plaat voor je kop. Vind het ook een bijzonder waardeloze mentaliteit. Sowieso iets van de afgelopen werelden. Een beetje tegenstand of een kleine achterstand en men ziet het al niet meer zitten. Grow some balls en ga gewoon de strijd aan. Minder wenen, meer strategisch nadenken.

Neem bijvoorbeeld een Talent. Met uitzondering van WoestePonyTemmer doet dat stamcluster echt niet heel veel onder voor die van Cult, daaruit zou ik echt een dikke stam kunnen bouwen die het Cult nog aanzienlijk moeilijk kan maken. Slechts een kwestie van de juiste leiding aanstellen met het juiste inzicht. Ik snap ook weinig van het rekruteerbeleid van Talent om eerlijk te zijn. Dan kan de fout in de schoenen van Cult worden geschoven met dat we te veel kwaliteit bezitten en altijd met dezelfde groep spelers spelen bla bla bla, maar met het oog op hoe Talent heeft zitten rekruteren lijkt het er ook gewoon op dat jullie niet echt willen winnen. Probeer de bal wat minder in andermans hoeken te leggen en ga eens kijken wat je zelf eraan kan doen om uit desbetreffende positie te raken. Want die zijn er heus wel, je moet enkel ver genoeg zoeken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus talent moet maar ver genoeg zoeken, de hele wereld verenigen, 15 account v5 las ik,omdat Cult met 300 boosts (als ik t gepoch hier mag geloven), mbs in de top 20 en wlk account bezet met zoveel wereld toppers waar je een stam op kan bouwen gaat spelen.

En nu is t onze eigen schuld ook nog als ik je intonatie mag geloven Jonathan xD

Talenr heeft met arthi,leone en pony de enige decent wrvaren teams binnen gehaald die in bereik lagen. Nee wij planten niet zoals jullie een bombardos aan de andere kant van de C met 5 spelers en 100k pp om uit de grond te boosten.

Dua dan is t ineens onze mentalieit. Lol

dankzij cult moet voor de rank 1 al 300k had de wereld zich vs cult moeten gaan verenigen, hoe t went of keert dat is gewoon zo. Ik zou t klagen niet starten, t is dat t hier ter spraken komt, als ik in cult zat vond ik t ook prima. Dikke stam met een goed uitgezet plan, jammer voor de rest van de wereld atm.
 
Reactiescore
96
Dus talent moet maar ver genoeg zoeken, de hele wereld verenigen, 15 account v5 las ik,omdat Cult met 300 boosts (als ik t gepoch hier mag geloven), mbs in de top 20 en wlk account bezet met zoveel wereld toppers waar je een stam op kan bouwen gaat spelen.

En nu is t onze eigen schuld ook nog als ik je intonatie mag geloven Jonathan xD

Talenr heeft met arthi,leone en pony de enige decent wrvaren teams binnen gehaald die in bereik lagen. Nee wij planten niet zoals jullie een bombardos aan de andere kant van de C met 5 spelers en 100k pp om uit de grond te boosten.

Dua dan is t ineens onze mentalieit. Lol

dankzij cult moet voor de rank 1 al 300k had de wereld zich vs cult moeten gaan verenigen, hoe t went of keert dat is gewoon zo. Ik zou t klagen niet starten, t is dat t hier ter spraken komt, als ik in cult zat vond ik t ook prima. Dikke stam met een goed uitgezet plan, jammer voor de rest van de wereld atm.

100k pp? Damn dan moet ik m'n medespelers even zeggen rap PP te doneren, want dan mogen we nog even!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bovenaan