w80 | Early game verwachtingen

Reactiescore
27
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. schedel

zit een heel erg sterk team op met veel ervaring daarom zal het account Revenge een deze dagen voorbij gaan en aan de top blijven spelen.

2. Revenge
Het account blijft maar gaan en gaan dus zal een grote impact worden op deze wereld .

3. Disguised Turtle
Dit account blijft een account waar je veel van kan verwachten een account waar op vorige werelden al heeft laten zien wat ze kunnen en nu hebben ze een lekkere start en zullen proberen om het zo snel mogelijk safe te leggen

4. Twitch.tv InnoSmurf
Misschien voor vele een grote verrassing maar door hun ervaring en het toevoegen van de laatste co zullen ze het zeker makkelijker hebben.
dan daarvoor ik denk zelf dat het een toegevoegde waarde van het account is in grote maten de ene vult de andere aan op zijn zwakke punten en andersom ook !

5. Seduced by Lies
Dit account zou misschien niet in de top 3 gaan spelen op het begin maar door het leiden van de stam zullen hun de meeste impact hebben voor buiten liggende spelers het leiden van een stam die zo compact en dicht op elkaar liggen dat hun groei vanuit de leiding Seduced by Lies geregeld moet gaan worden .

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

1 Vexus
2 Archer Maximus
3 CallMeReese







Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?


stam 1 Chaos. alleen verwacht ik daar nog een fusie
stam 2 Tuutuu
stam 3 zeg ik voor nu GWAMM


Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

1 POG verwacht dat ze hun het moeilijk gaan maken
2 Twist.
3 La.
4 .Ocean
5 F.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

op het moment zijn vind ik de verwachtingen niet heel erg afwijken dan de start fase .

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

dit vind ik een lastige want de top stammen hebben onderling veel vrienden van vorige werelden .
dus zullen er veel BG s gaan vormen die we niet verwachten.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

1 Revenge
2 Wurm 2.0
3 schedel
4 .Da Vinci
5 Disguised Turtle
6 De Grote Smurf
7 Seduced by Lies
8 Do Not Eat Yellow Snow
9 Twitch.tv InnoSmurf
10 Mamba Mentality

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

De verrassing van de wereld zal zijn dat het spookje terug is
 
Reactiescore
5.595
Welke ervaring heeft Innosmurf dan?:confused2:
 
Reactiescore
634
Welke 5 (6) accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Schedel
Voor velen geen verrassing dat dit account bovenaan staat op bijna elk lijstje. Ze hebben flink wat koppige spelers in huis, maar ze weten wel hoe ze een account moeten runnen. Als ze elkaar niet dwars zitten, zitten ze menig tegenstander dwars. Goede mix van activiteit en ervaring, en staan er (bijna) altijd als het nodig is. Gooi daar nog een paar boost accies bij, en ze doen vanaf dag 3 al mee in de top 5. Zijn ook aardig in de RIM gestart, dus hebben veel kans op safe.

2. Do Not Eat Yellow Snow
Als er iets is wat deze gasten kunnen, dan is het deffen. Op zowel W73 als W76 hebben deze gasten bewezen dat ze flink wat kunnen tanken, en altijd mee kunnen draaien. Zijn niet vies van VV's (ondanks dat Champ dat niet leuk vindt), en hebben ook een lekker actief team dat bereid is voor elkaar door het vuur te gaan. Ook zij hebben goede kansen op een safe RIM.

3. .Da Vinci
Voor mij persoonlijk een minder bekend account, maar zeker niet een van de minste. Als ik de awards zie die het account over de jaren heeft verzameld, en kennis heb genomen van het team dat erop speelt (Kevin en cornuiten), dan is het niet anders dan dat dit een van de sterkste accounts van deze wereld is. Daarnaast hebben ze ook een aantal boostaccies meegenomen en liggen ze goed om hun safe snel veilig te stellen.

4. Wurm 2.0
Hoewel Wurm niet altijd de meeste geluk heeft met het aangaan van bondgenootschappen en kiezen van stammen, zit er wel een redelijk team achter. Dat, in combinatie met de portemonnee van Jurn, moet betekenen dat het account ook deze wereld weer redelijk hoge ogen kan gooien. Hoewel ze met een core ligging niet ideaal zitten, hebben ze redelijk wat grote namen met zich meegekregen en kunnen ze deze wereld nog wel wat werk verrichten.

5. Disguised Turtle
Ook weer een van de grotere accounts die er deze wereld rondloopt. Met een sterk en actief team en een ligging die doorgang naar de RIM toestaat hebben ze goede papieren voor deze wereld.

6. Fools Abound
Niet het meest bekende account, maar het team dat erop zit heeft veel ervaring. Mien en co. weten bijna allemaal wat het inhoud om werelden te winnen, en ook zij hebben een redelijk gebaande weg naar de RIM, waardoor er weinig te vrezen valt op het moment. Goede kansen op een endgame.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Vexus
Heeft geen ideale ligging en is vooral erg groot nu omdat hij LivingDeadSouls heeft overgenomen. Als dit een fusie is geweest, dan is er wel kans dat er nu een sterk team op zit. De ligging is echter niet ideaal en dus kans op een val.

Archer Maximus
Archer Maximus heeft hun stam niet helemaal mee, maar hebben wel een redelijke ligging. Moeten snel RIM veilig stellen voor ze gaan clashen met de core.

Mr. Captain
Ligging is niet ideaal en zal mogelijk snel gaan clashen met de core/GWAMM

CallMeReese
Liggen heel contested tussen de leden van ORANGE in. Zullen het mogelijk moeilijk gaan krijgen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Waarschijnlijk moeten er nog stammen opstaan, maar uiteindelijk gaat GWAMM VS TuuTuu VS Chaos VS Wat er nog moet opstaan.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
POG en VKG
POG heeft nog weinig echt bewezen, en hebben vooral een negatieve nasmaak gekregen door hun acties ingame.

VKG ligt vermoedelijk vrij snel tegen een aantal groot accounts aan, waarna ze volgens mij niet de kwaliteit hebben om dit af te weren.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Varki
Kende ze niet, maar staan vanaf dag 1 hoog in de ranglijst. Lijken aardig mee te komen.

Revenge
Huidige nummer 1. Geen bekend account, maar ze staan niet voor niets rang 1. Hoewel ze recent wat geinterned hebben, hebben ze nog altijd meer OD dan Schedel en .Da Vinci

CallmeReese
Geen bekend account, maar dingen toch aardig mee.


Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Gezien hun centrale ligging; Chaos

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
In C55 gaan er veel relevante machtsstrijden plaatsvinden de komende maand/maanden. De vraag is of dan Chaos, POG of VKG hier het beste uit gaan komen.

C45 lijkt op het moment het makkelijkst

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

1. Schedel
2. Do Not Eat Yellow Snow
3. .Da Vinci

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1.Schedel
2.Revenge
3. .Da Vinci
4. Do Not Eat Yellow Snow
5. Fools Abound
6. Disguised Turtle
7. Wurm 2.0
8. Seduced by Lies
9. Mamba Mentality
10. Varki

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Mien gaat niet gedwongen worden te starten op Mienmaaiers (vermoedelijk)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
138
Welke 5 (6) accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Schedel
Voor velen geen verrassing dat dit account bovenaan staat op bijna elk lijstje. Ze hebben flink wat koppige spelers in huis, maar ze weten wel hoe ze een account moeten runnen. Als ze elkaar niet dwars zitten, zitten ze menig tegenstander dwars. Goede mix van activiteit en ervaring, en staan er (bijna) altijd als het nodig is. Gooi daar nog een paar boost accies bij, en ze doen vanaf dag 3 al mee in de top 5. Zijn ook aardig in de RIM gestart, dus hebben veel kans op safe.

2. Do Not Eat Yellow Snow
Als er iets is wat deze gasten kunnen, dan is het deffen. Op zowel W73 als W76 hebben deze gasten bewezen dat ze flink wat kunnen tanken, en altijd mee kunnen draaien. Zijn niet vies van VV's (ondanks dat Champ dat niet leuk vindt), en hebben ook een lekker actief team dat bereid is voor elkaar door het vuur te gaan. Ook zij hebben goede kansen op een safe RIM.

3. .Da Vinci
Voor mij persoonlijk een minder bekend account, maar zeker niet een van de minste. Als ik de awards zie die het account over de jaren heeft verzameld, en kennis heb genomen van het team dat erop speelt (Kevin en cornuiten), dan is het niet anders dan dat dit een van de sterkste accounts van deze wereld is. Daarnaast hebben ze ook een aantal boostaccies meegenomen en liggen ze goed om hun safe snel veilig te stellen.

4. Wurm 2.0
Hoewel Wurm niet altijd de meeste geluk heeft met het aangaan van bondgenootschappen en kiezen van stammen, zit er wel een redelijk team achter. Dat, in combinatie met de portemonnee van Jurn, moet betekenen dat het account ook deze wereld weer redelijk hoge ogen kan gooien. Hoewel ze met een core ligging niet ideaal zitten, hebben ze redelijk wat grote namen met zich meegekregen en kunnen ze deze wereld nog wel wat werk verrichten.

5. Disguised Turtle
Ook weer een van de grotere accounts die er deze wereld rondloopt. Met een sterk en actief team en een ligging die doorgang naar de RIM toestaat hebben ze goede papieren voor deze wereld.

6. Fools Abound
Niet het meest bekende account, maar het team dat erop zit heeft veel ervaring. Mien en co. weten bijna allemaal wat het inhoud om werelden te winnen, en ook zij hebben een redelijk gebaande weg naar de RIM, waardoor er weinig te vrezen valt op het moment. Goede kansen op een endgame.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Vexus
Heeft geen ideale ligging en is vooral erg groot nu omdat hij LivingDeadSouls heeft overgenomen. Als dit een fusie is geweest, dan is er wel kans dat er nu een sterk team op zit. De ligging is echter niet ideaal en dus kans op een val.

Archer Maximus
Archer Maximus heeft hun stam niet helemaal mee, maar hebben wel een redelijke ligging. Moeten snel RIM veilig stellen voor ze gaan clashen met de core.

Mr. Captain
Ligging is niet ideaal en zal mogelijk snel gaan clashen met de core/GWAMM

CallMeReese
Liggen heel contested tussen de leden van ORANGE in. Zullen het mogelijk moeilijk gaan krijgen.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Waarschijnlijk moeten er nog stammen opstaan, maar uiteindelijk gaat GWAMM VS TuuTuu VS Chaos VS Wat er nog moet opstaan.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
POG en VKG
POG heeft nog weinig echt bewezen, en hebben vooral een negatieve nasmaak gekregen door hun acties ingame.

VKG ligt vermoedelijk vrij snel tegen een aantal groot accounts aan, waarna ze volgens mij niet de kwaliteit hebben om dit af te weren.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Varki
Kende ze niet, maar staan vanaf dag 1 hoog in de ranglijst. Lijken aardig mee te komen.

Revenge
Huidige nummer 1. Geen bekend account, maar ze staan niet voor niets rang 1. Hoewel ze recent wat geinterned hebben, hebben ze nog altijd meer OD dan Schedel en .Da Vinci

CallmeReese
Geen bekend account, maar dingen toch aardig mee.


Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Gezien hun centrale ligging; Chaos

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
In C55 gaan er veel relevante machtsstrijden plaatsvinden de komende maand/maanden. De vraag is of dan Chaos, POG of VKG hier het beste uit gaan komen.

C45 lijkt op het moment het makkelijkst

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

1. Schedel
2. Do Not Eat Yellow Snow
3. .Da Vinci

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?
1.Schedel
2.Revenge
3. .Da Vinci
4. Do Not Eat Yellow Snow
5. Fools Abound
6. Disguised Turtle
7. Wurm 2.0
8. Seduced by Lies
9. Mamba Mentality
10. Varki

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Mien gaat niet gedwongen worden te starten op Mienmaaiers (vermoedelijk)

haha elke keer weer over mijn portemonnee praten :eek: ik kan jullie alvast zeggen jongens , deze wereld zijn we niet meer of minder PP aan het gebruiken dan de gemiddelde speler :p
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
haha elke keer weer over mijn portemonnee praten :eek: ik kan jullie alvast zeggen jongens , deze wereld zijn we niet meer of minder PP aan het gebruiken dan de gemiddelde speler :p
dan schat ik de toekomst sowieso niet heel helder in, je portemonnee is normaal het enige waarom je je soms in de bovenste regionen van de ranglijst bevindt
 
Reactiescore
138
dan schat ik de toekomst sowieso niet heel helder in, je portemonnee is normaal het enige waarom je je soms in de bovenste regionen van de ranglijst bevindt

Hey wees eens een beetje aardig , dat ben ik van een pot pastasaus niet gewend !

Nou moet wel zeggen dat het team die we nu hebben wel een verschil is met eender welke andere wereld dan ook , je zou nog kunnen verschieten later deze wereld :p
 
Reactiescore
634
haha elke keer weer over mijn portemonnee praten :eek: ik kan jullie alvast zeggen jongens , deze wereld zijn we niet meer of minder PP aan het gebruiken dan de gemiddelde speler :p

Reputaties zijn soms moeilijk af te schudden, maar goed om te horen dat het gat in je hand wat gekrompen is ;) Dat is dit spelletje oprecht gewoon niet waard.
 
Reactiescore
449
Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Mien gaat niet gedwongen worden te starten op Mienmaaiers (vermoedelijk)

Wat als ik je vertel dat Fools Abound Mienmaaiers is? Rename life. De meme is dood!!
 
Bovenaan