w80 | Early game verwachtingen

Reactiescore
5.602
Dames, heren en iedere andere gender,

Dat ik gestopt ben met het ''serieuze'' triebalwarsen is misschien bekend, maar het AF blijf ik toch met veel interesse volgen. Je hebt geen hoog IQ nodig om te zien dat dit forum behoorlijk uitgestorven is, dus daar gaan we wat veranderen.

Ik ben dit topic al eens eerder begonnen op w75 en nu dus weer. Het is te vroeg voor golden awards, dus we gaan gewoon lekker voorspellen. Het topic is samengevoegd uit meerdere eerdere makers zoals Underground Tactics, R.E.L en mezelf.

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?


Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
Schedel:
Goed team uiteraard, dat weten de meeste al wel onder ons. Onlangs zijn ze naar plek 1 geschoten als een raket en daar zullen ze voorlopig nog wel even blijven. Team schedel in welke hoedanigheid dan ook is een uiterst capabel team. Ik heb enkel tegen hen gespeeld, maar naar horen zeggen zijn het dragende spelers die altijd hun eigen taken uitvoeren en daarbij nog veel verantwoordelijkheid nemen. Schedel is veruit de grootste naam op deze wereld en zal ook de meeste impact hebben in welke vorm dan ook. Ik verwacht veel van hun, zeker op deze wereld waar tot op het moment, de kwaliteit minder hoog ligt dan voorgaande werelden. Kanttekening is wel dat ik zojuist dit bespeurde in hun TWstats wat mij toch wel (een beetje) teleurstelt: Screen Shot 2021-05-31 at 9.27.32 PM.png
Ziet er voor mij uit als een boost, wetende dat Warre (vaak) een bepalende speler van team Schedel is en dus dit gezien kan worden als een boost. Zeker in dit stadium, op deze wereld lijkt me dit niet nodig, maar het hoort er ook wel een beetje bij (helaas).


Wurm2.0:
Ik kan niet ontkennen dat ik mixed-feelings over dat account heb. Waar ik op w75 erg teleurgesteld was in voorkomen, communicatie met andere spelers, deffwerk en offwerk, moet ik wel toegeven dat de hoofdspeler toch bijzonder aardig was de momenten dat ik met hem sprak. Nu lijkt me dit vanzelfsprekend, want wie is nu niet aardig tegen mij? Wurm heeft naar mijn idee een grote portomonnee of veel pp gefarmed en weet ook hoe hij dit moet uitgeven. Dit account zal zeker nog een poos meedraaien en hopelijk, wat anders laten zien dan dat zij op w75 hebben gedaan. We zullen nog niet van hun afzijn deze wereld en ik laat me graag verrassen.

Fools abound
Ik weet niet of het algemeend bekend is, maar mijn grote vriend koning recapper Mien is van de partij op dit account en dat belooft of een recapwar of -100. Mien is een speler die alles voor het account geeft, in zekere zin veel ervaring heeft en naar mijn wete draait er op dit account een meer dan prima team. Ik heb met enkele van hen samengespeeld alsook tegen hen en beide waren leuke ervaringen. Ik kan vrij weinig negatiefs kwijt over dit account en ik ben er zeker van overtuigd dat dit account nog een poosje mee gaat draaien. Ik denk dat, zeker in deze wereld, zij echt wel een verschil kunnen gaan maken en kwalitatief gezien horen zij zeker in de top van deze wereld thuis. Als het echt heet onder de voetjes wordt ben ik benieuwd hoe zij zich houden en wie de kar daar gaat trekken, maar daar komen ze onderling prima uit lijkt me zo. Een leuke toevoeging tot deze wereld.

Da Vinci
Ik ken een deel van het team en ik weet niet beter dan dat Kevin gewoon een geweldige vent is. Ik ben nog steeds niet zeker of Rene hier speelt of gaat spelen, maar als dat wel zo is hebben ze ook nog eens (voor huidige TW tijden) een bijzonder degelijke speler in huis. Ik weet dat Isaac altijd zorgt dat het account draait zoals het hoort en dit is zwaar underrated. Het mooie aan dit team is denk ik de variatie in spelers met ieder andere kwaliteiten die samen toch een compleet geheel vormen. Ik ben erg benieuwd hoe ze deze wereld gaan spelen en welke rol ze gaan innemen. Ze zullen zeker weten nog een poos meedraaien en waarschijnlijk nog erg ver komen op deze wereld. Als dit team in volle vorm aanwezig is, zeker een dikke toevoeging tot deze wereld.

Mamba Mentality
Deze gasten zijn toevallig boven mij gespawned en sinds dien hebben ze een goede groei achter de rug. Ik ken dit team van w75 en heb bijzonder goede ervaringen overgehouden aan deze spelers. Stamspelers pur sang en totaal geen ego of grootspraak. Sommige spelers zijn relatief nieuw, maar hebben zich nu een aantal werelden laten zien en hebben echt veel potentie. Op deze wereld kunnen ze écht laten zien tot wat ze in staat zijn en hopelijk kunnen ze zich gaan meten met andere van niveau deze wereld. Volgens mij zit het intern wel goed bij dit team en nu is het echt hun taak om eens echt dominant te zijn, hopelijk gaat dat ze lukken.

Honorable mention
Yellow Snow, LivingDeadSouls




Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Il Leone Indomabile

Dit zeg ik niet per se vanwege hun kwaliteit of dergelijke, ik denk dat ze voor deze wereld een meer dan prima team hebben. Ik geloof dat er hier wat dingetjes aan de hand zijn dat hun stilstaande puntenaantal verklaard. Verder denk ik dat de motivatie misschien snel kan opraken en daarbij hebben ze volgens mij een best lastige core ligging. Ik hoop toch dat ze het tegendeel gaan bewijzen want het kan wel degelijke een leuke toevoeging zijn tot deze wereld. Verder moet ik erbij zeggen dat ik dit account ook kies doordat ik het een beetje ken en de meeste uit de top 20 totaal niet en dus daar moeilijk over kan oordelen. Bonvenal hebben ze niet altijd de beste indruk op me gemaakt als ik het licht uitdruk, afin, dat is niet per se relevant, dat was een andere situatie en wereld.

B.I.G.
Ik ken dit account niet, maar ik zie vrij weinig dingen die mij een positeve indruk geven. Matige farmstats, matige ervaring zichtbaar op TWstats, moeilijke core ligging, matige stam. Ik zie dit account niet super lang overleven, maar daarbij zie ik meerdere accounts in de top20 die normaal gesproken absoluut niet top 20 waardig zijn. Alles lijkt me mogelijk, maar ik zie ze niet ver raken, als dat al de bedoeling is.

BABOR
Eigelijk precies hetzelfde als hierboven omschreven, als het doel al is om serieus mee te spelen deze wereld dan zouden er echt wel tandjes bij moeten. Ik zie geen aanleiding na een steady top20 account of meer. Ik ken het account niet, ik ken de spelers niet, dus ik kan niks meer doen dan afwachten en benieuwd zijn naar hetgeen wat ze wel of niet gaan laten zien.

Als al eerder gezegd zie ik buiten enkele na die ik al genoemd heb in de eerste lijst, echt bar weinig kwaliteit. Lage farmstats bij sommige waarvan ik nog iets zou kunnen verwachten (Ja, ja limited haul, maar sommige hebben bij lange na nog niet de max gehaald), gekke overnames etc. Er zitten ook accounts tussen die gewoon echt ALTIJD floppen, buitengewoon drama wel.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Die moeten nog op gaan staan denk ik, ik zie er nog geen een die endgame waardig is.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Ik denk POG & TuuTuu, zou me verbazen als deze stammen endgame gaan halen eigelijk, maar dat geldt eigelijk voor alle andere stammen.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Tja, hoe val je op in een startfase? Misschien dan toch die twee gasten van VKG, draaien steady mee en buiten de tot voor kort compleet lachwekkende opmerkingen op het AF, heb ik ze weinig gekke dingen zien doen. Kan nog wel eens wat gaan worden, maar ik kan er nog niet heel van zeggen.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
De stam waar Wurm in komt, Vinci inkomt en Schedel inkomt.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Continenten 44,45 lijken me het moeilijkst momenteel en 54 het makkelijkst. Afgaand op de stammen per continent.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio Juli in de top 10 staan?
1.Schedel

2. Wurm 2.0
3. Disguised Turtle
4. Fools abound
5.Mamba Mentality
6. Da Vinci
7. Dont eat Yellow Snow
8. CallMeReese
9.LivingDeadSouls

10. Ivar the Boneless

Iets in die richting :biggrin:

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Ik ga .Ivar the Boneless zeggen, als een van je vrienden me dan toch VF'er noemt dan moet je wat laten zien ook. (Overigens alle respect naar VF, Wurm ligt er nog wakker van).
Hopelijk kunnen jullie wat laten zien en jezelf bewijzen tegenover mij :wink:




Ik ga komende dagen nog wat interessante topics proberen te openen nu ik nog iets van tijd heb, hopelijk kunnen jullie wat tijd vrij maken ook te reageren op de topics en hier toch nog wat levendigs van maken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
In principe grotendeels met je lijst eens. Op hier en daar een uitzondering daargelaten. Ik zal morgen proberen om zelf iets te formeren op basis van eigen ervaring uit het verleden, inschatting op het gepresteerde en gevoerde gesprekken.
 
Reactiescore
26
Thnxs voor de benoemingen en we zullen zien hoe we het gaan doen! :cool:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
bedankt voor de benoemingen, samen met ivar en bjorn doe ik mijn best ons account naar rang 1 te brengen
 
Reactiescore
26
bedankt voor de benoemingen, samen met ivar en bjorn doe ik mijn best ons account naar rang 1 te brengen

Zonder jouw inzet waren we niet daar waar we nu zijn<3
 
Reactiescore
138
@lord-toms natuurlijk ben ik een aardige jongen!

En w75 is veruit de ergste wereld die ik heb gespeeld in mijn leven , dat ik daar niet zo aardig was of misdroeg kan ik me best voorstellen of weet ik ook wel eigenlijk van mezelf.

Ik ga niet in detail gaan over def en off werk maar je moet er ook wel bijnemen dat dit account , 2 volledige stammen enkel op zijn acc kreeg met een 70/30 verdeling en co's die gaan lopen zijn of opeens geen tijd hadden.

Deze bijzondere situaties gaan we nooit meer voor hebben in deze wereld.

Het team is flink veranderd en gaan er nog een leuke wereld van maken met zijn alle!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik vergeef je wurm maar ik hou je gedrag in de gaten

laat dit een waarschuwing en tegelijk een motivatie zijn
 
Reactiescore
99
mooie lijst, eindelijk een keer op de lijst en wel geteld op rang 6
 
Bovenaan