W76: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
757
Ik ben bang dat ik @Westkip zijn mening zal moeten volgen. Wat bovenstaande stam tot nu toe al gepresteerd heeft op korte termijn is nooit gezien.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dit topic is toch ook wel gefaald. Erg jammer, was een leuk initiatief!!
 
Reactiescore
1.037
@.Howlin @Big Bang. @Dr. Hannibal Lecter @jvds11 @Rob. @Sseg @JdeVisser @Ezra the King en ik willen graag bij de groep met lage verwachtingen zodat we in ieder geval niet kunnen teleurstellen
Ja terecht wel, Howlin verloor van @DragonShield3 zelfs dorpen, Big bang kan alleen winnen als hij en jvds samen 24u/dag online zijn en hij weet van problemen bij de tegenstanders, Rob doet overdag niks, Jdevisser roept wijze dingen zonder te loggen en Ezra kan alleen maar winnen met r2w heb ik rond horen zingen. Houd je als enige capabele mensen Chameleon, Sseg en ondergetekende over waarbij Chameleon door mij ooit uit een onbeduidende stam is gehaald, dan weet je het al wel. @Sseg voor carry dus? Of moet ik ook loggen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
Ja terecht wel, Howlin verloor van @DragonShield3 zelfs dorpen, Big bang kan alleen wonnen als hij en jvds samen 24u/dag online zijn en hij weet van problemen bij de tegenstanders, Rob doet overdag niks, Jdevisser roept wijze dingen zonder te loggen en Ezra kan alleen maar winnen met r2w heb ik rond horen zingen. Houd je als enige capabele mensen Chameleon, Sseg en ondergetekende over waarbij Chameleon door mij ooit uit een onbeduidende stam is gehaald, dan weet je het al wel. @Sseg voor carry dus? Of moet ik ook loggen?
Kan alleen wonnen? Blijf nou eens van dat bier af lars
 
Reactiescore
1.037
Ja pfoe dat kwam vast hard binnen dat biertje van 2+ maanden terug
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Permanente hersenschade van toen je nog nooit zo zat was??
 
Reactiescore
1.037
Ja lijkt me ook wat stug, heb nu na een tijdje weer eens de login voor het af gevonden, betwijfel of het op de tw site zelf lukt
 
Reactiescore
973
Reactiescore
2.303
Bovenaan