W74 en verloop...

Reactiescore
634
@Narcissistic Illy

Jou denkwijze is serieus zo laag dat jij bepaalde zaken niet kan begrijpen.
Doe daarom ook geen moeite om te bashen tegen Mark, daarvoor ben je serieus te dom.

Als jij beetje, dan ook maar beetje ballen had gehad, dan zou jij niet gaan janken om de Nap met de "stabber" te behouden.
Zijn in ieder geval niet veel accounts/spelers binnen TW die een Nap met een opzeg periode van 3 maanden met de "stabber" wilt behouden :).
 
Reactiescore
372
@Narcissistic Illy

Jou denkwijze is serieus zo laag dat jij bepaalde zaken niet kan begrijpen.
Doe daarom ook geen moeite om te bashen tegen Mark, daarvoor ben je serieus te dom.

Als jij beetje, dan ook maar beetje ballen had gehad, dan zou jij niet gaan janken om de Nap met de "stabber" te behouden.
Zijn in ieder geval niet veel accounts/spelers binnen TW die een Nap met een opzeg periode van 3 maanden met de "stabber" wilt behouden :).

Ik neem aan dat de berichten je niet bevielen? Dat snap ik, maar verkondig dan niet dat je de dorpen niet wou behouden.

Even een vraag uit pure interesse, waarom praat je over jezelf in de derde persoon? Dient dat een doel of.... Legit geen haat, gewoon pure nieuwsgierigheid.
 

Deleted User - 1583549

Guest
Hallo dommer ben geworden, ik ben noah

Dag Noah! Gaat dat altijd zo hiero? Beetje klagen over wie zieliger is dan de ander?
Zit zelf in een relatief kleine stam en heb ook veel te maken met PLANET maar wist niet dat mensen hierzo zo kleinzerig waren joh.

Sommigen nemen dit spel iets te serieus volgens mij. Vooral OP lijkt erg ontstemt gezien zn taalgebruik, iets teveel dorpjes verloren?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dag Noah! Gaat dat altijd zo hiero? Beetje klagen over wie zieliger is dan de ander?
Zit zelf in een relatief kleine stam en heb ook veel te maken met PLANET maar wist niet dat mensen hierzo zo kleinzerig waren joh.

Sommigen nemen dit spel iets te serieus volgens mij. Vooral OP lijkt erg ontstemt gezien zn taalgebruik, iets teveel dorpjes verloren?
Ja
 

DeletedUser69389

Guest
Ik neem aan dat de berichten je niet bevielen? Dat snap ik, maar verkondig dan niet dat je de dorpen niet wou behouden.

Even een vraag uit pure interesse, waarom praat je over jezelf in de derde persoon? Dient dat een doel of.... Legit geen haat, gewoon pure nieuwsgierigheid.
Heey Illy. Hou je bek over Coruscant of speel Coruscan. Want dan heb je pas recht om te gaan klagen. Want Coruscant is nog nooit weggespeeld. :redface::p:engel:
 
Reactiescore
634
Heey Illy. Hou je bek over Coruscant of speel Coruscan. Want dan heb je pas recht om te gaan klagen. Want Coruscant is nog nooit weggespeeld. :redface::p:engel:

Is dat nieuwe nummer van je single :)
In ieder geval laat het zien hoe diep W74 is gezakt, als jij zelfs hier komt posten :(
 
Reactiescore
372
Wil best een screen posten hoeveel PP aanwezig is op account en hoeveel er wordt uitgegeven voor de fun :)

Show us, kan me herinneren dat jij een aantal maanden geleden nog spelers zat te bashen over hun pp-gebruik namelijk. Coruscant, de eerste man die zichzelf zowel pot als ketel kan noemen.
 

Deleted User - 487704759

Guest
Ha beste mensen en in dit geval vooral de huilebalken van planet.

Wat een gezeik op het AF en dat op de maandag en onderhand maandagavond. Stop met janken man en zoek een leven.

Gister moesten jullie als stam planet ook al huilen op het gedeelde forum tussen HRLK en Planet. Weet je nog? Over dat jullie het flauw vonden dat wij dorpen aan fix gaven en niet aan jullie. Lekker huilen man! Hier reageerde ik toen ook al op (waar de rest van de stam al liet weten niet eens op jullie droeftoeters te reageren). Dit was blijkbaar niet goed genoeg en jullie moesten nog even gaan huilen op het AF over het feit dat we dorpjes aan fix geven.

Laat me nog één keer duidelijk zijn.

Zolang het onze dorpen zijn mogen wij zelf bepalen wat we er mee doen. Toch?

En laat ik -en ik denk andere stamgenoten van mij- nou ervoor kiezen dat ik liever F!x zie winnen dan de zifters van planet. Ik vind dit een mooie reden om ze wat dorpjes te laten internen. Dat F!x deze dorpen aanneemt is niet zo gek, als jullie de gunfactor aan jullie kant hadden deden spelers dat wellicht ook bij jullie. En namen jullie die dorpjes echt wel aan.

Daarnaast mag mij aangewezen worden waar wij gecoördineerde aanvallen doen met dorpen die geïnterneerd worden (oprechte vraag, ik weet niets hiervan iig). En heb je jullie eigen pareltje Valheru weleens in de gaten gehouden toen hij werd geïnternd en waar zijn troepen toendertijd bleven:)?

Dit gejank is precies de reden waarom ik jullie nog geen dorpje gratis gun (behalve ashazar, daar kijk ik nog even naar).

Oh en chameleon, de grootste AF janker van planet in dit forum, voor jou nog een extra verduidelijking:

Zowel pasja als hrlk kozen ervoor dorpen aan fix te geven omdat ze een pleurishekel hebben aan planet. Fix hoeft daar niet veel voor te regelen, jullie eigen gedrag deed dat namelijk al.

Geniet van je maandagavond en bespaar jezelf de moeite hierop te reageren want ik lees het toch niet meer. Ik heb het geprobeerd op het interne forum maar helaas blijven jullie zagen.

Verder moet ik zeggen dat Planet deze oorlog naar mijn idee goed had voorbereidt, daar wel de complimenten voor. :)
 
Reactiescore
68
Mooie post Harry haha, sterk geëindigd :cool:

Ik vermaak me altijd wel als ik dat gemuggenzift allemaal lees ^^
 
Bovenaan