W74 en verloop...

Deleted User - 487971803

Guest
Niemand hier klaagt over het feit dat HRLK deffed hoor, integendeel. Wij vinden het wel leuk om een beetje te strijden om de dorpen en zo een tegenstander weg te spelen. Het enige beklag wat wij hebben is dat F!x dealtjes sluit met HRLK spelers om zo gratis dorpen te pakken, terwijl ze ook gewoon zelf konden aanvallen.
Waarom zouden wij de core aanvallen als wij de rim destijds nieteens secured hadden?
Fix heeft het gewoon slim gespeeld door de rim te securen en de planet-haters met planet te laten stoeien.
Op twee fronten strijden was gewoon dom geweest van fix.
 
Reactiescore
7.931
Als je 3 maanden opzeg serieus neemt ben je een dikke pauper newgen. Doet me denken aan de perma nap van TLDR op 73. Fucking debielen speel het spel tribalWARS.

Dat wouden we doen, maar mocht immers niet van die andere stam en spread eveneens. Want afspraak is afspraak weet je nog?
 

DeletedUser69389

Guest
Als dorps gewoon wilt opzeggen en er 1 maand word aangeboden en Illy alles weigert dan moet er daarna niet geklaagd worden vanuit Fix. Laat staan als ook door Zidan word bevestigd dat er eenzijdig opgezegd kan en mag worden.

Hoe durf je dat van wereldafspraken in je mond te nemen @Underground Tacticz. . Bij de eerste gesprekken trok Fix zich terug, tweede gesprekken ook, 3e keer probeert Planet het via AF omdat Fix maar geen respons geeft en uiteindelijk hebben Fix en Planet al zo'n week afspraken. Klets niet uit je nek man
Uitermate zwakke post wanneer juist de nieuwe leider van jullie genaamd Fred na een aanwijzing van mij hierover met F!x in gesprek is gegaan. Ik denk dat je zelf onderzoek moet doen wat jullie met elkaar bespreken en wat niet.....
 
Reactiescore
1.647
Uitermate zwakke post wanneer juist de nieuwe leider van jullie genaamd Fred na een aanwijzing van mij hierover met F!x in gesprek is gegaan. Ik denk dat je zelf onderzoek moet doen wat jullie met elkaar bespreken en wat niet.....

Stonden allang afspraken, dus misschien eens bij jullie zelf kijken. Deze werden niet voor niks als basis gepakt voor wereldafspraken met Method omdat die al rond waren tussen Fix en Planet. Misschien eens je bronnen checken, zei ik ook al tegen Fred.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dat wouden we doen, maar mocht immers niet van die andere stam en spread eveneens. Want afspraak is afspraak weet je nog?
Dat er mensen kritiek hadden vanuit Spread betekend dat ik geen eigen mening mag hebben?

Heb dat hele topic nog eens doorgelezen heb zelfs niet 1 posts geplaatst nog een geliked op een post van van jou na. Waarin je aangaf alles netjes te hebben opgelost met de destijds betrokkene partijen. Dus wat probeer je precies?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Waarom zouden wij de core aanvallen als wij de rim destijds nieteens secured hadden?
Fix heeft het gewoon slim gespeeld door de rim te securen en de planet-haters met planet te laten stoeien.
Op twee fronten strijden was gewoon dom geweest van fix.
Wat jij slim kan noemen ind, of lelijk komt zelfde neer.
2 fronten moet je niet doen en rim secure is slim oke. Maar gewoon doodleuk liggen wachten om mee te graaien van onze massa s is heel leep. Profiteren van een ander noem ik dat terwijl ik verhalen hoorde dat jullie in het verleden niet door die stammen geraakte. Dus noem ons niveau niet laag als jullie in verleden gewoon dood liepen op pasja.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Wat jij slim kan noemen ind, of lelijk komt zelfde neer.
2 fronten moet je niet doen en rim secure is slim oke. Maar gewoon doodleuk liggen wachten om mee te graaien van onze massa s is heel leep. Profiteren van een ander noem ik dat terwijl ik verhalen hoorde dat jullie in het verleden niet door die stammen geraakte. Dus noem ons niveau niet laag als jullie in verleden gewoon dood liepen op pasja.
Dit uit jouw mond.
Hilarisch xxx.

Je recht om enige uitlatingen hierover te mogen doen is een paar maanden geleden vervallen. Terug de mand in.
 

DeletedUser69389

Guest
Stonden allang afspraken, dus misschien eens bij jullie zelf kijken. Deze werden niet voor niks als basis gepakt voor wereldafspraken met Method omdat die al rond waren tussen Fix en Planet. Misschien eens je bronnen checken, zei ik ook al tegen Fred.
Ja en daarom dat ik van zowel de eigen leiding als van Fred heb vernomen dat de kernafspraken er nu staan. Mocht je wel gelijk hebben dan kun je de bevestiging ook vast wel tonen? Maar waarom is/was er dan onduidelijkheid daarover?
 
Reactiescore
92
Dezelfde speler postte 3 dagen geleden nog op het AF op het account en zat 3 dagen geleden nog in een Discord chat actief om te overleggen over de NAP. Bovendien is het dezelfde speler die de edellijnen van F!x doorspeelde naar Planet tijdens de onderhandelingen. Dus niet actief spelen is onzin. Hij heeft gewoon alle 3 de partijen opgelicht. Maar bekend is dat Planet daar minder moeite mee heeft.



Inderdaad zoals Matthew al aangaf, account Illy had een deal met Dorpmafketels om de wereld samen uit te spelen, zeker omdat telkens de clusters volledig op elkaar afgestemd waren en het dus een zelfmoord voor beide accounts zou zijn. Achteraf wel spijt dat we geen actie hebben ondernomen.

Hoe bevallen trouwens je nieuwe dorpjes? Oh wacht, je hebt er nog maar 1.

Wat er bedoeld word is dat er een gans ander team speelt nu.
Waar ik low key nog deel van uitmaak maar andere co s die er waren weg zijn waar de keuzes mee gemaakt zijn die gemaakt zijn.

Ik snap dat wij de slechteriken zijn maar vergeet niet wie ons in de steek liet eerst.
Wij gingen samen naar method om daar iets moois van te maken.
Wie leavede die stam na paar dagen ? Omdat method een nap had met naw en jij geen 7 dagen wou wachten om aan te vallen. Terwijl corru die nap opzegde voor jullie.
Toen wij onze accounts al gekoppeld hadden met pos erbij en night train.
Ineens waren jullie weg en iedereen volgde dus wij moesten ook maar volgen.
Wij hebben er in method nog beste van proberen maken voor even maar dat werkte niet.
Ja ik ging mee met jullie in het fix verhaal, waar jullie voor planet werden afgewezen.
Maar dat kwam omdat iedereen volgde.
Dus schuif alles maar op ons , maar jij rende bij method weg omdat iets niet naar jouw zin was en jij zelf moest stilliggen en even niet kon groeien.
Wie weet waar method toen stond ?

Maar het is gelopen hoe het is gelopen en ik had niet moeten mee gaan in het fix verhaal.
Die co die info lekte is er ook direct afgegooid.
Maar jullie handjes zijn ook niet proper dus beschuldigingen langs jullie kant zijn echt niet nodig.

Nu is het account onder leiding van lau en neemt het een gans andere wending en wens ik hem veel succes!
 

Deleted User - 487971803

Guest
Jij was wel degene die als een hondje illy uit method volgde gelijk waar die naar toe ging ;)
Dus wie is het hondje nu flinke trouwe viervoeter van illy.
Duh, als een incapabele leider niet kan leiden zonder spelers te kicken met andere ideeën of visie, dan ben ik er zo vandoor. Ik stond sws nooit volledig achter de join van method, dat weet jij ook.

En ik ben inderdaad een erg trouwe speler, ik zal niet snel de rug keren naar andere.
 
Reactiescore
634
Duh, als een incapabele leider niet kan leiden zonder spelers te kicken met andere ideeën of visie, dan ben ik er zo vandoor. Ik stond sws nooit volledig achter de join van method, dat weet jij ook.

En ik ben inderdaad een erg trouwe speler, ik zal niet snel de rug keren naar andere.

Dat jou huidige leider van vies spel houd en de wereldafspraken niet durft na te leven kan ik niks aan doen.
Er was tegen jullie duidelijk gezegd dat er geen NAPs met Ex F5en leden mochten zijn.
Aangezien jullie deze NAPs niet wilde opzeggen, was er maar 1 keus en dat was jullie eruit knikkeren.

Heb serieus ook geen moment spijt gehad ervan.
Dat is nu ook de reden waarom Method als stam niet in al de STAB discussie vermeld wordt ;)

Als de leiders die aanwezig waren toen de wereldafspraken afgesproken waren en deze ook binnen hun stam konden laten naleven.
Zou Planet en FIX beide nooit op zo een manier kunnen groeien.
Hoe bevallen trouwens je nieuwe dorpjes? Oh wacht, je hebt er nog maar 1.

De doel was om de Nap tussen jou en de persoon die jou viool had leren spelen op te zeggen.
Dit is gelukt, dus missie geslaagd

Als ik die dorpen had willen behouden, dan had ik ze ook behouden.
Alleen iemand met jou capaciteit zal dit niet snappen.
Als de dorpen om 01:00 waren overgenomen, dan zou er 08:00 wel een degelijk stacks in gestaan hebben :)
 

Deleted User - 487971803

Guest
Dat jou huidige leider van vies spel houd en de wereldafspraken niet durft na te leven kan ik niks aan doen.
Er was tegen jullie duidelijk gezegd dat er geen NAPs met Ex F5en leden mochten zijn.
Aangezien jullie deze NAPs niet wilde opzeggen, was er maar 1 keus en dat was jullie eruit knikkeren.

Heb serieus ook geen moment spijt gehad ervan.
Dat is nu ook de reden waarom Method als stam niet in al de STAB discussie vermeld wordt ;)

Als de leiders die aanwezig waren toen de wereldafspraken afgesproken waren en deze ook binnen hun stam konden laten naleven.
Zou Planet en FIX beide nooit op zo een manier kunnen groeien.


De doel was om de Nap tussen jou en de persoon die jou viool had leren spelen op te zeggen.
Dit is gelukt, dus missie geslaagd

Als ik die dorpen had willen behouden, dan had ik ze ook behouden.
Alleen iemand met jou capaciteit zal dit niet snappen.
Als de dorpen om 01:00 waren overgenomen, dan zou er 08:00 wel een degelijk stacks in gestaan hebben :)
Jij leeft in fabeltjesland? Of je hebt het geheugen van een doperwt?

Illy werd gekickt omdat destijds NAW vies aan het spelen was en illy de nap daarom weg wilde hebben met NAW.
Jij als incapabele leider kickte illy omdat hij tegenspraak had en anders erover dacht.
Vervolgens ben ik geleaved omdat ik niet zo een noob als leider moet.
 
Reactiescore
372
Hihi, ik heb berichtjes die wat anders zeggen? Waarom dan deffen op muur 10 met volle deff dorpen? En in 20 minuten een muur naar 20 boosten? Wil de berichtjes eventueel wel posten hoor... Getuigt niet echt van iemand die van zijn dorpjes af wil @Coruscant
 
Reactiescore
634
Wederom onzin en nog meer onzin
Illy was niet direct in contact met NAW.

Illy kwam met een wazig verhaal over een account die welliswaar een andere account aangevallen zou hebben bla bla bla bla
Daarnaast wilde Illy de Naps met de Ex F5en leden niet opzeggen.

Eigenlijk zelfde verhaal, waarom Illy de Nap met Dorps niet durfde op te zeggen.
Terwijl Dorps - Illy had gestabt.

Jullie kunnen serieus zo hoog of laag springen als jullie willen.
Maar bij jullie is maar 1 ding belangrijk.
Ook al is het stabben, als het maar punten binnen halen is :)

@Narcissistic Illy

Lees mijn bericht maar terug.
Als ik de dorpen had willen behouden, dan had ik ze ook behouden.
Doel was om die Nap, die wereld mede had verpest eraf te krijgen en die is er nu af :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Haha is jullie niveau echt zo laag of doen jullie zo?

Jullie liggen met 7 spelers tegen hrlk? Dan mag ik toch hopen dat elk acc minimaal 100 edels bezit als je een massa doet.
Dit zijn 700 edels die wat, 3 maybe 4x Kunnen lopen op een dag. Reken maar uit talentjes. Mag toch hopen dat je met 4x zo een grote stam ze wel plat heb gelopen.... :rolleyes2:

Edit: btw @Chameleon

Wat hier staat is echt pauper newgen dom
 
Reactiescore
372
Deffen op muur 9, like a king.
Def muur 9.PNG
12:55 muur naar 11
1255.PNG
13:12 muur is ineens weer 20
1312.PNG

Hier even een paar voorbeelden van hoe graag TW-god Coruscant zijn dorpen wou afgeven. Heb nog meer berichten van hem dat hij op lage muren deffde, van alle 5 de dorpen zijn non-stop de muren geboost, benader ons in-game als je de hilarische berichten wil zien. Dus Coruscant heeft zo'n 4k pp uitgegeven ondanks dat hij de dorpen niet hoefde. Good story man. De man die zichzelf zoooooooo enorm goed vind en dan vervolgens zo'n niveau laat zien lol.
 
Bovenaan