W74 en verloop...

Deleted User - 487957763

Guest
misschien omdat planet een lid heeft die zelfs van 3 walletjes mee at, maar je bent niet actief zoals je zelf zegt dus zal je wel ontgaan zijn.
Zou me flink bedonderd voelen als leiding als er een lid van 3 walletjes denkt te kunnen eten. Beste oplossing zou zijn in dat geval met de hele wereld zo'n parasiet van de bodem te vegen :)
 
Reactiescore
372
Blij dat die spelers er gelukkig niet meer actief spelen

Dezelfde speler postte 3 dagen geleden nog op het AF op het account en zat 3 dagen geleden nog in een Discord chat actief om te overleggen over de NAP. Bovendien is het dezelfde speler die de edellijnen van F!x doorspeelde naar Planet tijdens de onderhandelingen. Dus niet actief spelen is onzin. Hij heeft gewoon alle 3 de partijen opgelicht. Maar bekend is dat Planet daar minder moeite mee heeft.

Kan iemand mij uitleggen waarom een account zo graag een NAP wilt behouden met een account die met hem viool heeft laten spelen en meerdere afspraken niet heeft nageleefd ?
Het zal wel aan mij liggen, maar kan niet begrijpen waarom iemand met de "stabber" zo een langdurige NAP wilt behouden :).

Inderdaad zoals Matthew al aangaf, account Illy had een deal met Dorpmafketels om de wereld samen uit te spelen, zeker omdat telkens de clusters volledig op elkaar afgestemd waren en het dus een zelfmoord voor beide accounts zou zijn. Achteraf wel spijt dat we geen actie hebben ondernomen.

Hoe bevallen trouwens je nieuwe dorpjes? Oh wacht, je hebt er nog maar 1.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Eindelijk een spreker van planet met geen bord voor de kop.

Die NAP afspreken was achteraf gezien niet verstandig. Echter was het een soort 'onzin' afspraak vanuit dorpmaf om ons zijn vertrouwen te geven.

Je moet dan erbij bedenken dat de clusterindeling toen destijds waren afgestemd dat we elkaars safe gaven. Een speler vervolgens aanpakken met clusters die er niet op zijn afgestemd gaat lastig. Wellicht niet slim geweest om spelers 100% te vertrouwen, maar achteraf zijn veel fouten stom.
Ik ben ook absoluut kritisch op Planet, maar probeer het zoveel mogelijk intern te houden. Dat ik het niet eens was/ben met dat CFverhaal bij GT heeft iedereen ook geweten. Ik probeer er oprecht alles aan te doen om de wereld vanuit Planet goed te laten verlopen omdat ik ook wel inzie dat sommige keuzes een negatief effect op de wereld hebben. Wat mij dan tegen de borst stoot is dat spelers van F!x (waaronder jij) op het AF met een vingertje komen wijzen terwijl F!x nu al een aantal keer laat zien ook te willen profiteren waar dat kan, of het nou op een nette manier gaat of niet.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ik ben ook absoluut kritisch op Planet, maar probeer het zoveel mogelijk intern te houden. Dat ik het niet eens was/ben met dat CFverhaal bij GT heeft iedereen ook geweten. Ik probeer er oprecht alles aan te doen om de wereld vanuit Planet goed te laten verlopen omdat ik ook wel inzie dat sommige keuzes een negatief effect op de wereld hebben. Wat mij dan tegen de borst stoot is dat spelers van F!x (waaronder jij) op het AF met een vingertje komen wijzen terwijl F!x nu al een aantal keer laat zien ook te willen profiteren waar dat kan, of het nou op een nette manier gaat of niet.
Dat planet nu de wereld eerlijk en leuk wil gaan maken is uiteraard een mooi signaal.

Echter is dit wel een beetje water na de wijn niet? Nadat planet heeft geprobeerd de wereld naar hun hand te draaien op toch achterbakse manieren niet?
Jullie hebben hiermee de stammen zo erg tegen jullie zelf opgezet dat stammen met fix willen samenwerken? Dat komt echt door jullie eigen p&p en acties van de afgelopen maanden.

Uiteraard zijn de handen van fix ook niet bepaald schoon. Maar planet heeft zijn kont keihard gebrand, waardoor fix nu de vruchten kan plukken. Jullie eigen strategie en beleid bijt jullie nu terug en daar kan fix niks aan doen.

Het is tribalWARS, ook zit hier een stuk p&p aan vast. Dus als een stam is gevallen en vervolgens de vijand van de vijand wil helpen, ligt dit echt bij jullie toedoen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat planet nu de wereld eerlijk en leuk wil gaan maken is uiteraard een mooi signaal.

Echter is dit wel een beetje water na de wijn niet? Nadat planet heeft geprobeerd de wereld naar hun hand te draaien op toch achterbakse manieren niet?
Jullie hebben hiermee de stammen zo erg tegen jullie zelf opgezet dat stammen met fix willen samenwerken? Dat komt echt door jullie eigen p&p en acties van de afgelopen maanden.

Uiteraard zijn de handen van fix ook niet bepaald schoon. Maar planet heeft zijn kont keihard gebrand, waardoor fix nu de vruchten kan plukken. Jullie eigen strategie en beleid bijt jullie nu terug en daar kan fix niks aan doen.

Het is tribalWARS, ook zit hier een stuk p&p aan vast. Dus als een stam is gevallen en vervolgens de vijand van de vijand wil helpen, ligt dit echt bij jullie toedoen.
Dat Planet in het verleden acties heeft ondernomen die niet geheel in lijn zijn met mijn normen en waarden ga ik niet ontkennen. De enige vraag die ik zou willen stellen aan jou (en de rest van F!x) is: Willen we nog trachten er een leuke wereld van te maken of zullen we gewoon constant vingertjes blijven wijzen en onze acties verschuilen achter die van onze tegenstander?
Ik ben akkoord dat er een stukje P&P in Tribalwars zit. Dat HRLK echter gecoördineerd aanvallen dropt op Planet waarna ze hun dorpen laten internen strookt alleen niet geheel met mijn definitie van P&P. Spelers uit F!x deden de afgelopen week nog moeilijk over een samenwerking met S., een stam die kleiner is dan HRLK en een veel minder impactvolle ligging heeft. Snap je waar mijn aantijgingen over hypocrisie dan vandaan komen?
 

Deleted User - 487971803

Guest
Dat Planet in het verleden acties heeft ondernomen die niet geheel in lijn zijn met mijn normen en waarden ga ik niet ontkennen. De enige vraag die ik zou willen stellen aan jou (en de rest van F!x) is: Willen we nog trachten er een leuke wereld van te maken of zullen we gewoon constant vingertjes blijven wijzen en onze acties verschuilen achter die van onze tegenstander?
Ik ben akkoord dat er een stukje P&P in Tribalwars zit. Dat HRLK echter gecoördineerd aanvallen dropt op Planet waarna ze hun dorpen laten internen strookt alleen niet geheel met mijn definitie van P&P. Spelers uit F!x deden de afgelopen week nog moeilijk over een samenwerking met S., een stam die kleiner is dan HRLK en een veel minder impactvolle ligging heeft. Snap je waar mijn aantijgingen over hypocrisie dan vandaan komen?
Ik zal stoppen met vingerwijzen.

Er werd niet moeilijk gedaan over de samenwerking met S. (Tenminste niet ik) . Alleen werd TWD bij fix betrokken, dan kon S. ook bij planet worden betrokken.

Vanuit hrlk hoor ik geluiden dat zij nog met planet een appeltje te schillen hebben. Zij zien in dat dit niet lukt met hun huidige stam. Kan je ze dan blamen dat zij andere manieren gaan zoeken om dit te doen?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Vanuit hrlk hoor ik geluiden dat zij nog met planet een appeltje te schillen hebben. Zij zien in dat dit niet lukt met hun huidige stam. Kan je ze dan blamen dat zij andere manieren gaan zoeken om dit te doen?
Nee, maar je kut F!x er wel op aankijken dat zij gaan samenwerken met een stam die tot voor kort nog tot vijand werd beschouwd. F!x had ook gewoon een stoot clears kunnen sturen op HRLK en op die manier dorpen kunnen pakken. Dat had echt niet moeilijk mogen zijn op een stam die al wankelde. Vind de route die in dit geval gekozen wordt door F!x nogal laf.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Nee, maar je kut F!x er wel op aankijken dat zij gaan samenwerken met een stam die tot voor kort nog tot vijand werd beschouwd. F!x had ook gewoon een stoot clears kunnen sturen op HRLK en op die manier dorpen kunnen pakken. Dat had echt niet moeilijk mogen zijn op een stam die al wankelde. Vind de route die in dit geval gekozen wordt door F!x nogal laf.
Dus een planet met 30m punten, lukt het niet om een stam van 7m compleet weg te vagen in een paar dagen tijd?

Hebben jullie dan zo een matige massa gepland? Of wellicht erg slecht voorbereid qua edels?
Het is toch wel beschaamtelijk dat planet niet een stam kan opedelen dat 4 a 5x kleiner is?

Wellicht zelf eens achter de oren krabben hoe het kan dat jullie niet door kunnen edelen ipv te kijken naar andere.
 
Reactiescore
106
Nu ben je niet helemaal respectvol toe naar de prestaties van HRLK.
Ze hebben hun core (met de afschijkelijke slechte ligging die ze hebben) met hart en ziel verdedigd.

In deze wereld (toren + 200ms) blaas je nu eenmaal niet zo makkelijk je tegenstander weg.
 
Reactiescore
1.075
Met jouw tactisch vermogen moet je gewoon zwijgen. Ik heb die keuze gemaakt, en ik weet wat eraan verbonden is.
Ik kan dat wel want ik ben een fronttwer. Ik ben geen rimnoob die naps aangaat met spelers. Daarbovenop is de 3 maanden opzeg gewoon de dikste bs die er is. Verder is het opgelost tussen de desbetreffende accounts en heb jij (net als andere buitenstaanders) geen ruk mee te maken.

Fijn dat je de moraalridder wil uithangen, maar echte toppers gaan een gevecht niet uit de weg en schuilen zich niet achter een idiote opzegtermijn. Daarbij, ik mag dat en ik hoef helemaal de afspraken van de oudere bespelers niet te accepteren? Stel ik had 5 mbs, en ik wil geen mbs meer. Dan kan ik die afspraken toch ook eenzijdig opzeggen?

Fijn dat je zegt dat je eff je mbs zou stabben
 
Reactiescore
1.647
Dus een planet met 30m punten, lukt het niet om een stam van 7m compleet weg te vagen in een paar dagen tijd?

Hebben jullie dan zo een matige massa gepland? Of wellicht erg slecht voorbereid qua edels?
Het is toch wel beschaamtelijk dat planet niet een stam kan opedelen dat 4 a 5x kleiner is?

Wellicht zelf eens achter de oren krabben hoe het kan dat jullie niet door kunnen edelen ipv te kijken naar andere.

Yeh right want je kan in 1x 4 edels op elk dorp droppen en daardoor opeens 2800 edels spammen met 4/5 accounts? Alsjeblieft zeg
 
Reactiescore
235
Dus een planet met 30m punten, lukt het niet om een stam van 7m compleet weg te vagen in een paar dagen tijd?

Hebben jullie dan zo een matige massa gepland? Of wellicht erg slecht voorbereid qua edels?
Het is toch wel beschaamtelijk dat planet niet een stam kan opedelen dat 4 a 5x kleiner is?

Wellicht zelf eens achter de oren krabben hoe het kan dat jullie niet door kunnen edelen ipv te kijken naar andere.

Door deze post doe je niet meer mee. Je bent af!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dus een planet met 30m punten, lukt het niet om een stam van 7m compleet weg te vagen in een paar dagen tijd?

Hebben jullie dan zo een matige massa gepland? Of wellicht erg slecht voorbereid qua edels?
Het is toch wel beschaamtelijk dat planet niet een stam kan opedelen dat 4 a 5x kleiner is?

Wellicht zelf eens achter de oren krabben hoe het kan dat jullie niet door kunnen edelen ipv te kijken naar andere.
Om 730 dorpen weg te edelen in een paar dagen tijd heb je al gauw 1000 edels nodig. Neem nu een stam die vrij defensief ingesteld is en ook nog defensief werk verzet. Ik denk dat we met 4/5 frontspelers dan 2000 edels moeten hebben? Vind 't eerlijk gezegd nogal lachwekkend dat een statement over een matige massa/slechte voorbereiding komt van een speler van F!x. De enige stam die initiatief nam om in de core een aanval op te zetten (op PASJA, Brrrt en nu HRLK) is Planet. F!x is de stam die profiteert van goed uitgevoerde massa's en probeert een graantje mee te pikken. Beetje hypocriet om hier zulke insinuaties te maken als je eigen stam nog echt bizar weinig heeft laten zien in aanvallend opzicht.

Tevens edelt Planet op een prima tempo door. Wij krijgen de dorpjes alleen niet met een strik eromheen afgeleverd zoals jullie dat wel krijgen, zal voor de frontspelers van F!x nog een hele cultuurschok zijn als ze goed en wel tegen Planet aanliggen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Haha is jullie niveau echt zo laag of doen jullie zo?

Jullie liggen met 7 spelers tegen hrlk? Dan mag ik toch hopen dat elk acc minimaal 100 edels bezit als je een massa doet.
Dit zijn 700 edels die wat, 3 maybe 4x Kunnen lopen op een dag. Reken maar uit talentjes. Mag toch hopen dat je met 4x zo een grote stam ze wel plat heb gelopen.... :rolleyes2:

Edit: btw @Chameleon
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200928-130326_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20200928-130326_Tribal wars.jpg
    224,3 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
16
Haha is jullie niveau echt zo laag of doen jullie zo?

Jullie liggen met 7 spelers tegen hrlk? Dan mag ik toch hopen dat elk acc minimaal 100 edels bezit als je een massa doet.
Dit zijn 700 edels die wat, 3 maybe 4x Kunnen lopen op een dag. Reken maar uit talentjes. Mag toch hopen dat je met 4x zo een grote stam ze wel plat heb gelopen.... :rolleyes2:

Edit: btw @Chameleon

Verspil je tijd er niet aan.. Ze komen toch elke keer opnieuw met een excuus. Joejoe
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Haha is jullie niveau echt zo laag of doen jullie zo?

Jullie liggen met 7 spelers tegen hrlk? Dan mag ik toch hopen dat elk acc minimaal 100 edels bezit als je een massa doet.
Dit zijn 700 edels die wat, 3 maybe 4x Kunnen lopen op een dag. Reken maar uit talentjes. Mag toch hopen dat je met 4x zo een grote stam ze wel plat heb gelopen.... :rolleyes2:

Edit: btw @Chameleon
Ja, als alle dorpjes nou gratis waren geweest was HRLK misschien al weg. Je neemt niet mee dat er ook gewoon edels sterven en je niet 24/7 edels hebt lopen. Hier en daar moet je even wachten tot er een nieuwe lading clears aankomt. Nogmaals: dat HRLK jullie gratis dorpjes geeft betekent niet dat dit voor ons ook het geval is.

Als je zo delusional bent dat je ODA gaat vergelijken met een aanval op een stam gaat er echt iets mis in je bovenkamer. Het is logisch dat defensief ingestelde stammen als HRLK en PASJA minder ODA per clear opleveren dat het dom wegbashen van spelers hier en daar. ODA is daarom absoluut geen counterargument.

Verspil je tijd er niet aan.. Ze komen toch elke keer opnieuw met een excuus. Joejoe
Ik heb met jullie leiding gesproken om tot oplossingen te komen voor al het gezeik waarmee jullie komen aanzetten. Ik ben bereid om alles, op een normale manier, te bespreken. Dat jullie blijkbaar alleen naar het verleden willen kijken i.p.v. trachten er een leuke wereld van te maken kun je mij niet aanrekenen. Sinds gisteravond kun je mij met alles bombarderen, maar doe dat wel op een normale manier. Een onconstructieve post zoals de jouwe gaat hier niet aan bijdragen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Ja, als alle dorpjes nou gratis waren geweest was HRLK misschien al weg. Je neemt niet mee dat er ook gewoon edels sterven en je niet 24/7 edels hebt lopen. Hier en daar moet je even wachten tot er een nieuwe lading clears aankomt. Nogmaals: dat HRLK jullie gratis dorpjes geeft betekent niet dat dit voor ons ook het geval is.

Als je zo delusional bent dat je ODA gaat vergelijken met een aanval op een stam gaat er echt iets mis in je bovenkamer. Het is logisch dat defensief ingestelde stammen als HRLK en PASJA minder ODA per clear opleveren dat het dom wegbashen van spelers hier en daar. ODA is daarom absoluut geen counterargument.
Het is ook zeker geen argument dat zowel pasja als hrlk 360 graden front hadden tijdens jullie massa?
De volledige defcapaciteit stond tijdens de massa's van jullie niet aan jullie zijde. Wel een groot deel, maar planet die 3 a 4x groter is hoort hierover niet te klagen en makkelijk overheen te walsen ;)

Tevens denk je ook nog dat zowel naw als ad. zeker geen stacks hadden met de rim in de rug, beetje naïef niet? Zowel planet als fix heeft nog niks deftigs gedaan op gebied van aanvallen. De overmacht tegenover de andere stammen is te groot en geen prestatie om te benoemen als argument waarom het edelen traag gaat.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Het is ook zeker geen argument dat zowel pasja als hrlk 360 graden front hadden tijdens jullie massa?
De volledige defcapaciteit stond tijdens de massa's van jullie niet aan jullie zijde. Wel een groot deel, maar planet die 3 a 4x groter is hoort hierover niet te klagen en makkelijk overheen te walsen ;)

Tevens denk je ook nog dat zowel naw als ad. zeker geen stacks hadden met de rim in de rug, beetje naïef niet? Zowel planet als fix heeft nog niks deftigs gedaan op gebied van aanvallen. De overmacht tegenover de andere stammen is te groot en geen prestatie om te benoemen als argument waarom het edelen traag gaat.
Niemand hier klaagt over het feit dat HRLK deffed hoor, integendeel. Wij vinden het wel leuk om een beetje te strijden om de dorpen en zo een tegenstander weg te spelen. Het enige beklag wat wij hebben is dat F!x dealtjes sluit met HRLK spelers om zo gratis dorpen te pakken, terwijl ze ook gewoon zelf konden aanvallen.
 
Bovenaan