W74 en verloop...

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Afspraken zijn afspraken en je kunt die niet eenzijdig opzeggen. Dat drie maanden op tw, zeker met de duur van de huidige werelden, overdreven is ben ik met je eens. Maar die kun je niet eenzijdig veranderen in twee weken. Dat staat in geen enkel opzicht in verhouding met die drie maanden. Dan doe je een tussenoplossing zoeken. Maar 2 weken is gewoon schending van de afspraken. Dat Planet daar lak aan heeft is algemeen bekend, maar van jou zou dat toch tegenvallen.

Dat jij een nieuwe bespeler bent maakt niet heel veel uit. Want je bent komen te spelen op een account die zelf deze afspraken heeft bevestigd en dat kun je niet klakkeloos negeren omdat het niet naar je zin is.

Ik kan dat wel want ik ben een fronttwer. Ik ben geen rimnoob die naps aangaat met spelers. Daarbovenop is de 3 maanden opzeg gewoon de dikste bs die er is. Verder is het opgelost tussen de desbetreffende accounts en heb jij (net als andere buitenstaanders) geen ruk mee te maken.

Fijn dat je de moraalridder wil uithangen, maar echte toppers gaan een gevecht niet uit de weg en schuilen zich niet achter een idiote opzegtermijn. Daarbij, ik mag dat en ik hoef helemaal de afspraken van de oudere bespelers niet te accepteren? Stel ik had 5 mbs, en ik wil geen mbs meer. Dan kan ik die afspraken toch ook eenzijdig opzeggen?
 

DeletedUser69389

Guest
Nja dan is Planet evengoed hypocriet. Want indien Dorpsmafketels1 eigenhandig afspraken mag aanpassen/negeren dan zou dat het eventuele handelen van F!x indien daar sprake van zou zijn ook rechtvaardigen. Ik merk hier op 74 een enorme hypocriete houding vanuit allebei de kampen. Allebei de stammen hebben geen maagdelijk wit blazoen, maar ook geen zwart verpest kantje.

Überhaupt heeft Planet weinig recht van spreken over klagen wanneer jullie zo laks zijn in het afronden van de wereldafspraken. Dan kun je anderen moeilijk wijzen op eventuele zaken die niet zouden mogen, ook volgens die afspraken.... Al begrijp ik na een gesprekje dat Fred daar werk van wilt maken nu. Na een tik op de vingers daarover privé.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan dat wel want ik ben een fronttwer. Ik ben geen rimnoob die naps aangaat met spelers. Daarbovenop is de 3 maanden opzeg gewoon de dikste bs die er is. Verder is het opgelost tussen de desbetreffende accounts en heb jij (net als andere buitenstaanders) geen ruk mee te maken.

Fijn dat je de moraalridder wil uithangen, maar echte toppers gaan een gevecht niet uit de weg en schuilen zich niet achter een idiote opzegtermijn. Daarbij, ik mag dat en ik hoef helemaal de afspraken van de oudere bespelers niet te accepteren? Stel ik had 5 mbs, en ik wil geen mbs meer. Dan kan ik die afspraken toch ook eenzijdig opzeggen?
Nja goed dat je dat hebt geregeld. Maar dat kon ook vooraf door een goed gesprek.
 
Reactiescore
634
Wederom komen spelers hier posten zonder weet van de zaken.

6 weken geleden was er door de leiders al afgesproken dat de NAP tussen Dorps - Illy/POS opgezegd zou worden.
Elke keer was er wel een smoes om die NAP te behouden.
Nu heb ik van Laurens begrepen dat die NAP eindelijk is beindigd met een afkoelperiode van 2 weken.
Tussen Dorps -Illy/POS is er dus in totaal 8 weken afkoelperiode geweest.
6 weken teveel :)

@King in the north

Ik weet niet wie jij bent en waarom jij probeert te bashen op mij.
Maar als je wat te janken hebt, kan je beste bij je leiding wezen en niet triest komen posten op AF.
Als Mark er niet was geweest dan zou die Nap niet opgezegd worden.
Dat jullie laatste werelden niks anders zijn gewend als een wereld uitspelen middels STABS, zegt meer over jullie :)
 
Reactiescore
634
Niemand durft openlijk te typen over de achterbakse spel die gespeeld is geworden.
Dankzij die Nap had Planet en FIX een Safe gebied en kon er gemakkelijker OS geschoven worden.
Nu is AD. en HRLK gevallen en zijn de Noobs van Planet en FIX aan het klagen wie meer dorpen/spelers binnen kan halen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Niemand durft openlijk te typen over de achterbakse spel die gespeeld is geworden.
Dankzij die Nap had Planet en FIX een Safe gebied en kon er gemakkelijker OS geschoven worden.
Nu is AD. en HRLK gevallen en zijn de Noobs van Planet en FIX aan het klagen wie meer dorpen/spelers binnen kan halen.
Waar wil je dat we openlijk over praten dan?
 
Reactiescore
634
Het is nu al opgelost.
Maar W74 is gewoon door de NAP verpest geworden.

Dat sommige die NAP nog proberen te verdedigen is gewoon triest
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je 3 maanden opzeg serieus neemt ben je een dikke pauper newgen. Doet me denken aan de perma nap van TLDR op 73. Fucking debielen speel het spel tribalWARS.
 
Reactiescore
372
Als je 3 maanden opzeg serieus neemt ben je een dikke pauper newgen. Doet me denken aan de perma nap van TLDR op 73. Fucking debielen speel het spel tribalWARS.

Dat ligt allemaal iets genuanceerder dan dat jij het nu wil laten blijken. Ik heb geen zin om ouwe koeien uit de sloot te halen maar elke beslissing heeft van nature uiteraard een gevolg. Die NAP is ons account aangeboden ten gevolge van dubbele viool spelen en meerdere afspraken die niet zijn nagekomen door het account Dorpmafketels. Als dan achteraf zogenaamd een ‘nieuwe’ bespeler eenzijdig de voorwaarden die zijn opgesteld ten gevolge van een stap wil wijzigen terwijl de originele bespeler hier gister nog doodleuk liep te posten en 2 dagen geleden zich nog moeide met de discussie op discord, dan is dat op z’n minst sketchy te noemen en neigt naar vuil spel.
 
Reactiescore
634
Die NAP is ons account aangeboden ten gevolge van dubbele viool spelen en meerdere afspraken die niet zijn nagekomen door het account Dorpmafketels

Kan iemand mij uitleggen waarom een account zo graag een NAP wilt behouden met een account die met hem viool heeft laten spelen en meerdere afspraken niet heeft nageleefd ?
Het zal wel aan mij liggen, maar kan niet begrijpen waarom iemand met de "stabber" zo een langdurige NAP wilt behouden :).
 
Reactiescore
201
ik kan zo nog wel dingen laten zien die neigen naar vuil spel :)

bekijk de stamakte maar eens van F!X :redface:

komt straks nog wat vuil spel bij hoor, nog een regelrechte stab op de palmares van F!X... lekkere firma daar :tongue:
b3b56522431594a7cbb575cc7f6c37af.png
 
Reactiescore
1.647
Als dorps gewoon wilt opzeggen en er 1 maand word aangeboden en Illy alles weigert dan moet er daarna niet geklaagd worden vanuit Fix. Laat staan als ook door Zidan word bevestigd dat er eenzijdig opgezegd kan en mag worden.

Hoe durf je dat van wereldafspraken in je mond te nemen @Underground Tacticz. . Bij de eerste gesprekken trok Fix zich terug, tweede gesprekken ook, 3e keer probeert Planet het via AF omdat Fix maar geen respons geeft en uiteindelijk hebben Fix en Planet al zo'n week afspraken. Klets niet uit je nek man
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957763

Guest
Dat ligt allemaal iets genuanceerder dan dat jij het nu wil laten blijken. Ik heb geen zin om ouwe koeien uit de sloot te halen maar elke beslissing heeft van nature uiteraard een gevolg. Die NAP is ons account aangeboden ten gevolge van dubbele viool spelen en meerdere afspraken die niet zijn nagekomen door het account Dorpmafketels. Als dan achteraf zogenaamd een ‘nieuwe’ bespeler eenzijdig de voorwaarden die zijn opgesteld ten gevolge van een stap wil wijzigen terwijl de originele bespeler hier gister nog doodleuk liep te posten en 2 dagen geleden zich nog moeide met de discussie op discord, dan is dat op z’n minst sketchy te noemen en neigt naar vuil spel.
Als iemand mij denkt te kunnen bespelen door van twee walletjes te eten knal ik diegene direct van de kaart. Die krijgt never nooit een nap van 3 maanden. Je had hem gewoon direct met kata's moeten kapot maken.
 
Reactiescore
742
Als iemand mij denkt te kunnen bespelen door van twee walletjes te eten knal ik diegene direct van de kaart. Die krijgt never nooit een nap van 3 maanden. Je had hem gewoon direct met kata's moeten kapot maken.

speel jij niet in planet? want dat zou deze opmerking heel hypocriet maken
 

Deleted User - 487957763

Guest
speel jij niet in planet? want dat zou deze opmerking heel hypocriet maken
Help Fred op Chameleon af en toe. De keren dat ik gelogd ben zijn op 1 hand te tellen. Als het niet in mijn sig staat dan ben ik niet actief.

Bemoei mij niet met stamzaken en het staat mij vrij kritisch te zijn op zowel Planet als F!X? Dus hoezo zou mij dat hypocriet maken?
Ten tijde met dat CF verhaal bij Grommende Tijgers heb ik direct gezegd tegen Zidan dat ze die niet moesten teruggeven. Had GT zijn zaken maar op orde moeten hebben dan krijg je ook geen halve samenwerkingen verhalen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Help Fred op Chameleon af en toe. De keren dat ik gelogd ben zijn op 1 hand te tellen. Als het niet in mijn sig staat dan ben ik niet actief.

Bemoei mij niet met stamzaken en het staat mij vrij kritisch te zijn op zowel Planet als F!X? Dus hoezo zou mij dat hypocriet maken?
Ten tijde met dat CF verhaal bij Grommende Tijgers heb ik direct gezegd tegen Zidan dat ze die niet moesten teruggeven. Had GT zijn zaken maar op orde moeten hebben dan krijg je ook geen halve samenwerkingen verhalen.
Eindelijk een spreker van planet met geen bord voor de kop.

Die NAP afspreken was achteraf gezien niet verstandig. Echter was het een soort 'onzin' afspraak vanuit dorpmaf om ons zijn vertrouwen te geven.

Je moet dan erbij bedenken dat de clusterindeling toen destijds waren afgestemd dat we elkaars safe gaven. Een speler vervolgens aanpakken met clusters die er niet op zijn afgestemd gaat lastig. Wellicht niet slim geweest om spelers 100% te vertrouwen, maar achteraf zijn veel fouten stom.
 
Bovenaan