W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
1.363
Is het nog geen bedtijd voor u ?
Nee man meneer papzak ik wil nog computeren!
Hoevaak is roald al van achter gepakt deze wereld denk je?
 
Reactiescore
2.303
Nee man meneer papzak ik wil nog computeren!
Hoevaak is roald al van achter gepakt deze wereld denk je?

Roald heeft gewoon een vriendin! Of ze hem anaal neemt zal ik maar in het midden laten want opzich maakt mij dat niet veel uit. Tof dat je zoveel interesse hebt. Verder al wat klaar gespeeld op tw ? Roald staat er nog he ?
 
Reactiescore
447
Perfect antwoord op men post! Ga nu maar terug in kleuterchat praten !

Ok dan nu even serieus: easycommand, walkplanner en dan een geupgrade versie van 1c als voorbeeld
 
Reactiescore
2.303
Ok dan nu even serieus: easycommand, walkplanner en dan een geupgrade versie van 1c als voorbeeld
Geupgrade versie van 1c?
@Warre hebben we dat ?
Easycommand? Wat is dat?

Walkplanner kan ik nu nog geloven, maar denk dat er veel uit jullie stam dat ook hebben?
 
Reactiescore
1.363
Roald heeft gewoon een vriendin! Of ze hem anaal neemt zal ik maar in het midden laten want opzich maakt mij dat niet veel uit. Tof dat je zoveel interesse hebt. Verder al wat klaar gespeeld op tw ? Roald staat er nog he ?
Echt?!?!?!?! Leuk voor m!
Roald staat atm gebukt voor onze stam die m rekt idd klopt. En laten we t op w73 houden hè. Willen jullie ook wel eens zien deffen tbh.
 
Reactiescore
279
Het is weer een gesprek van hoog niveau, kunnen we t niet weer over scripts hebben? Ik weet overigens nog wel wat scripts te noemen @MyPride . Maar denk dat niet iedereen blij is als ik die op t AF gooi
 
Reactiescore
447
Doe maar gerust ricardo als zij er zo trots op zijn dat ze jouw script hebben en het hebben aangepast dan mag jij wel gerust de werking van die scripts zeggen haha. Dat je een script steelt ja dat kan nog. Maar aanpassen...
 
Reactiescore
2.062
Easycommand heeft niks met timen te maken man

Walkplanner heeft niemand meer buiten Imago
 
Reactiescore
1.363
Imago zijn toch amateurs als ze van mij verliezen. Grootste noob runner ever.

Easycommand heeft niks met timen te maken man

Walkplanner heeft niemand meer buiten Imago
Bannen die hap, privé scripts met ww.
 
Reactiescore
279
Doe maar gerust ricardo als zij er zo trots op zijn dat ze jouw script hebben en het hebben aangepast dan mag jij wel gerust de werking van die scripts zeggen haha. Dat je een script steelt ja dat kan nog. Maar aanpassen...
Mag eigenlijk ook niet omdat er geen license op staat. Maar iedere programmeur maakt zich daar schuldig aan ;). Ik zet m na w73 op t AF met een GNU GPLv3 license. Dat houd in dat scripts die zijn afgeleid van mijn script niet closed-source mogen zijn
 
Reactiescore
2.303
Echt?!?!?!?! Leuk voor m!
Roald staat atm gebukt voor onze stam die m rekt idd klopt. En laten we t op w73 houden hè. Willen jullie ook wel eens zien deffen tbh.
Val ons dan aan?
Doe maar gerust ricardo als zij er zo trots op zijn dat ze jouw script hebben en het hebben aangepast dan mag jij wel gerust de werking van die scripts zeggen haha. Dat je een script steelt ja dat kan nog. Maar aanpassen...
Super trots ! We willen ook liever niet onze supreme 1c doorgeven, maar liever geen gewone 1c meer dan zijn we easy de beste spelers !!!!
 
Reactiescore
447
Ga je nu beweren dat je zonder 1c de wereld gaat winnen, ja tuurlijk
 
Reactiescore
2.303
Ga je nu beweren dat je zonder 1c de wereld gaat winnen, ja tuurlijk

? Hoe wonnen ze vroeger de wereld ? Denk tot w36 ofzo had je geen 1c? Of tot w45 ofzo idk... redelijk lang hoor zonder 1c?
 
Bovenaan