W73: Challenge Guaranteed, or Not?

DeletedUser79704

Guest
ja maar alsnog. vind dat je timen gwn handmatig moet doen. dat is een van de weinige dingen tot nu toe die je echt zelf moet doen en waar een bot geen invloed op kan hebben. + dit script heeft lang niet iedereen.
je doet het toch ook gewoon handmatig? je moet zelf klikken. er zijn als sinds het begin ms counters, deze is gewoon veel beter.
 
Reactiescore
279
ja maar alsnog. vind dat je timen gwn handmatig moet doen. dat is een van de weinige dingen tot nu toe die je echt zelf moet doen en waar een bot geen invloed op mag hebben. + dit script heeft lang niet iedereen.
even voor de duidelijkheid, het is geen bot. Deze zijn illegaal. En zoals eerder aangegeven heeft na w73 wel iedereen dit script ;). Niet zo gek dat ik een script 1 wereld prive houd toch?
 
Reactiescore
2.039
beter? gewoon laat zien wanneer je moet drukken, beetje oefenen en je hit elke x precies het achterste op de ingestelde MS


hier een voorbeeldje en ja zit hier 82ms erboven beetje opletten ipv bezig zijn met opnemen en je hit gewoon 10ms

Dacht ik nuanceer het nog een beetje :p
De code van de uitgelekte versie schaam ik mij een beetje voor. Daarnaast is t makkelijk om te bouwen tot een timebot, dus lever ik na w73 alleen obfuscated code

Gewoon in js geschreven dan? Ga miss eens kijken of ik iets soortgelijks kan bouwen, altijd leuk
 
Reactiescore
277
even voor de duidelijkheid, het is geen bot. Deze zijn illegaal. En zoals eerder aangegeven heeft na w73 wel iedereen dit script ;). Niet zo gek dat ik een script 1 wereld prive houd toch?

zeker snap ik helemaal. en in dit geval heeft imago m ook begrijp ik dus maakt t ook niet uit. maar vind dat timen gewoon handmatig moet gebeuren zonder tools. maar dat is mijn mening he :))
en als het is goedgekeurd snap k t als velen er gebruik van maken.
 
Reactiescore
1.140
Tjonge jonge zeg gaan er nu serieus mensen vallen over een cosmetische hulp bij het timen?
Je doet echt alles gewoon nog zelf je hebt ook al jaren lang scripts die de ms laten mee lopen en nu worden de ms visueel weer gegeven is dat echt zo spannend dat mensen daar over vallen?
 
Reactiescore
279
Tjonge jonge zeg gaan er nu serieus mensen vallen over een cosmetische hulp bij het timen?
Je doet echt alles gewoon nog zelf je hebt ook al jaren lang scripts die de ms laten mee lopen en nu worden de ms visueel weer gegeven is dat echt zo spannend dat mensen daar over vallen?
Maar Spread gebruikt m en Imago niet en dat is niet eerlijk!
1598986415953.png
 
Reactiescore
447
Misschien moet imago eens even eerlijk zijn over hun privescript gebruik zoals ricardo nu doet
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Daarbij is het script can Ricardo theoretisch perfect, toch hou je nogsteeds je eigen reactie vermogen en lag. Het blijft nogsteeds mensen werk en effectiviteit van het script verschilt dus per persoon :p.
 
Reactiescore
2.303
Misschien moet imago eens even eerlijk zijn over hun privescript gebruik zoals ricardo nu doet
Hadden een sick snipe script, zag je dat niet aan het front bij tldr? We snipten alles!
 
Reactiescore
1.365
dit is idd wel heel sad, maar goed als die niet te controleren is kan TW team hem helaas ook niet verbieden denk ik?




Der is geen Walk script geweest voor het timen van aanvallen, zowel moet ik warre even om zijn oren slaan waarom ik deze niet gehad heb. Zo goed waren mijn times daar helaas niet. Volgens mij heb jij screens/filmpjes gezien van de beta server waar het delayed attack van inno al wel live was waardoor mensen het konden testen. er is oprecht geen timebot gebruikt geweest door walk indien wel zie ik heel graag bewijs (want jij had het tooltje werkend gezien show me plz)

ga gewoon een paar avonden zitten en ga leren timen ipv deze onzin lopen verklaren, en ja dat duurt lang kijk maar naar laurens die bakt er nog steeds niks van :D
Heb je Warre persoonlijk eens zien aanvallen op w64 tegen .ridingmydirtypony? Die kerel times 200+ incs, clears + edels + os allemaal in enkele ms. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat die mongool geen scripts heeft die hij gebruikt als meneer t moeilijk heeft. Daarnaast ben jij gebanned op .net nog voor timebots. Jij weet er genoeg van dus.
 
Reactiescore
447
Hadden een sick snipe script, zag je dat niet aan het front bij tldr? We snipten alles!
Doe maar lekker dom, al die privescripts van warre die jullie gebruiken en dan komen janken over een timescript dat vroeger ook al bestond
 
Reactiescore
2.303
Doe maar lekker dom, al die privescripts van warre die jullie gebruiken en dan komen janken over een timescript dat vroeger ook al bestond
Kan me het niet inbeelden dat we meer hadden dan andere spelers deze wereld. Maar goed verweer ! Ik ga verder dom doen x
 

DeletedUser79704

Guest
Doe maar lekker dom, al die privescripts van warre die jullie gebruiken en dan komen janken over een timescript dat vroeger ook al bestond
ik heb die privescripts gezien en ik zie niet wat er zo speciaal aan is tbh.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Kan me het niet inbeelden dat we meer hadden dan andere spelers deze wereld. Maar goed verweer ! Ik ga verder dom doen x
Zeg dwergje wees eens lief tegen die 15 jarige medebelg! die knul heeft nog nooit n westermalle gehad in zn leven:(
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
447
Ik geef je gelijk dat westmalles lekker zijn @MyPride maar 10 per dag is wat veel. Je moet wat meer op jezelf passen
 
Reactiescore
2.303
Ik geef je gelijk dat westmalles lekker zijn @MyPride maar 10 per dag is wat veel. Je moet wat meer op jezelf passen
Perfect antwoord op men post! Ga nu maar terug in kleuterchat praten !
 
Bovenaan