W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
7.918
Ach joh, niet zo huilen. Dat timescript script bestaat pas sinds w73. Ik heb m gemaakt om de timebattles siezoen 2 te winnen, daarnaast heb ik geen eerdere wereld gespeeld. Daarnaast is het script puur cosmetisch, en valt het gebruik hiervan dus niet te controleren

Dit is best wel heel erg sad.
 
Reactiescore
742
Daarnaast is het script puur cosmetisch, en valt het gebruik hiervan dus niet te controleren

dit is idd wel heel sad, maar goed als die niet te controleren is kan TW team hem helaas ook niet verbieden denk ik?


En terugkomend op W69... ik heb de tool werkend gezien, die Walk gebruikte. Toen InnoGames kwam met een voorstel tot delayed support was ik daar dan ook voor. Het Walk script is en was niets anders dan delayed attack.

Der is geen Walk script geweest voor het timen van aanvallen, zowel moet ik warre even om zijn oren slaan waarom ik deze niet gehad heb. Zo goed waren mijn times daar helaas niet. Volgens mij heb jij screens/filmpjes gezien van de beta server waar het delayed attack van inno al wel live was waardoor mensen het konden testen. er is oprecht geen timebot gebruikt geweest door walk indien wel zie ik heel graag bewijs (want jij had het tooltje werkend gezien show me plz)

ga gewoon een paar avonden zitten en ga leren timen ipv deze onzin lopen verklaren, en ja dat duurt lang kijk maar naar laurens die bakt er nog steeds niks van :D
 
Reactiescore
279
Dat blijkt, kinderachtige actie. Heel erg zielig. Dit is wederom één van de voorbeelden waarom er gewoonweg niks leuks georganiseerd worden kan.
Ik heb in de skype groep die voor het evenement was aangemaakt nooit geheimzinnig gedaan over dat ik een (legaal) script had gemaakt. Beetje laat om daar nu nog commentaar op te hebben, niet?
 
Reactiescore
1.476
Het is nooit te laat voor commentaar. Als je jezelf wil verdedigen zou ik uitleggen met screens wat het scriptje precies doet, dan weet ik direct of ik het script ook wil. :)
 
Reactiescore
279
Het is nooit te laat voor commentaar. Als je jezelf wil verdedigen zou ik uitleggen met screens wat het scriptje precies doet, dan weet ik direct of ik het script ook wil. :)
Na w73 komt ie, zoals ik eerder heb aangegeven, gewoon op t AF te staan (ik betwijfel of dit ook met de scripts van imago gebeurt). Kan je dan oordelen of je m wilt ;)
 
Reactiescore
1.476
Na w73 komt ie, zoals ik eerder heb aangegeven, gewoon op t AF te staan (ik betwijfel of dit ook met de scripts van imago gebeurt). Kan je dan oordelen of je m wilt ;)
Ik wil enkel weten hoe het werkt en hoe het er uit ziet, ik hoef het scriptje zelf niet direct. :)
Ik heb het scriptje net gezien en het is eigenlijk best geniaal. Bizar dat niemand er ooit eerder aan heeft gedacht om een soortgelijke ms teller te maken
Maar een ms teller is toch al een tijdje uit. Is deze zo anders?
 
Reactiescore
2.039
Ik wil enkel weten hoe het werkt en hoe het er uit ziet, ik hoef het scriptje zelf niet direct. :)

Maar een ms teller is toch al een tijdje uit. Is deze zo anders?
Het is een balkje wat volloopt tot de ms die je in hebt gevuld, waardoor je beter in kunt schatten wanneer je moet klikken, gewoon puur cosmetisch dus idd
 
Reactiescore
265
Ach joh, niet zo huilen. Dat timescript script bestaat pas sinds w73. Ik heb m gemaakt om de timebattles siezoen 2 te winnen, daarnaast heb ik geen eerdere wereld gespeeld. Daarnaast is het script puur cosmetisch, en valt het gebruik hiervan dus niet te controleren

dan wil ik bij deze mezelf uitroepen tot de terechte nummer 1!!!!

vind btw wel jammer dat zulke dingen als time tools worden gebruikt. dat heeft direct effect op een verdediger en zou naar mijn mening nooit legaal mogen zijn? haalt ook wel het leuke van het spel weg toch?
 

DeletedUser79704

Guest
dan wil ik bij deze mezelf uitroepen tot de terechte nummer 1!!!!

vind btw wel jammer dat zulke dingen als time tools worden gebruikt. dat heeft direct effect op een verdediger en zou naar mijn mening nooit legaal mogen zijn? haalt ook wel het leuke van het spel weg toch?
je kan het ook gebruiken om mee te snipen, probleem opgelost.
 
Reactiescore
265
ja maar alsnog. vind dat je timen gwn handmatig moet doen. dat is een van de weinige dingen tot nu toe die je echt zelf moet doen en waar een bot geen invloed op mag hebben. + dit script heeft lang niet iedereen.
 
Bovenaan